Την παρέμβαση του Υπουργού Εξωτερικών Νίκου Δένδια ζήτησε ο μάρτυρας στην υπόθεση του Noor One, Βασίλης Γεωργιάδης, τον οποίον αποκάλυψε η "Δίκη στο Open".
Ο μάρτυρας, που όπως αποκάλυψε η "Δίκη στο Open", από τα Αραβικά Εμιράτα, όπου βρίσκεται, προσπαθούσε επί τρία χρόνια, να καταγγείλει στη Δικαιοσύνη, μεγαλή υπόθεση Διαφθοράς, η οποία συνδέεται με την υπόθεση του ναρκοπλοίου, θα είναι απόψε, ζωντανά στο στούντιο της "Δίκης".
Στην επιστολή Διαμαρτυρίας του, ζητάει απεγνωσμένα την παρέμβαση του Υπουργού Εξωτερικών Νίκου Δένδια.
Διαβάστε την επιστολή:
ΕΠΙΣΤΟΛΉ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΊΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
α) Υπουργός Εξωτερικών: Ιδιωτικό γραφείο του κ. Νίκου Δένδια
Βασ. Σοφίας 5, 1ος όροφος
Τηλ: 0030 210 36 81 810
E-mail : grypex@mfa.gr
β) Γενική Επιθεώρηση
Ζαλοκώστα 2, 10671
Τηλ: 0030 210 36 81 630
E-mail : genepi@mfa.gr
Προϊστάμενος Επιθεώρησης: Πρέσβειρα , κ. Αλίκη Χατζή
Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και δελτίου Τύπου
Θέμα: Ακατάλληλη εκτέλεση καθηκόντων από την Πρεσβεία και το Προξενείο της Ελληνικής
Δημοκρατίας στο Αμπού Ντάμπι/ ΗΑΕ.
Εξοχότατοι
Kατέληξα στο συμπέρασμα να επικοινωνήσω με το γραφείο σας, μετά από πολύ καιρό
προσπαθώντας να βρω μια λύση στην κατάστασή μου, αντιμετωπίζοντας την Αδιαφορία από τις
αρχές και όντας στην έλλειψη κοινωνικής δικαιοσύνης και ανθρώπινης αξιοπρέπειας.
Ονομάζομαι Βασίλης Γεωργιάδης και είμαι πατέρας πέντε παιδιών και δύο εγγονών.
Ζω στα ΗΑΕ από το 2004, όταν αρχίσα να εργάζομαι για μια ναυτιλιακή εταιρεία στη Fujairah
και το 2008 ιδρύσα τις δικές μου εταιρείες στα ΗΑΕ .
Ήμουν στη φυλακή για αρκετές οικονομικές ποινικές / αστικές υποθέσεις-από 04/06/09 μέχρι
29/01/13, υπό κράτηση, για την υποχρεωτική διαδικασία πληρωμής, με αποτέλεσμα
καταστροφικές συνέπειες για μένα, την οικογένειά μου, την οικονομική μου κατάσταση και τις
εταιρείες μου, οι οποίες, δυστυχώς, μετά την φυλάκιση μου, όλες τους αναστέιλλαν τις
δραστηριότητές τους, όλοι οι υπάλληλοί τους έχασαν τις θέσεις εργασίας τους και με οικονομική
ζημία ανυπολόγιστη. Η οικογένειά μου και εγώ αντιμετωπίζουμε κοινωνική ντροπή και
οικονομική καταστροφή.
Είναι κατανοητό ότι η μακρά περίοδος φυσικού χωρισμού προκαλεί δυσμενείς επιπτώσεις στην
οικογένεια, το γάμο και τα παιδιά. Οταν είσαί υπό κράτηση, θα πρέπει να έχεις ακραίο θάρρος,
παρουσία του μυαλού, σιδερένια θέληση και σωματική δύναμη για την υπέρβαση των εμποδίων.
