Κυριακή 21 Ιουνίου 2026

Διχάζει τον Αρειο Πάγο η προσφυγή - "βόμβα" της Κοβέσι



ΠΗΓΗ: "ΕΣΤΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ"

Διχάζει τον Αρειο Πάγο η κίνηση - "βόμβα" της Ευρωπαίας Εισαγγελέα
Λάουρας Κοβέσι, η οποία προσέφυγε στη Διοικητική Ολομέλεια του Αρείου
Πάγου ζητώντας την ακύρωση της απόφασης του Ανωτάτου Δικαστικού
Συμβουλίου (ΑΔΣ) σχετικά με την ανανέωση της θητείας των τριών Ελλήνων
εντεταλμένων ευρωεισαγγελέων, μόνο για δύο χρόνια και όχι για πέντε.

Παρά τις κυβερνητικές προσπάθειες, περί αφηγήματος κλίματος ομοψυχίας
στην Ολομέλεια του Αρείου Πάγου, η αλήθεια είναι πως οι γνώμες των
ανώτατων δικαστών διίστανται και αυτό αναμένεται να αποτυπωθεί στη
συνεδρίαση της Διοικητικης Ολομέλειας του Αρείου Πάγου, που
προβλέπεται εκρηκτική.

Οπως αναφέρουν πληροφορίες η συνεδρίαση της Ολομέλειας ενδέχεται να
κρύβει εκπλήξεις. Και πιθανόν να διαψευστούν οι κυβερνητικές διαρροές,
που θεωρούν βέβαιο ότι, θα απορριφτεί η προσφυγή Κοβέσι ως απαράδεκτη.

Οι ίδιες πληροφορίες επιμένουν ότι, ήδη διαμορφώνεται τάση στους
ανώτατους δικαστές, ορισμένοι εκ των οποίων θα το υποστηρίξουν με
σοβαρά νομικά επιχειρήματα, πως: Πρέπει να γίνει δεκτή η προσφυγή της
κ. Κοβέσι και στη συνέχεια να προσφύγει ο Αρειος Πάγος στο Δικαστήριο
της Ευρωπαικής Ενωσης, υποβάλλοντας προδικαστικό ερώτημα για το ποιό
δίκαιο υπερισχύει στο θέμα της επιλογής των ευρωπαίων εντεταλμένων
εισαγγελέων. Επιπλέον θα υποστηρίξουν ότι, εάν τελικώς υπερισχύει το
δίκαιο της Ευρωπαικής Εισαγγελίας, τότε η ελληνική πλευρά ή θα πρέπει
να ανανεώσει πενταετή θητεία στους τρεις έλληνες εισαγγελείς ή θα
πρεπει να απορρίψει την ανανέωση της θητείας τους.

Σύμφωνα επίσης με την άποψη τους, ποιυ αναμένεται να διατυπωθεί στην
Ολομέλεια ΑΠ, η διετής ανανέωση της θητείας των ελλήνων εισαγγελέων,
θεωρείται "νομικό έκτρωμα", καθώς το Άρθρο 17 του Κανονισμού (ΕΕ)
2017/1939 (που διέπει τη σύσταση και λειτουργία της Ευρωπαϊκής
Εισαγγελίας - EPPO)κι έχει τίτλο: «Διορισμός και παύση των ευρωπαίων
εντεταλμένων εισαγγελέων», ορίζει σαφώς ότι, οι Ευρωπαίοι
Εντεταλμένοι Εισαγγελείς διορίζονται για πενταετή θητεία.

Πιθανόν όλα τα παραπάνω είναι σε γνώση της ηγεσίας του Αρείου Πάγου
και ίσως σε αυτό έγκειται η "απροθυμία" της να ασχοληθεί με την
προσφυγή της κ. Κοβέσι.

Ενδεικτικό είναι και το γεγονός ότι, ενώ φέρεται ως πιθανότερη
ημερομηνία συζήτησης της προσφυγής Κοβέσι στη Διοικητική Ολομέλεια η
24η Ιουνίου (πάντως πριν από τη λήξη του δικαστικού έτους 30 Ιουνίου),
ακόμη δεν έχει οριστεί ακόμη ο δικαστής, που θα είναι εισηγητής στο
ιδιαίτερα κρίσιμο θέμα, για την Ευρωπαική Εισαγγελία.

