Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Νέο επεισόδιο «Τα Σπας» by Pamestoixima.gr (vid.) - Απαιτητικό one touch challenge δοκιμάζει τις ικανότητες των φιλάθλων


 Το Παγκόσμιο Κύπελλο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και το ενδιαφέρον των φιλάθλων κορυφώνεται, με τα βλέμματα να είναι στραμμένα στα γήπεδα του Μεξικού, των ΗΠΑ και του Καναδά, όπου γράφεται η ιστορία της διοργάνωσης.

Η σειρά επεισοδίων «Τα Σπας» του Pamestoixima.gr έδωσε την ευκαιρία στους φιλάθλους να μετατραπούν σε πρωταγωνιστές, δοκιμάζοντας τις ποδοσφαιρικές τους ικανότητες σε ένα απολαυστικό one touch challenge.

Πόσο εύκολα μπορούν να κοντρολάρουν την μπάλα με μία μόνο επαφή; Ποιοι έχουν… επαγγελματική τεχνική και ποιοι παλεύουν να κρατήσουν τη μπάλα στον αέρα;

Οι απαντήσεις στο νέο επεισόδιο της σειράς «Τα Σπας» του Pamestoixima.gr:


https://youtube.com/shorts/pL_rFICvFRw

 

21+ ψηφιακό |Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | ΕΟΠΑΕ – ΓΡΑΜΜΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ: 1114| Παίξε Υπεύθυνα

Ευρωπαϊκό ένταλμα για τον Δ. Αβραμόπουλο – Ο ίδιος απαντά: Δεν έχω να κρύψω τίποτα, όλα είναι νόμιμα


Ευρωπαικό ένταλμα σύλληψης  για το βουλευτή της ΝΔ και πρώην υπουργό Δημήτρη Αβραμόπουλο,  εκδόθηκε σύμφωνα με πληροφορίες, για εμπλοκή του στην υπόθεση του λεγόμενου Qatar Gate, που αφορούσε μίζες που δόθηκαν πριν από το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2022 στο Κατάρ.

Γιά την υπόθεση αυτή  - ως γνωστόν - είχε κατηγορηθεί, είχε συλληφθεί και είχε προφυλακιστεί η Ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ευα Καιλή.

Σύμφωνα με πληροφορίες το ένταλμα κατά του κ. Αβραμόπουλου έφτασε στο τμήμα Δικαστικών Συνδρομών της Εισαγγελίας Εφετών Αθήνας από την Εισαγγελία του Βελγίου, που εξακολουθεί τις έρευνες, για τα "μαύρα ταμεία" του Qatar Gate.

O κ. Αβραμόπουλος δήλωσε ότι, δεν έχει να κρύψει τίποτα και πως όλα είναι νόμιμα.

Για να προχωρήσει το ένταλμα απαιτείται η άρση  ασυλίας του Δημήτρη Αβραμόπουλου, προκειμένου ο πρώην Επίτροπος να δώσει εξηγήσεις στη βελγική Δικαιοσύνη, όπως ζητάει η βελγική Δικαιοσύνη.

Ο πρώην Επίτροπος συμμετείχε σε ΜΚΟ του Αντόνιο Παντσέρι, πρώην ευρωβουλευτή που εμπλέκεται στο σκάνδαλο Qatargate, για το οποίο είχε προφυλακιστεί η Εύα Καϊλή.

Ο πρώην Επίτροπος αναφέρει πως έχει δηλώσει στο Πόθεν Έσχες του όλες τις αμοιβές που πήρε από τη ΜΚΟ για το έτος 2019, ωστόσο η βελγική Δικαιοσύνη υποστηρίζει ότι πήρε χρήματα από «εγκληματικό δίκτυο».

Όπως προβλέπεται από τη διαδικασία, ο σχετικός φάκελος διαβιβάζεται από την Εισαγγελία Εφετών Αθηνών στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου και στη συνέχεια, μέσω του υπουργείου Δικαιοσύνης, καταλήγει στη Βουλή για τις απαιτούμενες ενέργειες.

Δικαστικές πηγές αναφέρουν ακόμη ότι ο κ. Αβραμόπουλος επισκέφθηκε το μεσημέρι την Εισαγγελία Εφετών Αθηνών. Υπενθυμίζεται ότι, από την έναρξη της έρευνας για το Qatargate, ο ίδιος έχει απορρίψει κάθε υπόνοια παρατυπίας, επιμένοντας ότι όλες οι ενέργειές του ήταν απολύτως νόμιμες

Ο πρώην Επίτροπος σημειώνει ότι έχει δηλώσει στο «Πόθεν Έσχες» του όλες τις αμοιβές που πήρε από τη ΜΚΟ για το έτος 2019. Ωστόσο, η βελγική Δικαιοσύνη υποστηρίζει ότι πήρε χρήματα από «εγκληματικό δίκτυο».