Ο μακροπρόθεσμος χρόνος της φυλάκισης είχε το αποτέλεσμα ότι δεν μου επέτρεψε να
ξαναρχίσω την επιχείρησή μου και να παραμείνω φερέγγυος. Η περιουσία μου γκρεμίστηκε και
καταστράφηκε. Αυτή η φυλάκιση ήταν μια δολοφονια χαρακτήρα και αναφέρεται στη
συκοφαντία και την άγρια επίθεση, με την πρόθεση να καταστρέψει και να βλάψει τη φήμη μου.
Αυτές οι κακόβουλες επιθέσεις, μόλις γίνουν, είναι συχνά δύσκολο να αντιστραφούν ή να
διορθωθούν. Ως εκ τούτου, είναι μια κυριολεκτική δολοφονια της της ανθρώπινης ζωής και η
ζημία που υπέστη μπορεί να διαρκέσει μια ζωή.
Είναι μια σκόπιμη προσπάθεια να καταστρέψει το όνομά μου και τη φήμη μου, με έναν άδικο
και ανέντιμο τρόπο, ειδικά όταν δεν είμαι παρών. Περιλαμβάνει υπερβολή και χειραγώγηση των
γεγονότων, να παρουσιάσει μια αναληθή εικόνα, με διπλή ομιλία, διάδοση φημών και σκόπιμη
παραπληροφόρηση για θέματα που σχετίζονται με την ηθική, ακεραιότητα και φήμη μου.
Αυτή είναι μια μορφή δυσφήμησης. Από το 2009 αγωνίζομαι με νύχια και δόντια για τα
ανθρώπινα δικαιώματά μου.
Έχω προσπαθήσει με όλους τους δυνατούς τρόπους, με επιστολές διαμαρτυρίας για την
αυθαίρετη κράτησή μου, άδικες δίκες, εκτεταμένες παραβιάσεις δικαιωμάτων και κακοδικίες, με
στόχο την επίτευξη δικαιοσύνης και την επιβολή του κράτους δικαίου των θεσμών για τις
άδικους, ψεύτικους και κατασκευασμένους ισχυρισμούς, μέσω νομικών διαύλων,
ΧΩΡΊΣ ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ Ή ΛΎΣΗ ΜΈΧΡΙ ΣΉΜΕΡΑ.
Οι αρμόδιες αρχές ήταν εκκωφαντικές σιωπηλές. Δεν μπορούμε να παραμείνουμε σιωπηλοί
όταν τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα παραβιάζονται. Το κράτος δικαίου έχει υπονομευθεί.
Τα ατομικά και ανθρώπινα δικαιώματά μου καταπατούνται. Όλες οι προσπάθειές μου να
επιστήσω την προσοχή και να προωθήσω ένα περιβάλλον κοινωνικής δικαιοσύνης από τις αρχές
έχουν πέσει σε αυτιά των κωφών. Δεν έχω κάνει τίποτα λάθος και τιμωρούμαι για κάτι όπου
δεν φταίω εγώ.
Απαγορεύεται η τιμωρία των αθώων για τα εγκλήματα των ενόχων ή η επίθεση σε όσους έχουν
προστασία από το Σύνταγμα της ζωής και της περιουσίας τους. Ο δικαστής της δίκης έπρεπε να
εξασφαλίσει δικαιοσύνη, όταν χρησιμοποιεί τη δικαστική εξουσία του για να φέρει έναν
κατηγορούμενο σε αστική διαδικασία. Πρέπει να λάβει μέτρα για να διαβεβαιώσει ότι ο
κατηγορούμενος έχει μια δίκαιη ευκαιρία να παρουσιάσει την υπεράσπισή του. Η δικαιοσύνη
δεν μπορεί να είναι ίση όταν ο εναγόμενος στερείται της ευκαιρίας να συμμετάσχει σε δικαστική
διαδικασία στην οποία διακυβεύεται η ελευθερία του.
Το Νομικό Έπος, που εκτείνεται για έντεκα (11) χρόνια, είναι μια πράξη προφανούς αμέλειας
και ασυγχώρητα λάθη. Όλες οι ενέργειες και τα μέτρα που λαμβάνονται εναντίον μου είναι
ΆΚΥΡΑ, είναι αντίθετα με τους Εσωτερικούς Νόμους, τους Διεθνείς Νόμους και τις Κοινές
Ανθρώπινες Αξίες.