Το θέμα, που καλείται να επιλύσει ο Αρειος Πάγος αφορά την προσφυγή
της Ευρωπαικής Εισαγγελίας (EPPO), επικεφαλής της οποίας είναι η
Ευρωπαία γενική εισαγγελέας Λάουρα Κοβέσι, η οποία ζητάει να
καταργηθεί η πρόσφατη απόφαση του 11μελούς Ανωτάτου Δικαστικού
Συμβουλίου (ΑΔΣ) Πολιτικής και Ποινικής Δικαιοσύνης του Αρείου Πάγου,
που παρέτεινε για μία διετία τη θητεία των τριών Ελλήνων εντεταλμένων
ευρωεισαγγελέων, μη λαμβάνοντας υπόψη και μη συμμορφούμενο με την
απόφαση του Κολεγίου της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που ανανέωσε τη θητεία
τους για μία πενταετία.

Παρά το γεγονός ότι διαγράφονται μικρές πιθανότητες να προχωρήσει η
προσφυγή της Ευρωπαίας Εισαγγελέα, (καθώς δεν προβλέπεται ειδικό ένδικο
μέσο κατά της συγκεκριμένης απόφασης του Αρείου Πάγου), η πρωτοβουλία
της κ. Κοβέσι δείχνει τη βούληση της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας να
εξαντλήσει κάθε διαθέσιμο θεσμικό μέσο. Δικαστικές πηγές θεωρούν την προσφυγή προάγγελο όσων θα ακολουθήσουν, με τελικό σταθμό το Δικαστήριο της Ευρωπαικής Ενωσης.

Εξάλλου η ίδια η κ. Κοβέσι, κατά την πρόσφατη επίσκεψη της στην Ελλάδα, για το Φόρουμ των Δελφών είχε δείξει το δρόμο προς το δικαστήριο της ΕΕ, σε περίπτωση που το ΑΔΣ δεν ανανέωνε τη θητε΄θα των τριών εισαγγελέων. Σημειώνεται ότι, δύο εκ των συγκεκριμένων εισαγγελέων έχουν εξετάσει τη δικογραφία του ΟΠΕΚΕΠΕ, που έφτασε στη Βουλή.

Η κίνηση αυτή της κ. Κοβέσι αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα σε μιά
κρίσιμη και δύσκολη περίοδο, για την Κυβέρνηση Μητσοτάκη, για δύο λόγους:
Πρώτον, η Εισαγγελία βρίσκεται στο επίκεντρο ερευνών που
αφορούν τη διαχείριση ευρωπαϊκών κονδυλίων και, μεταξύ άλλων, το
πολύκροτο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, Δεύτερον η χώρα μας
αναμένεται να αναλάβει την Προεδρία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής
Ένωσης το δεύτερο εξάμηνο του 2027 (Ιούλιος – Δεκέμβριος 2027).

Δώστε στη δημοσιότητα τα στοιχεία της 60χρονης οδηγού, που πάτησε και σκότωσε εν ψυχρώ αδέσποτο ηλικιωμένο σκυλάκι στη Γαστούνη


Ταυτοποιήθηκε 60χρονη, ως η οδηγός που σκότωσε εν ψυχρώ το αδέσποτο ηλικιωμένο σκυλάκιτον αδέσποτο στη Γαστούνη.

Η Αστυνομία προχώρησε στην στην ταυτοποίηση της οδηγού, που καταγράφηκε σε βίντεο - σοκ, να περνάει πάνω από ηλιωκιωμένο σκυλάκι και να το σκοτώνει εν ψυχρώ και στη συνέχεια να φεύγει σαν να μην συνέβη τίποτα.

Η Εισαγγελία πρέπει να προχωρήσει σε διάταξη δημοσιοποίησης των στοιχείων της!

Πρόκειται για 60χρονη κάτοικο Γαστούνης, η οποία εντοπίστηκε από τις αστυνομικές αρχές στο πλαίσιο της έρευνας που ξεκίνησε μετά τη δημοσιοποίηση του βίντεο και την καταγγελία που υποβλήθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Πηνειού.