Σημειώνεται ότι στις 19 Δεκεμβρίου του 2022 ο Δημήτρης Αβραμόπουλος είχε δηλώσει για την υπόθεση:

«Η συμμετοχή μου στον οργανισμό Fight Impunity ήταν εξ αρχής απολύτως χωρίς εκτελεστικές ή διαχειριστικές αρμοδιότητες.

Η επιτροπή που συμμετείχα, μεταξύ των άλλων μαζί με προσωπικότητες όπως η Φ. Μογκερίνι, ο Γάλλος πρώην ΠΘ Bernard Cazeneuve και η Γερουσιαστής Emma Bonino, ήταν τιμητική.

Για τη συμμετοχή μου και την αποζημίωση που θα την συνόδευε ζήτησα την έγκρισή της ευρωπαϊκής επιτροπής η οποία και μου δόθηκε γραπτώς, από την Πρόεδρο Φον ντερ Λάιεν.

Αντίστοιχη θετική γνωμοδότηση για τη συμμετοχή μου στην τιμητική επιτροπή της Οργάνωσης, δόθηκε από την ανεξάρτητη επιτροπή ηθικής (Independent Ethical Committee) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στις 10 Δεκεμβρίου 2020.

Η αποζημίωση ήταν για ένα χρόνο, από τον Φεβρουάριο του 2021 έως τον Φεβρουάριο του 2022, με το ποσό των 5.000 ευρώ μηνιαίως, το οποίο δηλώθηκε και φορολογήθηκε στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον ελληνικό νόμο. (τελικό ποσό: 3.750€)

Μετά από ένα χρόνο, τον Φεβρουάριο του 2022, επειδή η δραστηριότητα του Οργανισμού είχε ατονήσει, ζήτησα και σταμάτησε η αποζημίωση.

Από τον Μάρτιο και μετά, η συμμετοχή μου είχε ουσιαστικά τελειώσει.

Μόλις δε πληροφορήθηκα τα όσα συνέβησαν πρόσφατα στις Βρυξέλλες, υπέβαλα αμέσως και αμετάκλητα την παραίτησή μου και ζήτησα να αφαιρεθεί το όνομα μου από το website, από κοινού με τις άλλες προσωπικότητες που μετείχαν στην επιτροπή».

Η σημερινή δήλωση Αβραμόπουλου για την υπόθεση

Σε δήλωσή του ο κ. Αβραμόπουλος απορρίπτει κατηγορηματικά κάθε σύνδεση με την υπόθεση, κάνοντας λόγο για αβάσιμες αναφορές και ξεκαθαρίζοντας ότι δεν προτίθεται να κάνει χρήση οποιασδήποτε βουλευτικής ασυλίας, ζητώντας ο ίδιος την πλήρη διερεύνηση της υπόθεσης από την ελληνική Δικαιοσύνη.

Αναλυτικά:

Μου περιήλθε η πληροφορία από δημοσιογράφους ότι φέρεται να έχει σταλεί έγγραφο από τις βελγικές αρχές προς τις ελληνικές, στο οποίο επιχειρείται, χωρίς καμία βάση, η σύνδεση του ονόματός μου με την υπόθεση Fight Impunity.

Η υπόθεση αυτή δεν με αφορούσε ποτέ.

Το ζήτημα που επιχειρήθηκε να συνδεθεί με το όνομά μου έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια, με πλήρη θεσμική διαφάνεια και με τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κατόπιν απόφασης υπογεγραμμένης από την Πρόεδρό της, Ursula von der Leyen.

Η συμμετοχή μου στον οργανισμό Fight Impunity, μαζί με σημαντικές διεθνείς προσωπικότητες, ήταν απολύτως νόμιμη, ελεγμένη, εγκεκριμένη, δηλωμένη και φορολογημένη.

Δεν υπήρξε καμία εμπλοκή μου, άμεση ή έμμεση, σε οτιδήποτε επιλήψιμο.

Κάθε προσπάθεια επαναφοράς του θέματος από τις βελγικές αρχές και εμπλοκής του ονόματός μου σε οποιοδήποτε ζήτημα αφορά το Fight Impunity, είτε μέσω αβάσιμων αναφορών είτε μέσω διαστρέβλωσης πραγματικών περιστατικών, είναι αυθαίρετη, απαράδεκτη, ύποπτη και θα αντιμετωπισθεί με κάθε νόμιμο μέσο.