Ο δικαστής θα πρέπει να εμβαθύνει και να χρησιμοποιήσει εναλλακτικά μέσα για την
αντιμετώπιση των υποθέσεων, εξοικονομώντας με από τα βάθη της απελπισίας και να ρίξει φως
στις ψευδείς, ανακριβείς και αβάσιμες κατηγορίες. Μια αξιοθρήνητη παραβίαση των ατομικών
δικαιωμάτων και ενεργειών που παραβιάζουν τα Συνταγματικά Δικαιώματα και έρχονται σε
σύγκρουση με τις οριστικές διατάξεις και τις θεμελιώδεις αρχές της Οικουμενικής Διακήρυξης
των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, όπου κοινωνία βασίζεται.
Από την πρώτη ημέρα, 04/06/2009, της φυλάκισής μου, έχω κατάθεση καταγγελίες για την
άδικη και άνιση μεταχείριση από τις αρχές των ΗΑΕ και από το 2010, 2011, 2012 και 2013,
στέλνοντας εκτεταμένες επιστολές διαμαρτυρίας και τηλεφωνικές κλήσεις στην Πρεσβεία και το
Προξενείο, φωνάζοντας για βοήθεια, αλλά δυστυχώς εμπίπτουν σε ΚΩΦΑ ΑΥΤΙΆ ή θα πρέπει
να πω, σκόπιμα σε ΚΩΦΑ ΑΥΤΙΆ. Η συμπεριφορά και η στάση τους είναι αμφισβητήσιμη και
πρέπει να διερευνηθεί.
Έχω στείλει ένα εκτενές φάκελο, με όλες τις υποθέσεις και τις ενέργειές εναντίον μου, πολλές
φορές σε:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ Η.Α.Ε.
ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΏΝ / Ε3,
ΕΛΛΗΝΙΚΌΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΉΣ,
ΔΙΕΘΝΉΣ ΑΜΝΗΣΤΊΑ,
ΓΕΝΙΚΉ ΓΡΑΜΜΑΤΕΊΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΉΣ ΕΘΝΙΚΉΣ ΕΠΙΤΡΟΠΉΣ ΓΙΑ ΤΑ
ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΈΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΎ,
ΕΙΔΙΚΉ ΜΌΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΉ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΈΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΎ
ΧΩΡΊΣ ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ Ή ΛΎΣΗ ΜΈΧΡΙ ΣΉΜΕΡΑ.
Επιπλέον:
Με τον νόμο 4362/ 2016, η Βουλή των Ελλήνων ολοκληρώνει τη διαδικασία επικύρωσης της
«ΣΥΜΦΩΝΊΑΣ» μεταξύ: της κυβέρνησης της Ελληνικής Δημοκρατίας και της κυβέρνησης
των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων για την προώθηση και την προστασία των επενδύσεων.
Η «ΣΥΜΦΩΝΙΑ» περιγράφει τις ευνοϊκές συνθήκες για επενδύσεις από επενδυτές και στα δύο
Συμβαλλόμενα Μέρη και την Προστασία των Επενδύσεων, που θα τονώσει τον ιδιωτικό τομέα
και θα οδηγήσει στην οικονομική ανάπτυξη των δύο χωρών.
Για την ενημέρωση σας :
ΆΡΘΡΟ 2, Πεδίο Εφαρμογής
Η εφαρμογή της παρούσας συμφωνίας εφαρμόζεται σε επενδύσεις στο έδαφος ενός συμβαλλόμενου
μέρους, οι οποίες πραγματοποιούνται σύμφωνα με τους νόμους και τους κανονισμούς του, από
επενδυτές του άλλου συμβαλλόμενου μέρους, πριν και μετά την έναρξη ισχύος της, αλλά δεν
εφαρμόζεται σε καμία διαφορά, σχετικά με επένδυση, η οποία προέκυψε, ή για οποιαδήποτε
αξίωση, σχετικά με επένδυση , η οποία διευθετήθηκε πριν από την έναρξη ισχύος της.