Σύμφωνα με το patrisnews.gr, η 60χρονη φέρεται να είπε στους αστυνομικούς ότι είδε το σκυλί στη μέση του δρόμου και σταμάτησε, προκειμένου να μην το πατήσει.

Όπως φέρεται να ανέφερε, περίμενε για λίγο, πίστεψε ότι το ζώο είχε φύγει και στη συνέχεια ξεκίνησε ξανά.

«Είδα το σκυλί στη μέση του δρόμου. Σταμάτησα για να μην το πατήσω. Περίμενα για λίγο και πίστευα ότι έφυγε και ξεκίνησα ξανά. Κατάλαβα ότι το πάτησα, αλλά φοβήθηκα και γι’ αυτό έφυγα», φέρεται να υποστήριξε στους αστυνομικούς.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στο αυτοκίνητο επέβαιναν και άλλα δύο άτομα, ένας άνδρας στη θέση του συνοδηγού και ένα παιδί στο πίσω κάθισμα.

Αντιδήμαρχος Γαστούνης Άκης Ντούκας: «Πρόκειται για ένα καταδικαστέο γεγονός»

«Το περιστατικό έγινε το βράδυ της Πέμπτης, όμως εγώ ενημερώθηκα την Παρασκευή το απόγευμα, έπειτα από τηλεφωνήματα που δέχθηκα. Εκείνη την ώρα βρισκόμουν σε εκδήλωση του Δήμου. Αποχώρησα αμέσως, ενημέρωσα την Αστυνομία για να καταγραφεί το γεγονός και, αφού εξουσιοδοτήθηκα από τον Δήμαρχο, προχώρησα και σε καταγγελία προκειμένου να βοηθήσω στην εξεύρεση λύσης. Είχε ήδη προηγηθεί καταγγελία από τη φιλοζωική οργάνωση στο Αστυνομικό Τμήμα Πηνειού.

Στη συνέχεια υπήρξε συνεργασία με το Α.Τ. Πηνειού και έγιναν ενέργειες για τη συλλογή υλικού από κάμερες ασφαλείας. Από ό,τι γνωρίζω, σήμερα έγινε η ταυτοποίηση της γυναίκας, η οποία είναι κάτοικος Γαστούνης. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι μπορεί να κριθεί ολόκληρη η κοινωνία της Γαστούνης από ένα τέτοιο περιστατικό.

Από πληροφορίες που έχω, χωρίς να μπορώ να τις διασταυρώσω, γιατί δεν αποτελώ μέρος της ανακριτικής διαδικασίας, φέρεται να υποστήριξε ότι φοβήθηκε. Σύμφωνα με όσα πληροφορήθηκα, πίστεψε πως το ζώο είχε βγει από το οπτικό της πεδίο και όταν αντιλήφθηκε το λάθος της πανικοβλήθηκε και έφυγε.

Δεν γνωρίζω αν ζήτησε συγγνώμη, ούτε έχω περισσότερες λεπτομέρειες. Οι πληροφορίες που λαμβάνω από το Αστυνομικό Τμήμα περιορίζονται μόνο σε όσα αφορούν την ενημέρωση του Δήμου.

Η προσωπική μου θέση είναι ότι πρόκειται για ένα καταδικαστέο γεγονός. Από εκεί και πέρα, οι πολίτες δεν είναι δικαστές και δεν μπορούν να αποδώσουν ευθύνες. Αυτό αποτελεί αρμοδιότητα των αρμόδιων αρχών. Έγινε σοβαρή δουλειά από τη φιλοζωική, το Α.Τ. Πηνειού και τον Δήμο. Συμμερίζομαι τον θυμό των φιλοζωικών οργανώσεων και των πολιτών, αλλά οφείλουμε να είμαστε όλοι μετρημένοι ώστε να διαπιστωθεί τι ακριβώς έχει συμβεί.