Παρότι πρόκειται για ένα απολύτως αβάσιμο ζήτημα, δηλώνω ευθέως ότι δεν πρόκειται να κάνω χρήση οποιασδήποτε βουλευτικής ασυλίας. Αντιθέτως, θα αποταθώ ο ίδιος στην ελληνική Δικαιοσύνη, ζητώντας να ερευνηθεί πλήρως το θέμα και να αποφανθεί.














Ευρωπαϊκό ένταλμα για τον Δ. Αβραμόπουλο – Ο ίδιος απαντά: Δεν έχω να κρύψω τίποτα, όλα είναι νόμιμα


Εμπλοκή του πρώην επίτροπου Δ. Αβραμόπουλου σε δικαστική έρευνα του Βελγίου για το Κατάρ.




Περισσότερα σε λίγο...

Παρούσα η Κοβέσι στον Άρειο Πάγο την Τετάρτη στην εκδίκαση της προσφυγής για τους Ευρωπαίους Εισαγγελείς - Ισχυρό μπλοκ Αεροπαγιτών αναμένεται να αντιταχθούν στην απόρριψη της προσφυγής της!


 Η μάχη των... μαχών αναμένεται μεθαύριο Τετάρτη 24 Ιουνίου στον Αρειο Πάγο, όπου αναμένεται να συζητηθεί στην Διοικητική Ολομέλεια του Ανωτάτου Δικαστηρίου η προσφυγή της Ευρωπαίας Εισαγγελέα Λάουρας Κοβέσι, η οποία ζήτησε την ακύρωση της απόφασης του Ανωτάτου ΔικαστικούΣυμβουλίου (ΑΔΣ) σχετικά με την ανανέωση της θητείας των τριών Ελλήνων εντεταλμένων ευρωεισαγγελέων (Παπανδρέου - Μουζάκη - Θάνου), μόνο για δύο χρόνια και όχι για πέντε, όπως η ίδια ζήτησε.

Σύμφωνα με πληροφορίες παρούσα στη συζήτηση στον Αρειο Πάγο αναμένεται ότι, θα είναι και η κ. Κοβέσι, η οποία έχει κληθεί να παραστεί, καθώς είναι η μόνη που μπορεί να υποστηρίξει την προσφυγή της.

Η συζήτηση προβλέπεται θυελλώδης, καθώς οι πληροφορίες επιμένουν ότι, το... αφήγημα περί κλίματος ομοψυχίας στους ανώτατους δικαστές δεν έχει βάση.

Δικαστικοί κύκλοι υποστηρίζουν ότι, το κλίμα στο Ανώτατο Δικαστήριο παραμένει τρικυμιώδες - όπως φάνηκε και από τη στάση που κράτησαν οι υποψήφιοι για την Προεδρία ΑΠ Αντιπρόεδροι και Αρεοπαγίτες στη Βουλή, όπου από τους 27 προσήλθαν μόνο οι 11, δείχνοντας με εύγλωττο τρόπο τη δυσφορία τους, για τις κυβερνητικές διαρροές περί των δύο "εκλεκτών" της Κυβέρνησης για τη νέα ηγεσία του Αρείου Πάγου.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες οι νέες "διαρροές" ότι η προσφυγή της κ. Κοβέσι θα απορριφτεί εξ αρχής  ως απαράδεκτη, δεν είναι σίγουρο ότι, θα επιβεβαιωθούν, καθώς οι γνώμες των
ανώτατων δικαστών διίστανται και αυτό αναμένεται να αποτυπωθεί στη
συνεδρίαση της Διοικητικης Ολομέλειας του Αρείου Πάγου, που
προβλέπεται εκρηκτική.

Οι ίδιες πληροφορίες επιμένουν ότι, ήδη διαμορφώνεται ισχυρή τάση στους
ανώτατους δικαστές, ορισμένοι εκ των οποίων θα υποστηρίξουν με
σοβαρά νομικά επιχειρήματα ότι, η προσφυγή Κοβέσι πρέπει να γίνει παραδεκτή!