ΑΡΘΡΟ 10, Επίλυση διαφορών μεταξύ επενδυτή και συμβαλλόμενου μέρους
Η επίλυση διαφορών μεταξύ επενδυτή και συμβαλλόμενου μέρους διαφορών μεταξύ επενδυτή
συμβαλλόμενου μέρους και του άλλου συμβαλλόμενου μέρους σχετικά με την εφαρμογή της
παρούσας συμφωνίας, σε σχέση με επένδυση του επενδυτή, διευθετείται από τα μέρη με φιλικό
τρόπο, κατόπιν ειδοποίησης του επενδυτή.
Επιπλέον:
Είναι καθήκον της Προξενικής Υπηρεσίας να βοηθήσει κάθε Έλληνα Πολίτη να έρθει σε επαφή
με τις Αρχές των Η.Α.Ε. και σύμφωνα με τη δήλωση του Πρέσβη, Διονύσιου Ζώη που δόθηκε
στο περιοδικό «Ellines in Emirates»:
"περαιτέρω ενίσχυση της ικανότητάς μου να προωθήσω τα ελληνικά συμφέροντα με πιο σωστό και
αποτελεσματικό τρόπο στις συναντήσεις μου με την Ηγεσία εδώ...".
"Το Προξενικό Γραφείο της Πρεσβείας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθεί
σε σύντομο χρονικό διάστημα σε έναν ολοένα αυξανόμενο φόρτο εργασίας σχετικά με τις
προξενικές υποθέσεις των Ελλήνων πολιτών που διαμένουν στα ΗΑΕ".
"Θα πρέπει επίσης να σημειώσω ότι, εκτός από τα θέματα καθημερινής ρουτίνας, πρέπει επίσης να
ασχοληθούμε με επείγοντα ζητήματα που αφορούν τους Έλληνες πολίτες".
"Τα επείγοντα θέματα έχουν απόλυτη προτεραιότητα από το Προξενικό Γραφείο."
"Οι δύο χώρες συνδέονται με μεγάλα συμβατικά πλαίσια τα οποία εμπλουτίζονται συνεχώς σε
διάφορους τομείς. Σε ορισμένους ιδιαίτερα εξειδικευμένους τομείς έχουμε εξασφαλίσει διμερείς
συμφωνίες όπως η Αποφυγή Της Διπλής Φορολογίας και η Προστασία και Προώθηση των
Επενδύσεων».
Επιπλέον:
Η συμφωνία συνεργασίας μεταξύ της Ευρωπαϊκής Οικονομικής Κοινότητας και του Συμβουλίου
Συνεργασίας για τα Αραβικά Κράτη του Κόλπου, δυνάμει του άρθρου 7 της συμφωνίας.
Παρέχει την ΠΡΟΏΘΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΟΙΒΑΊΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ για
απεριόριστο χρονικό διάστημα.
Επιπλέον:
Ν 3566/2007: Κώδικας του Οργανισμού του Υπουργείου Εξωτερικών
Άρθρο 5 : Αρμοδιότητες του Υπουργείου Εξωτερικών
Α. Στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Εξωτερικών ανήκουν ιδίως:
2. Η παρακολούθηση των διμερών και διεθνών πολιτικών, οικονομικών, πολιτιστικών και
άλλων θεμάτων, καθώς και ζητημάτων διεθνούς ασφάλειας, η ενημέρωση της Κυβέρνησης και η
διατύπωση σχετικών εισηγήσεων επ" αυτών.
4. Η συμμετοχή στη διεθνή συνεργασία, η διαπραγμάτευση και η μέριμνα για τη σύναψη,
παρακολούθηση και εφαρμογή των διεθνών συνθηκών και άλλων διεθνών πράξεων, καθώς
και ο χειρισμός διεθνών διαδικασιών συνδιαλλαγής, διαιτησίας και δικαστικού διακανονισμού.