Παράλληλα, είδαμε να δημοσιοποιούνται φωτογραφίες ανθρώπων που τελικά δεν είχαν καμία σχέση με την υπόθεση. Για αυτόν τον λόγο πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί. Είναι δύσκολες εποχές και δεν πρέπει να στιγματίζουμε ανθρώπους ή να τους αποδίδουμε ευθύνες χωρίς στοιχεία, ειδικά σε κλειστές κοινωνίες.

Όσον αφορά την επικήρυξη των 3.000 ευρώ, αυτή δεν ήταν πρωτοβουλία του Δήμου Πηνειού αλλά των φιλοζωικών οργανώσεων. Η επικήρυξη είναι ένα λεπτό ζήτημα. Κάποιες φορές βοηθά στην εξιχνίαση μιας υπόθεσης, ενώ άλλες φορές μπορεί να οδηγήσει σε λανθασμένες υποδείξεις και να στοχοποιηθούν άνθρωποι που τελικά δεν έχουν καμία εμπλοκή. Ως αντιδήμαρχος Γαστούνης να συγχαρώ την αστυνομία που ασχολήθηκε και μέσα σε δύο μέρες βρήκε τον ένοχο».

Ερχεται και το... posopaei


 

Σάββατο 20 Ιουνίου 2026

«Μια χαρά καθαρίζετε το γήπεδο. Με το σπίτι όμως τι γίνεται;»: Οι Ιαπωνέζες θέτουν το κρίσιμο ερώτημα στους άντρες της χώρας

ΠΗΓΗ: https://www.naftemporiki.gr/kosmos/2126491/mia-chara-katharizete-to-gipedo-me-to-spiti-omos-ti-ginetai-oi-iaponezes-thetoyn-to-krisimo-erotima-stoys-antres-tis-choras/

Για χρόνια οι Ιάπωνες φίλαθλοι αποθεώνονταν επειδή καθάριζαν τις εξέδρες μετά τους αγώνες του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Στο Μουντιάλ του 2026, όμως, η εικόνα αυτή πυροδότησε μια διαφορετική συζήτηση στην ίδια την Ιαπωνία.

Εδώ και χρόνια οι εικόνες Ιαπώνων φιλάθλων να παραμένουν στις εξέδρες μετά το τέλος των αγώνων για να μαζέψουν σκουπίδια αποτελούν ένα από τα πιο χαρακτηριστικά στιγμιότυπα των Παγκοσμίων Κυπέλλων.

Η συμπεριφορά τους έχει επαινεθεί διεθνώς ως παράδειγμα σεβασμού προς τον δημόσιο χώρο και απόδειξη της κουλτούρας καθαριότητας που χαρακτηρίζει την ιαπωνική κοινωνία.

Αυτή τη φορά, όμως, η ίδια εικόνα προκάλεσε έντονη συζήτηση στο εσωτερικό της χώρας.

Μετά τη δημοσίευση φωτογραφιών από τις εξέδρες του Μουντιάλ 2026, όπου Ιάπωνες φίλαθλοι καθάριζαν τον χώρο με σακούλες απορριμάτων, χρήστες των κοινωνικών δικτύων άρχισαν να θέτουν ένα διαφορετικό ερώτημα: πόσοι από αυτούς τους άνδρες επιδεικνύουν την ίδια προθυμία όταν επιστρέφουν στο σπίτι;

Η εικόνα που έγινε viral

Η συζήτηση άναψε όταν ένας χρήστης δημιούργησε ένα σκίτσο που έγινε γρήγορα viral. Στη μία πλευρά εμφανιζόταν ένας άνδρας να μαζεύει σκουπίδια στις εξέδρες ενός γηπέδου του Μουντιάλ.

Στην άλλη, ο ίδιος άνδρας παρουσιαζόταν ξαπλωμένος στον καναπέ, κοιτώντας το κινητό του, ενώ η σύζυγός του έπλενε πιάτα δίπλα σε ένα καλάθι γεμάτο άπλυτα ρούχα.

Το μήνυμα ήταν σαφές: «Οι άνδρες στην Ιαπωνία πρέπει να βοηθούν περισσότερο στις δουλειες του σπιτιού».