Σύμφωνα με την άποψη αυτή, θα πρέπει η Ολομέλεια του Ανωτάτου Δικαστηρίου να δεχτεί ως ένδικο μέσον την προσφυγή της κ. Κοβέσι και στη συνέχεια να προσφύγει ο Αρειος Πάγος στο Δικαστήριο της Ευρωπαικής Ενωσης, υποβάλλοντας προδικαστικό ερώτημα για το ποιό
δίκαιο υπερισχύει στο θέμα της επιλογής των ευρωπαίων εντεταλμένων
εισαγγελέων. 

Κάτι που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι οι πληροφίες ότι, σύμφωνα με τις απόψεις ανώτατων δικαστών, που ετοιμάζονται να αντιπαρατεθούν στην αντίληψη περί απόρριψης της προσφυγής Κοβέσι, εάν τελικώς το Δικαστήριο της ΕΕ κρίνει ότι, υπερισχύει το δίκαιο της Ευρωπαικής Εισαγγελίας, τότε η ελληνική πλευρά ή θα πρέπει να ανανεώσει πενταετή θητεία στους τρεις έλληνες εισαγγελείς ή θα
πρεπει να απορρίψει την ανανέωση της θητείας τους.

Κατά τηη νομική άποψη, την οποία ετοιμάζονται να υποστηρίξουν στη Διοικητική Ολομέλεια του Αρείου Πάγου ορισμένοι εκ των κορυφαίων ανώτατων δικαστών, η διετής ανανέωση της θητείας των ελλήνων εισαγγελέων θεωρείται "νομικό εξάμβλωμα",  καθώς το Άρθρο 17 του Κανονισμού (ΕΕ)
2017/1939 (που διέπει τη σύσταση και λειτουργία της Ευρωπαϊκής
Εισαγγελίας - EPPO)κι έχει τίτλο: «Διορισμός και παύση των ευρωπαίων
εντεταλμένων εισαγγελέων», ορίζει σαφώς ότι, οι Ευρωπαίοι
Εντεταλμένοι Εισαγγελείς διορίζονται για πενταετή θητεία.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστή ποιά είναι η άποψη της Αντιπροέδρου ΑΠ, η οποία έχει οριστεί ως εισηγήτρια στην Ολομέλεια του Ανωτάτου Δικαστηρίου και ποιά στάση θα κρατήσει απέναντι στην προσφυγή της κ. Κοβέσι, για την ανανέωση της θητείας των εντεταλμένων ευρωπαίων εισαγγελέων.

Παρά το γεγονός ότι διαγράφονται μικρές πιθανότητες να προχωρήσει η
προσφυγή της Ευρωπαίας Εισαγγελέα, (καθώς δεν προβλέπεται ειδικό ένδικο
μέσο κατά της συγκεκριμένης απόφασης του Αρείου Πάγου), η πρωτοβουλία
της κ. Κοβέσι δείχνει τη βούληση της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας να
εξαντλήσει κάθε διαθέσιμο θεσμικό μέσο. Δικαστικές πηγές θεωρούν την προσφυγή προάγγελο όσων θα ακολουθήσουν, με τελικό σταθμό το Δικαστήριο της Ευρωπαικής Ενωσης.

Εξάλλου η ίδια η κ. Κοβέσι, κατά την πρόσφατη επίσκεψη της στην Ελλάδα, για το Φόρουμ των Δελφών είχε δείξει το δρόμο προς το δικαστήριο της ΕΕ, σε περίπτωση που το ΑΔΣ δεν ανανέωνε τη θητε΄θα των τριών εισαγγελέων. Σημειώνεται ότι, δύο εκ των συγκεκριμένων εισαγγελέων έχουν εξετάσει τη δικογραφία του ΟΠΕΚΕΠΕ, που έφτασε στη Βουλή.

Η κίνηση αυτή της κ. Κοβέσι αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα σε μιά
κρίσιμη και δύσκολη περίοδο, για την Κυβέρνηση Μητσοτάκη, για δύο λόγους:
Πρώτον, η Εισαγγελία βρίσκεται στο επίκεντρο ερευνών που
αφορούν τη διαχείριση ευρωπαϊκών κονδυλίων και, μεταξύ άλλων, το
πολύκροτο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, Δεύτερον η χώρα μας
αναμένεται να αναλάβει την Προεδρία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής
Ένωσης το δεύτερο εξάμηνο του 2027 (Ιούλιος – Δεκέμβριος 2027).

