Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

"Κύριος" ο Τσίπρας, Σκα(ι)σμένη η...Περιστέρα

Ωρα 23.30. Ο Αλέξης Τσίπρας με τη σύζυγο του Περιστέρα, το γνωστό Καρανίκα και πολλούς φίλους τους, τρώγοντας και πίνοντας, βρίσκονται στο μπαρ "Κύριος", στην πλατεία Μαβίλλη.
Η δημοσιογράφος του Σκάι Μαίρη Μπενέα πλησιάζει το ζεύγος και γίνεται ο παρακάτω διάλογος:
"Καλησπερα κ. Τσίπρα. Είμαι η Μαίρη Μπενέα, δημοσιογράφος στην τηλεόραση του Σκάι". Χαίρομαι πολύ, που σας γνωρίζω (σε κατάσταση ευθυμίας). Και που σας βλέπω τόσο χαρούμενο, εδώ με τη σύζυγό σας και με φίλους".
Τσίπρας: Να είστε καλά. Κι εγω χαίρομαι που σας γνωρίζω.
Επεμβαίνει η Περιστέρα: Με συγχωρείτε. Είσαστε απο τον Σκάι και τα λέτε αυτά;
Μπενέα: Γιατί όχι; Ποιό είναι το κακό;
Περιστέρα: Μα από το Σκάι, έρχεστε και λέτε τέτοια πράγματα; Μπράβο..
Μπενέα: Μα γιατί, επειδή είμαι δημοσιογράφος του Σκάι, να μην πω ότι, χαίρομαι; Και ο Αλέξης είναι πρωθυπουργός και πίνει τα ποτά του χαλαρός στο μπαρ. Ειναι κακό;
Περιστερα: Με συγχωρείτε. Μην με παρεξηγείτε, που σας ειπα για τον Σκάι.
Μπενέα: Κάθε άλλο. Μου άρεσε πολύ η παρέμβασή σας. Απλα, ειδα τον πρωθυπουργο, μου άρεσε που ειναι τόσο άνετος και μπήκα να τον γνωρ'ισω. Αυθόρμητα και ανθρώπινα, όπως και εκείνος πίνει τα ποτά του. Και παρά το οτι διαφωνώ σε πάρα πολλά με όσα κάνει, σας εύχομαι καλή δύναμη και καλή επιτυχια.