Η ανάρτηση συγκέντρωσε δεκάδες χιλιάδες επιδοκιμασίες, ενώ τα σχόλια που ακολούθησαν άνοιξαν μια ευρύτερη συζήτηση για τον καταμερισμό των οικογενειακών υποχρεώσεων.

«Όλοι θέλουν να σώσουν τον κόσμο, αλλά κανείς δεν θέλει να βοηθήσει τη μητέρα να πλύνει τα πιάτα», έγραψε ένας χρήστης, παραφράζοντας γνωστή ρήση του Αμερικανού συγγραφέα Πι Τζέι Ο’Ρουρκ. Άλλοι σχολίασαν ότι ανάμεσα στους φιλάθλους που καθάριζαν τις εξέδρες πιθανότατα υπήρχαν άνδρες που είχαν αφήσει τη φροντίδα των παιδιών αποκλειστικά στις συζύγους τους για να ταξιδέψουν στο Μουντιάλ.

Ένα βαθύ κοινωνικό πρόβλημα

Η συζήτηση δεν είναι τυχαία. Παρά την εικόνα της οργανωμένης και πειθαρχημένης κοινωνίας, η Ιαπωνία εξακολουθεί να καταγράφει ένα από τα μεγαλύτερα χάσματα μεταξύ ανδρών και γυναικών στις οικιακές εργασίες.

Σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), οι Ιαπωνέζες αφιερώνουν καθημερινά περισσότερες από τρεις ώρες σε απλήρωτη εργασία στο σπίτι, ενώ οι άνδρες λιγότερο από μία ώρα.

Η ανισορροπία γίνεται ακόμη πιο έντονη στις οικογένειες με μικρά παιδιά. Κυβερνητική έρευνα έδειξε ότι σε νοικοκυριά όοπυ εργάζονται και οι δύο γονείς και υπάρχουν παιδιά ηλικίας κάτω των έξι ετών, οι γυναίκες αφιερώνουν περισσότερες από επτά ώρες ημερησίως σε δουλειές του σπιτιού και φροντίδα των παιδιών, ενώ οι άνδρες λιγότερο από δύο ώρες.
«Μην ψάχνετε πρόβλημα εκεί που δεν υπάρχει»

Δεν συμφώνησαν, πάντως, όλοι με την κριτική. Πολλοί χρήστες υποστήριξαν ότι οι εικόνες από τα γήπεδα θα έπρεπε να αποτελούν λόγο υπερηφάνειας και όχι αφορμή για επίθεση.

«Τι το κακό υπάρχει στο να καθαρίζεις μετά τον αγώνα; Είναι πολύ καλύτερο από το να βλέπαμε ειδήσεις για Ιάπωνες που αφήνουν σκουπίδια στο εξωτερικό», έγραψε ένας σχολιαστής. Άλλοι επισήμαναν ότι η συνήθεια των Ιαπώνων φιλάθλων φαίνεται να έχει επηρεάσει και οπαδούς άλλων χωρών.

Βίντεο που κυκλοφόρησε τις τελευταίες ημέρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνει Πορτογάλους φιλάθλους να καθαρίζουν επίσης τις εξέδρες μετά το τέλος αγώνα, με πολλούς να αποδίδουν την πρακτική αυτή στο παράδειγμα που έχουν δώσει οι Ιάπωνες τα τελευταία χρόνια.
Μια συζήτηση πέρα από το ποδόσφαιρο

Στην πραγματικότητα, η αντιπαράθεση δεν αφορά τα σκουπίδια στα γήπεδα. Αφορά τον ρόλο των ανδρών και των γυναικών σε μια κοινωνία που εξακολουθεί να προσπαθεί να συμφιλιώσει τις παραδοσιακές αντιλήψεις με τις σύγχρονες απαιτήσεις.

Οι Ιάπωνες φίλαθλοι πιθανότατα θα συνεχίσουν να καθαρίζουν τις εξέδρες στα μεγάλα τουρνουά. Όμως η φετινή συζήτηση δείχνει ότι, για πολλούς στην Ιαπωνία, το ερώτημα δεν είναι πλέον τι κάνουν οι άνδρες στο γήπεδο, αλλά τι κάνουν όταν επιστρέφουν στο σπίτι.