9. Η προώθηση και προστασία των δικαιωμάτων και των συμφερόντων των Ελλήνων στο
εξωτερικό, θέματα αναφερόμενα στον απόδημο ελληνισμό, στη μετανάστευση και την
παλιννόστηση, ως και η εξυπηρέτηση των ομογενών και αποδήμων μέσω του Κέντρου
Εξυπηρέτησης και Πληροφόρησης Αποδήμων Ελλήνων.
10. Η προώθηση και προστασία των οικονομικών, εμπορικών, ναυτιλιακών, τουριστικών και
λοιπών ελληνικών συμφερόντων στο εξωτερικό.
11.Η διπλωματική και προξενική συνδρομή Ελλήνων πολιτών, αναγνωρισμένων κοινωνικών
ομάδων και ιδιωτικών οργανώσεων, κατά τις διεθνείς δραστηριότητες τους, εφόσον αυτές δεν
είναι αντίθετες με τα εθνικά συμφέροντα.
14. Η παρακολούθηση θεμάτων που αφορούν στην προστασία των δικαιωμάτων του
ανθρώπου και την ανθρωπιστική δράση σε διεθνές επίπεδο.
15.Θέματα που προκύπτουν από την εφαρμογή διεθνών συνθηκών για συγκεκριμένες ομάδες
του πληθυσμού της χώρας, σε συνεργασία με άλλα αρμόδια Υπουργεία.
20.Τα θέματα που αφορούν στην προσωπική εν γένει κατάσταση των Ελλήνων στο
εξωτερικό, καθώς επίσης και αυτά που έχουν σχέση με την ελληνική ιθαγένεια και τα διαβατήρια
τους. Ομοίως, η επιμέλεια των κληρονομιών Ελλήνων που απεβίωσαν στο εξωτερικό.
28. Θέματα που ανάγονται στα Καθήκοντα των διπλωματικών και προξενικών αρχών,
σύμφωνα με τα οριζόμενα στα οικεία άρθρα του παρόντος νόμου.
Άρθρο 12 : Γενική Επιθεώρηση
1. Η Γενική Επιθεώρηση υποστηρίζει και ελέγχει την άρτια, αποτελεσματική, απρόσκοπτη και
συντονισμένη λειτουργία των αρχών της εξωτερικής υπηρεσίας.
2. Η Γενική Επιθεώρηση υπάγεται απευθείας στον Υπουργό Εξωτερικών, αποτελεί τη μόνιμη και
τακτική ελεγκτική υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών και είναι αρμόδια για τον έλεγχο,
επιθεώρηση και εποπτεία των Πρεσβειών, Μόνιμων Αντιπροσωπειών και Γραφείων
Συνδέσμων, καθώς και των έμμισθων και άμισθων Προξενικών Αρχών.
12. Η Γενική Επιθεώρηση λειτουργεί ως σύνδεσμος του Υπουργείου Εξωτερικών με τις
εισαγγελικές και διωκτικές αρχές της Χώρας, καθώς και με την Εθνική Υπηρεσία
Πληροφοριών, με σκοπό, σε συνεργασία με το Γραφείο Νομικού Συμβούλου του Κράτους στο
Υπουργείο Εξωτερικών, την άμεση καταστολή πάσης, κατά παράβαση καθήκοντος,
διαπιστούμενης εμπλοκής υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών σε παράνομες
δραστηριότητες.