Βασιλική Θάνου: "Ορθή και σαφής η απόφαση της Ολομ. ΑΠ για το επιτόκιο των κόκκινων δανείων"


Με άρθρο της η επίτιμη Πρόεδρος του Αρείου Πάγου και Πρώην Πρωθυπουργός Βασιλική Θάνου παίρνει θέση υπέρ της πρόσφατης απόφασης της Ολομέλειας ΑΠ, για τους υπερχρεωμένους δανειολήπτες και υποστηρίζει ότι, "οι πιστωτές (δηλ. τα funds) οφείλουν να εφαρμόσουν άμεσα την απόφαση. Εάν δεν το πράττουν, τότε τα αρμόδια Όργανα της Πολιτείας οφείλουν να τους υποχρεώσουν, με σχετική νομοθετική ρύθμιση"!

Άρθρο Βασιλικής Θάνου, Προέδρου Αρείου Πάγου επίτ. Πρώην Πρωθυπουργού.

Ορθή και σαφής η απόφαση της Ολομ. ΑΠ για το επιτόκιο των κόκκινων δανείων
Ορίζεται ρητά ο χρόνος υπολογισμού εκάστης μηνιαίας δόσης – εξαρχής από την
έναρξη της ρύθμισης.

Η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου, στην υπ’ αρ. 6/2026 απόφαση της (πλειοψηφία)
υιοθέτησε την θέση ότι, στην περίπτωση των υπερχρεωμένων δανειοληπτών, προς
απόκτηση πρώτης κατοικίας “η μεγαλύτερη δυνατή ικανοποίηση των πιστωτών πρέπει να
συνδυάζεται με την βασική προστασία της προσωπικής αξιοπρέπειας και την εξασφάλιση
και διατήρηση στοιχειώδους επιπέδου διαβίωσης του οφειλέτη και της οικογένειας του”. Από
το σκεπτικό και τις αιτιολογίες της απόφασης, σαφώς προκύπτει ότι το Δικαστήριο δέχεται
τα εξής: α) ότι το επιτόκιο πρέπει να υπολογίζεται αυτοτελώς για κάθε μηνιαία δόση, κατά
τον μήνα της εξόφλησης της και β) ότι, εάν με την δικαστική απόφαση της ρύθμισης του
δανείου, το επιτόκιο καθορίζεται ως σταθερό, τότε “ο υπολογισμός θα γίνεται εξαρχής επί
της καθορισθείσας μηνιαίας δόσης για όλο τον χρόνο από την έναρξη της ρύθμισης
έως τη λήξη της. Ενώ, εάν καθορίζεται ως κυμαινόμενο, τότε ο υπολογισμός θα γίνεται “
διακριτά για τον κάθε μήνα καταβολής της κάθε δόσης, σύμφωνα με τα στατιστικά
δελτία της Τράπεζας της Ελλάδας, που ορίζουν την έναρξης της χρονικής περιόδου, που το κυμαινόμενο επιτόκιο αλλάζει. (σελ.18,19της απόφασης)

Στο διατακτικό της απόφασης ορίζεται ρητά ότι ο υπολογισμός του επιτοκίου πρέπει να γίνει επί της μηνιαίας δόσης κ΄ όχι επί του κεφαλαίου της οφειλής, κατά τα ειδικότερα αναφερόμενα, ως προς τον υπολογισμό του επιτοκίου παραπάνω. Δηλαδή, το Δικαστήριο, με το διατακτικό του, σαφώς παραπέμπει στις αιτιολογίες του, οι οποίες επέχουν θέση διατακτικού, σχετικά με το ζήτημα του χρόνου υπολογισμού του επιτοκίου εκάστης μηνιαίας δόσης (εξαρχής, από την έναρξη της ρύθμισης έως τη
λήξη της). Συνακόλουθα, το Δικαστήριο, κατά τρόπο ρητό, σαφή και κατανοητό αποφαίνεται
και επί του ζητήματος αυτού και ουδεμία βασιμότητα έχουν οι δηλώσεις ορισμένων μελών
της Κυβέρνησης, περί δήθεν “πολυπλοκότητας” της διατύπωσης της απόφασης, στην προσπάθεια τους
να δικαιολογήσουν την εκ μέρους των δανειστών (Funds και Τραπεζών) καθυστέρηση, σχετικά με την εφαρμογή της απόφασης.

Η απόφαση της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου, ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση αποφάνθηκε ορθώς (και με πολύ πειστικές αιτιολογίες, κατά πλειοψηφία, σε αντίθεση με τις σκέψεις της μειοψηφίας), συμβάλλει σημαντικά στην οικονομική ελάφρυνση των υπερχρεωμένων δανειοληπτών των κόκκινων δανείων. Οι πιστωτές οφείλουν να εφαρμόσουν άμεσα την απόφαση. Εάν δεν το πράττουν, τότε τα αρμόδια Όργανα της Πολιτείας οφείλουν να τους υποχρεώσουν, με σχετική νομοθετική ρύθμιση.