Το είδατε αυτό κ. Εισαγγελέα;

Σοκ και οργή και αποτροπιασμό έχει προκαλέσει βίντεο που δείχνει οδηγό στη Γαστούνη να σκοτώνει εν ψυχρώ αδέσποτο σκύλο πατώντας τον με το αυτοκίνητο.

Η κτηνωδία σημειώθηκε στη περιοχή Σταθμός και οι αποτρόπαιες εικόνες έχουν καταγραφεί από κάμερα ασφαλείας. Το περιστατικό έχει καταγγελθεί ήδη στο Αστυνομικό Τμήμα Πηνειού και οι Αρχές έχουν ξεκινήσει έρευνα για τον εντοπισμό του οδηγού.

Στο βίντεο φαίνεται το γκρι όχημα να πλησιάζει το σημείο που βρισκόταν ο σκύλος. Αρχικά ο οδηγός επιβραδύνει και ακινητοποιεί το όχημα μπροστά από τον σκύλο. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα πατάει γκάζι, περνάει πάνω από τον σκύλο και απομακρύνεται από το σημείο.

Σημειώνεται πως η νομοθεσία για την προστασία των ζώων (νόμος 4830/2021) προβλέπει ότι η θανάτωση ζώου συντροφιάς συνιστά κακούργημα και επισύρει ποινές, που μπορεί να φτάσουν έως και τα δέκα χρόνια κάθειρξης, καθώς και χρηματικό πρόστιμο από 30.000 έως 50.000 ευρώ.

ΜΠΑΜ FC & Allwyn ένωσαν τις δυνάμεις τους σε ένα ξεχωριστό Charity Game με επίκεντρο το Υπεύθυνο Παιχνίδι


Charity Game ΜΠΑΜ FC powerded by Allwyn


Team Madney


Team Karpouzis


 Θανάσης Πασσάς και Αλεξάνδρα Μπερμπεριάν


Το Υπεύθυνο Παιχνίδι πρωταγωνίστησε στο  Charity Game ΜΠΑΜ FC powerded by Allwyn


Οι αρχηγοί των δύο ομάδων Karpouzis και Madney με τον Χρήστο Σωτηρακόπουλο


 Ο MVP του αγώνα Ευτύχης Μπλέτσας


Charity Game ΜΠΑΜ FC powerded by Allwyn


Charity Game ΜΠΑΜ FC powerded by Allwyn


Απονομή κυπέλλου από τον Sponsorships Director της Allwyn, Γιώργο Ζούμα


Στο γεμάτο γήπεδο της Ριζούπολης ήχησε το πιο δυνατό μήνυμα: «Το μέτρο δεν είναι περιορισμός, είναι δύναμη»

 

Με φόντο τις γεμάτες εξέδρες του ιστορικού γηπέδου της Ριζούπολης και οδηγό το Υπεύθυνο Παιχνίδι, το ποδόσφαιρο απέκτησε ένα διαφορετικό νόημα το Σάββατο 13 Ιουνίου. Σε μια βραδιά όπου το ποδοσφαιρικό πάθος συνδυάστηκε με την αξία της προσφοράς, η ΜΠΑΜ FC και η Allwyn ένωσαν τις δυνάμεις τους, δημιουργώντας μια ξεχωριστή εμπειρία που ξεπέρασε τα όρια ενός αγώνα.

 



Πανηγυρισμοί από την ομάδα του
Madney



Με επίκεντρο το μήνυμα «Το μέτρο δεν είναι περιορισμός. Είναι δύναμη», το Charity Game ΜΠΑΜ FC powerded by Allwyn δεν χάρισε μόνο θέαμα, αλλά ανέδειξε τη δυναμική του αθλητισμού ως εργαλείο κοινωνικής προσφοράς και έμπνευσης.  

 

Οι δύο ομάδες με αρχηγούς τους Karpouzis και Madney, έχοντας στα ρόστερ τους αγαπημένους content creators, καταξιωμένους αθλητές και ποδοσφαιριστές της ΜΠΑΜ FC, παρατάχθηκαν μπροστά σε χιλιάδες φιλάθλους και χάρισαν πλούσιο θέαμα και δυνατές στιγμές.