Άρθρο 52 : Καθήκοντα έμμισθων προξενικών αρχών
1. Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων που απορρέουν από το άρθρο 5, οι έμμισθες προξενικές αρχές
ασκούν, στην περιφέρεια τους, και τα εξής ειδικότερα Καθήκοντα, σύμφωνα με τα διεθνώς
ισχύοντα:
β. παρέχουν κάθε δυνατή συνδρομή στους Έλληνες πολίτες και ομογενείς, προστατεύουν τα
δικαιώματα και συμφέροντα τους, ενισχύουν τις δραστηριότητες τους στους τομείς
εκκλησιαστικού, κοινοτικού, πολιτιστικού και εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος και τους εξυπηρετούν
μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης και Πληροφόρησης Αποδήμων Ελλήνων του Υπουργείου
Εξωτερικών,
ζ. ασκούν Καθήκοντα δικαστικής φύσεως, σύμφωνα με τις διεθνείς συνθήκες και τις ισχύουσες
διατάξεις του ελληνικού δικονομικού δικαίου, όπως είναι, μεταξύ άλλων, η προανάκριση, η
εξέταση μαρτύρων σε αστικές δίκες ή όπου αλλού χρειάζεται, ο εξώδικος συμβιβασμός
διαφορών, η διενέργεια διαιτησιών, η εκτέλεση δικαστικών παραγγελιών, η διασφάλιση
περιουσιακών στοιχείων, η παραλαβή και δημοσίευση διαθηκών, η έκδοση και εκτέλεση
προξενικών δικογράφων, καθώς και Καθήκοντα αφορώντα θέματα επιτροπείας, κηδεμονίας και
δικαστικής συμπαράστασης.
Επιπλέον:
Στα σταθερά αιτήματά μου προς την Ελληνική Πρεσβεία και το Προξενείο για βοήθεια, από τις
06/05/2014 ημερομηνία υπογραφής της «ΣΥΜΦΩΝΊΑΣ» και της 03/02/2016, ημερομηνίας που
έχει τεθεί σε ισχύ και δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, προσπαθώ να πετύχω μια
αξιόπιστη εφαρμογή της «ΣΥΜΦΩΝΊΑΣ» χωρίς επιτυχία.
Ζήτησα ταπεινά, από την Ελληνική Πρεσβεία και το Προξενείο να προχωρήσουν σε
συγκεκριμένες δράσεις, που προβλέπονται, από τους Νόμους της Ελληνικής Δημοκρατίας,
Διεθνείς Νόμους και Διεθνείς Συνθήκες Συμφωνίας, την εξεύρεση λύσης, με καλή πίστη , χωρίς
επιτυχία .
Καθήκον εφαρμογής του Κώδικα Οργάνωσης Του Υπουργείου Εξωτερικών, του Κώδικα
Δεοντολογίας του Κυβερνητικού Υπαλλήλου και του Ελληνικού Συντάγματος βαρύνει τον
Πρέσβη και τον Προξενo. Είναι καθήκον των δημοσίων υπαλλήλων να στηρίζουν με κάθε
δυνατό τρόπο τους πολίτες όταν αντιμετωπίζουν προβλήματα και ειδικά όταν δεν είναι δικό τους
λάθος.
Σύνταγμα της Ελλάδας
'Αρθρο 103: Δημόσιοι υπάλληλοι
1. Oι δημόσιοι υπάλληλοι είναι εκτελεστές της θέλησης του Kράτους και υπηρετούν το Λαό
οφείλουν πίστη στο Σύνταγμα και αφοσίωση στην Πατρίδα. Tα προσόντα και ο τρόπος του
διορισμού τους ορίζονται από το νόμο.
Κάθε παράπτωμα δημοσίου υπαλλήλου ή οποιουδήποτε Κυβερνητικού Υπαλλήλου, αποτελεί
σοβαρό αδίκημα κατά του Ελληνικού Συντάγματος, του κώδικα Οργάνωσης του Υπουργείου
Εξωτερικών και του Κώδικα Επικοινωνίας Κυβερνητικού Υπαλλήλου, είναι Πειθαρχικό
Αδίκημα που διέπεται από τον Πειθαρχικό Νόμο (Ν.4057/2012- ΦΕΚ- 54 Α).