Κυριακή 21 Ιουνίου 2026

Διχάζει τον Αρειο Πάγο η προσφυγή - "βόμβα" της Κοβέσι



ΠΗΓΗ: "ΕΣΤΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ"

Διχάζει τον Αρειο Πάγο η κίνηση - "βόμβα" της Ευρωπαίας Εισαγγελέα
Λάουρας Κοβέσι, η οποία προσέφυγε στη Διοικητική Ολομέλεια του Αρείου
Πάγου ζητώντας την ακύρωση της απόφασης του Ανωτάτου Δικαστικού
Συμβουλίου (ΑΔΣ) σχετικά με την ανανέωση της θητείας των τριών Ελλήνων
εντεταλμένων ευρωεισαγγελέων, μόνο για δύο χρόνια και όχι για πέντε.

Παρά τις κυβερνητικές προσπάθειες, περί αφηγήματος κλίματος ομοψυχίας
στην Ολομέλεια του Αρείου Πάγου, η αλήθεια είναι πως οι γνώμες των
ανώτατων δικαστών διίστανται και αυτό αναμένεται να αποτυπωθεί στη
συνεδρίαση της Διοικητικης Ολομέλειας του Αρείου Πάγου, που
προβλέπεται εκρηκτική.

Οπως αναφέρουν πληροφορίες η συνεδρίαση της Ολομέλειας ενδέχεται να
κρύβει εκπλήξεις. Και πιθανόν να διαψευστούν οι κυβερνητικές διαρροές,
που θεωρούν βέβαιο ότι, θα απορριφτεί η προσφυγή Κοβέσι ως απαράδεκτη.

Οι ίδιες πληροφορίες επιμένουν ότι, ήδη διαμορφώνεται τάση στους
ανώτατους δικαστές, ορισμένοι εκ των οποίων θα το υποστηρίξουν με
σοβαρά νομικά επιχειρήματα, πως: Πρέπει να γίνει δεκτή η προσφυγή της
κ. Κοβέσι και στη συνέχεια να προσφύγει ο Αρειος Πάγος στο Δικαστήριο
της Ευρωπαικής Ενωσης, υποβάλλοντας προδικαστικό ερώτημα για το ποιό
δίκαιο υπερισχύει στο θέμα της επιλογής των ευρωπαίων εντεταλμένων
εισαγγελέων. Επιπλέον θα υποστηρίξουν ότι, εάν τελικώς υπερισχύει το
δίκαιο της Ευρωπαικής Εισαγγελίας, τότε η ελληνική πλευρά ή θα πρέπει
να ανανεώσει πενταετή θητεία στους τρεις έλληνες εισαγγελείς ή θα
πρεπει να απορρίψει την ανανέωση της θητείας τους.

Σύμφωνα επίσης με την άποψη τους, ποιυ αναμένεται να διατυπωθεί στην
Ολομέλεια ΑΠ, η διετής ανανέωση της θητείας των ελλήνων εισαγγελέων,
θεωρείται "νομικό έκτρωμα", καθώς το Άρθρο 17 του Κανονισμού (ΕΕ)
2017/1939 (που διέπει τη σύσταση και λειτουργία της Ευρωπαϊκής
Εισαγγελίας - EPPO)κι έχει τίτλο: «Διορισμός και παύση των ευρωπαίων
εντεταλμένων εισαγγελέων», ορίζει σαφώς ότι, οι Ευρωπαίοι
Εντεταλμένοι Εισαγγελείς διορίζονται για πενταετή θητεία.

Πιθανόν όλα τα παραπάνω είναι σε γνώση της ηγεσίας του Αρείου Πάγου
και ίσως σε αυτό έγκειται η "απροθυμία" της να ασχοληθεί με την
προσφυγή της κ. Κοβέσι.

Ενδεικτικό είναι και το γεγονός ότι, ενώ φέρεται ως πιθανότερη
ημερομηνία συζήτησης της προσφυγής Κοβέσι στη Διοικητική Ολομέλεια η
24η Ιουνίου (πάντως πριν από τη λήξη του δικαστικού έτους 30 Ιουνίου),
ακόμη δεν έχει οριστεί ακόμη ο δικαστής, που θα είναι εισηγητής στο
ιδιαίτερα κρίσιμο θέμα, για την Ευρωπαική Εισαγγελία.

