«Με αυξημένες ανάγκες για οξυγόνο».

ΠΗΓΗ: Documento
Επιδείνωση σημείωσε σήμερα η υγεία του Αριστοτέλη Χαντζή ο οποίος εισήχθη σε ΜΕΘ του Νοσοκομείου Γεννηματά. Υπενθυμίζεται πως ο επί 140 μέρες απεργός πείνας σταμάτησε χθες τον αγώνα του μαζί με την Suzon Doppagne (είχε συμπληρώσει τις 55 μέρες) μετά την ανακοίνωση της Κοινότητας Κατειλημμένων Προσφυγικών της Αλεξάνδρας, κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης (24/06) στο Σύνταγμα.
Σύμφωνα με έκτακτη ενημέρωση της Κοινότητας «Ο Αριστοτέλης Χαντζής πριν λίγη ώρα μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ του «Γ.Γεννηματάς». Με αυξημένες ανάγκες για οξυγόνο (συσκευή High Flow) προ διασωλήνωσης στο πλαίσιο πνευμονίας εξ εισροφήσεως. Η κατάσταση της Υγείας του παραμένει εξαιρετικά κρίσιμη».