 


Πανηγυρισμοί από την ομάδα του Madney



Πανηγυρισμοί από την ομάδα του
Madney



 Η ομάδα της Allwyn


Οι φίλαθλοι συμμετέχουν σε ποδοσφαιρικά
challenges




Οι φίλαθλοι συμμετέχουν σε ποδοσφαιρικά challenges


Ο αγώνας ολοκληρώθηκε με νίκη της Team Madney, αλλά το τελικό αποτέλεσμα δεν είχε τόση σημασία καθώς ο πραγματικός νικητής ήταν η Υπευθυνότητα και το fair play.

 

Η εκδήλωση είχε και φιλανθρωπικό χαρακτήρα, καθώς όλα τα έσοδα από τα εισιτήρια και την πώληση της συλλεκτικής φανέλας, θα διατεθούν στα Παιδικά Χωριά SOS, ενισχύοντας έμπρακτα το σημαντικό έργο τους.

 

«Το μέτρο δεν είναι περιορισμός. Είναι δύναμη!»

 

Από νωρίς το απόγευμα, οι φίλαθλοι που βρέθηκαν στο γήπεδο «Γεώργιος Καμάρας» έζησαν μια ξεχωριστή εμπειρία. Η ομάδα της Allwyn υποδεχόταν τον κόσμο στο περίπτερο του Responsible Gaming, τον ενημέρωνε για το Υπεύθυνο Παιχνίδι και πρόσφερε αναμνηστικά δώρα σε όσους συμμετείχαν σε σχετικό κουίζ.

 

Στο ημίχρονο, οι φίλαθλοι είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε ποδοσφαιρικά challenges και να κερδίσουν συλλεκτικές εμφανίσεις.

 

Δείτε το βίντεο:

https://youtube.com/shorts/fUm_f6uLlTg

 

 

18+ επίγειο, 21+ ψηφιακό |Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ 1114 | Παίξε Υπεύθυνα

 

Ο «Μεσικός» Στέφανος Καπίνο στο Allwyn Game Time

 


Ο διεθνής γκολκίπερ μιλά για το Παγκόσμιο Κύπελλο και παίρνει άριστα σε κουίζ γνώσεων

Από την Ελβετία και τη Βίντερτουρ, στον νέο σταθμό της καριέρας του στην Κύπρο με τη φανέλα της ΑΕ Λεμεσού, ο Στέφανος Καπίνο φιλοξενείται στην εκπομπή Allwyn Game Time.



Ο διεθνής τερματοφύλακας αναλύει το παιχνίδι του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ολλανδία-Σουηδία και αναφέρει τι βλέπει στα πιο δυνατά παιχνίδια της διοργάνωσης που διεξάγονται από σήμερα έως την Κυριακή. Δηλώνει «Μεσικός» και δεν κρύβει την επιθυμία του να δει ξανά την Αργεντινή να κατακτά το τρόπαιο, χωρίς να αποκλείει το ενδεχόμενο έκπληξης. Ξεχωρίζει τον Κιλιάν Εμπαπέ ως πιθανό πρώτο σκόρερ της διοργάνωσης και τους  Άλισον Μπέκερ και Τιμπό Κουρτουά ως κορυφαίους τερματοφύλακες.





Σε πιο προσωπικό επίπεδο, μιλάει για τη νέα φάση της ζωής του, καθώς σε λιγότερο από έναν μήνα θα γίνει πατέρας, αποκαλύπτοντας ότι έχει ήδη φανταστεί τον γιο του να τον παρακολουθεί στο γήπεδο.

Τέλος, αποδέχεται το challenge της Λίλας Κουντουριώτη και παίρνει άριστα σε ερωτήσεις γνώσεων γύρω από τη θέση του τερματοφύλακα.


Δείτε όλο το επεισόδιο:



https://youtu.be/euCkiEqphUQ


Το Game Time υποστηρίζει το πρόγραμμα «Αθλητικές Ακαδημίες Allwyn», προσφέροντας επιπλέον αθλητικό εξοπλισμό στις 200 ακαδημίες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.