Το θέμα, που καλείται να επιλύσει ο Αρειος Πάγος αφορά την προσφυγή
της Ευρωπαικής Εισαγγελίας (EPPO), επικεφαλής της οποίας είναι η
Ευρωπαία γενική εισαγγελέας Λάουρα Κοβέσι, η οποία ζητάει να
καταργηθεί η πρόσφατη απόφαση του 11μελούς Ανωτάτου Δικαστικού
Συμβουλίου (ΑΔΣ) Πολιτικής και Ποινικής Δικαιοσύνης του Αρείου Πάγου,
που παρέτεινε για μία διετία τη θητεία των τριών Ελλήνων εντεταλμένων
ευρωεισαγγελέων, μη λαμβάνοντας υπόψη και μη συμμορφούμενο με την
απόφαση του Κολεγίου της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που ανανέωσε τη θητεία
τους για μία πενταετία.

Παρά το γεγονός ότι διαγράφονται μικρές πιθανότητες να προχωρήσει η
προσφυγή της Ευρωπαίας Εισαγγελέα, (καθώς δεν προβλέπεται ειδικό ένδικο
μέσο κατά της συγκεκριμένης απόφασης του Αρείου Πάγου), η πρωτοβουλία
της κ. Κοβέσι δείχνει τη βούληση της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας να
εξαντλήσει κάθε διαθέσιμο θεσμικό μέσο. Δικαστικές πηγές θεωρούν την προσφυγή προάγγελο όσων θα ακολουθήσουν, με τελικό σταθμό το Δικαστήριο της Ευρωπαικής Ενωσης.

Εξάλλου η ίδια η κ. Κοβέσι, κατά την πρόσφατη επίσκεψη της στην Ελλάδα, για το Φόρουμ των Δελφών είχε δείξει το δρόμο προς το δικαστήριο της ΕΕ, σε περίπτωση που το ΑΔΣ δεν ανανέωνε τη θητε΄θα των τριών εισαγγελέων. Σημειώνεται ότι, δύο εκ των συγκεκριμένων εισαγγελέων έχουν εξετάσει τη δικογραφία του ΟΠΕΚΕΠΕ, που έφτασε στη Βουλή.

Η κίνηση αυτή της κ. Κοβέσι αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα σε μιά
κρίσιμη και δύσκολη περίοδο, για την Κυβέρνηση Μητσοτάκη, για δύο λόγους:
Πρώτον, η Εισαγγελία βρίσκεται στο επίκεντρο ερευνών που
αφορούν τη διαχείριση ευρωπαϊκών κονδυλίων και, μεταξύ άλλων, το
πολύκροτο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, Δεύτερον η χώρα μας
αναμένεται να αναλάβει την Προεδρία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής
Ένωσης το δεύτερο εξάμηνο του 2027 (Ιούλιος – Δεκέμβριος 2027).

Δώστε στη δημοσιότητα τα στοιχεία της 60χρονης οδηγού, που πάτησε και σκότωσε εν ψυχρώ αδέσποτο ηλικιωμένο σκυλάκι στη Γαστούνη


Ταυτοποιήθηκε 60χρονη, ως η οδηγός που σκότωσε εν ψυχρώ το αδέσποτο ηλικιωμένο σκυλάκιτον αδέσποτο στη Γαστούνη.

Η Αστυνομία προχώρησε στην στην ταυτοποίηση της οδηγού, που καταγράφηκε σε βίντεο - σοκ, να περνάει πάνω από ηλιωκιωμένο σκυλάκι και να το σκοτώνει εν ψυχρώ και στη συνέχεια να φεύγει σαν να μην συνέβη τίποτα.

Η Εισαγγελία πρέπει να προχωρήσει σε διάταξη δημοσιοποίησης των στοιχείων της!

Πρόκειται για 60χρονη κάτοικο Γαστούνης, η οποία εντοπίστηκε από τις αστυνομικές αρχές στο πλαίσιο της έρευνας που ξεκίνησε μετά τη δημοσιοποίηση του βίντεο και την καταγγελία που υποβλήθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Πηνειού.

Σύμφωνα με το patrisnews.gr, η 60χρονη φέρεται να είπε στους αστυνομικούς ότι είδε το σκυλί στη μέση του δρόμου και σταμάτησε, προκειμένου να μην το πατήσει.

Όπως φέρεται να ανέφερε, περίμενε για λίγο, πίστεψε ότι το ζώο είχε φύγει και στη συνέχεια ξεκίνησε ξανά.