Έχοντας πολιτική επίγνωση, των μοναδικών δεσμών που φέρνουν κοντά τα ΗΑΕ και την
Ελλάδα, στους τομείς της πολιτικής συνεργασίας, της διεθνούς ανθρωπιστικής ανάπτυξης, του
εμπορίου, των επενδύσεων, του πολιτισμού, της ενέργειας, της ψηφιακής συνεργασίας και της
γεωργίας, με την υποστήριξη αμοιβαίων συμφερόντων και πολιτικών συνιστωσών προς όφελος
των δύο χωρών και λαών, έχοντας την πλήρη υποστήριξη της φιλικής εθνικής ηγεσίας σε
αρκετές διμερείς συμφωνίες και μνημόνια κατανόησης στους τομείς της Διεθνούς Συνεργασίας
που προσβλέπει στη δημιουργία μιας στρατηγικής εταιρικής σχέσης που βασίζεται σε μια
σταθερή βάση φιλίας και αμοιβαίου σεβασμού, άδικη και άνιση μεταχείριση, όπως αυτό που
συνέβη και να συνεχίζει να συμβαίνει σε μένα δεν θα πρέπει να γίνει αποδεκτό.
Λαμβάνοντας υπόψη τη «ΣΥΜΦΩΝΊΑ», τη δήλωση του Πρέσβη, τον Κώδικα του Υπουργείου
Εξωτερικών και την ΑΔΙΑΦΟΡΊΑ που αντιμετωπίζω από την Ελληνική Πρεσβεία και Προξενείο
για όλα αυτά τα χρόνια:
ΔΙΑΜΑΡΤΎΡΟΜΑΙ
Ζητώ ΠΡΟΣΤΑΣΊΑ και ΒΟΉΘΕΙΑ προκειμένου να δικαιούμαι τη μεταχείριση και την
προστασία, που προβλέπονται, σύμφωνα με τις ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, προκειμένου να
υποβάλο:
"Ανακοίνωση πρόθεσης για Υποβολή Αξίωσης Διαιτησίας, σύμφωνα με το άρθρο 10, της
«ΣΥΜΦΩΝΊΑΣ», ΗΑΕ - Ελλάδας"
Ανυπομονώ για μια ΓΡΑΠΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ και ΔΡΑΣΗ από εσάς σύντομα, γνωρίζοντας ότι
οι διακοπές του νέου έτους είναι στο δρόμο και αν οποιαδήποτε αποτυχία απαντήσης ή άρνηση
ή περιττή καθυστέρηση ή αναβολή, όπως συνέβαινε, για έντεκα (11) χρόνια, μέχρι τώρα, θα
θεωρηθεί ως αποτυχία να ενεργειας σύμφωνα με το νόμο, τις αρχές της χρηστής διοίκησης,
Αδικία, Διάκριση, Κατάχρηση Εξουσίας και Παραβίαση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και
επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα που απορρέει από το Νόμο.
Pacta sunt servanda
Mε
Υψηλή Εκτίμηση και Καλή Πίστη
Βασίλης Γεωργιάδης
Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι:
Πρώτον, ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον, ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον, ότι ουκ αεί άρχει.
Αγάθων, 450-400 π.Χ. /Αρχαίος τραγικός
Αρθρο 1ο της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου του ΟΗΕ
Ολοι οι άνθρωποι γεννιούνται ελεύθεροι και ίσοι στην αξιοπρέπεια και τα δικαιώματα. Είναι
προικισμένοι με λογική και συνείδηση, και οφείλουν να συμπεριφέρονται μεταξύ τους με
πνεύμα αδελφοσύνης.
Άρθρο 3 της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου προβλέπει ότι "ο
καθένας έχει δικαίωμα στη ζωή, την ελευθερία και την ασφάλεια του ατόμου".
Άρθρο 5 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου προχωρά
περαιτέρω και ζητεί από τα πρόσωπα που κρατούνται να έχουν το δικαίωμα να
αμφισβητήσουν την κράτησή τους, προβλέποντας στο άρθρο 5.4:
"Κάθε πρόσωπο που στερείται της ελευθερίας του με σύλληψη ή κράτηση δικαιούται να
κινήσει διαδικασίες με τις οποίες η νομιμότητα της κράτησής του αποφασίζεται ταχέως από
δικαστήριο και η απελευθέρωσή του διατάσσεται εάν η κράτηση δεν είναι νόμιμη.".