«Είδα το σκυλί στη μέση του δρόμου. Σταμάτησα για να μην το πατήσω. Περίμενα για λίγο και πίστευα ότι έφυγε και ξεκίνησα ξανά. Κατάλαβα ότι το πάτησα, αλλά φοβήθηκα και γι’ αυτό έφυγα», φέρεται να υποστήριξε στους αστυνομικούς.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στο αυτοκίνητο επέβαιναν και άλλα δύο άτομα, ένας άνδρας στη θέση του συνοδηγού και ένα παιδί στο πίσω κάθισμα.

Αντιδήμαρχος Γαστούνης Άκης Ντούκας: «Πρόκειται για ένα καταδικαστέο γεγονός»

«Το περιστατικό έγινε το βράδυ της Πέμπτης, όμως εγώ ενημερώθηκα την Παρασκευή το απόγευμα, έπειτα από τηλεφωνήματα που δέχθηκα. Εκείνη την ώρα βρισκόμουν σε εκδήλωση του Δήμου. Αποχώρησα αμέσως, ενημέρωσα την Αστυνομία για να καταγραφεί το γεγονός και, αφού εξουσιοδοτήθηκα από τον Δήμαρχο, προχώρησα και σε καταγγελία προκειμένου να βοηθήσω στην εξεύρεση λύσης. Είχε ήδη προηγηθεί καταγγελία από τη φιλοζωική οργάνωση στο Αστυνομικό Τμήμα Πηνειού.

Στη συνέχεια υπήρξε συνεργασία με το Α.Τ. Πηνειού και έγιναν ενέργειες για τη συλλογή υλικού από κάμερες ασφαλείας. Από ό,τι γνωρίζω, σήμερα έγινε η ταυτοποίηση της γυναίκας, η οποία είναι κάτοικος Γαστούνης. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι μπορεί να κριθεί ολόκληρη η κοινωνία της Γαστούνης από ένα τέτοιο περιστατικό.

Από πληροφορίες που έχω, χωρίς να μπορώ να τις διασταυρώσω, γιατί δεν αποτελώ μέρος της ανακριτικής διαδικασίας, φέρεται να υποστήριξε ότι φοβήθηκε. Σύμφωνα με όσα πληροφορήθηκα, πίστεψε πως το ζώο είχε βγει από το οπτικό της πεδίο και όταν αντιλήφθηκε το λάθος της πανικοβλήθηκε και έφυγε.

Δεν γνωρίζω αν ζήτησε συγγνώμη, ούτε έχω περισσότερες λεπτομέρειες. Οι πληροφορίες που λαμβάνω από το Αστυνομικό Τμήμα περιορίζονται μόνο σε όσα αφορούν την ενημέρωση του Δήμου.

Η προσωπική μου θέση είναι ότι πρόκειται για ένα καταδικαστέο γεγονός. Από εκεί και πέρα, οι πολίτες δεν είναι δικαστές και δεν μπορούν να αποδώσουν ευθύνες. Αυτό αποτελεί αρμοδιότητα των αρμόδιων αρχών. Έγινε σοβαρή δουλειά από τη φιλοζωική, το Α.Τ. Πηνειού και τον Δήμο. Συμμερίζομαι τον θυμό των φιλοζωικών οργανώσεων και των πολιτών, αλλά οφείλουμε να είμαστε όλοι μετρημένοι ώστε να διαπιστωθεί τι ακριβώς έχει συμβεί.

Παράλληλα, είδαμε να δημοσιοποιούνται φωτογραφίες ανθρώπων που τελικά δεν είχαν καμία σχέση με την υπόθεση. Για αυτόν τον λόγο πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί. Είναι δύσκολες εποχές και δεν πρέπει να στιγματίζουμε ανθρώπους ή να τους αποδίδουμε ευθύνες χωρίς στοιχεία, ειδικά σε κλειστές κοινωνίες.

Όσον αφορά την επικήρυξη των 3.000 ευρώ, αυτή δεν ήταν πρωτοβουλία του Δήμου Πηνειού αλλά των φιλοζωικών οργανώσεων. Η επικήρυξη είναι ένα λεπτό ζήτημα. Κάποιες φορές βοηθά στην εξιχνίαση μιας υπόθεσης, ενώ άλλες φορές μπορεί να οδηγήσει σε λανθασμένες υποδείξεις και να στοχοποιηθούν άνθρωποι που τελικά δεν έχουν καμία εμπλοκή. Ως αντιδήμαρχος Γαστούνης να συγχαρώ την αστυνομία που ασχολήθηκε και μέσα σε δύο μέρες βρήκε τον ένοχο».