Παρασκευή 2 Ιουλίου 2021

Ναταλί, μην βρίζεις τα γαιδούρια!


Το αντιγράψαμε από το facebook της συναδέλφου - δημοσιογράφου στο Πολιτιστικό Ρεπορτάζ, Ναταλί Χατζηαντωνίου. 
Και μας ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι!

Διαβάστε το:

"Εγώ λοιπόν που κάνω πολιτιστικό ρεπορτάζ δεν θα μπορώ σε λίγο να μπαίνω σε θεάματα/ακροάματα γιατί δεν έχω πιστοποιητικό εμβολιασμού, γιατί το σύστημα με πετάει έξω ως «ανεμβολίαστη» γιατί ο κος Κικίλιας υπόσχεται ότι θα λυθεί το πρόβλημά μας αλλά αγρόν ηγόραζε γιατί Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΟΣΩΝ ΝΟΣΗΣΑΜΕ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.

Ναι η Οδύσσεια όσων νοσήσαμε συνεχίζεται. Όπως είχα ξαναγράψει εμείς νοσήσαμε οικογενειακά αρχές Ιανουαρίου (εγώ διαγνώστηκα πρώτη στις 28/12) και το περάσαμε με τα γνωστα αποτελέσματα (το θανατο της μητέρας μου από κορονοϊό). Όταν ήρθε η ωρα να εμβολιαστω έσπευσα γιατί όποιος έχει περάσει την περιπέτεια που ζήσαμε εμείς σωματικά και κυρίως ψυχικά έτσι κάνει. Σπεύδει. Εκανα την πρώτη δόση κανονικότατα στις 13 Μαϊου και είχα προγραμματίσει τη δεύτερη δόση για τις 3 Ιουνίου. Στο μεσοδιάστημα όμως τόσο η επιτροπή των επιδημιολόγων όσο και το Υπουργείο Υγείας δια του υφυπουργού του βγήκαν στα κανάλια και είπαν και ξανάπαν ότι όσοι έχουν νοσήσει και το διάστημα δεν έχει υπερβεί το 12μηνο δεν πρέπει να κάνουν (κάνουμε) δεύτερη δόση. Το ραντεβού μου παρόλα αυτά «’έτρεχε». Από τον ΕΟΔΥΥ (μετά από 15λεπτη αναμονή στο τηλέφωνο) δεν είχαν καμία πληροφόρηση και ήταν απολύτως ανίκανοι να δώσουν οποιαδήποτε πληροφορία (πράγμα που δεν μου έκανε εντύπωση γιατί εδώ δεν είχαν να δώσουν οδηγία όταν νοσούσαμε και καλούσα να ρωτήσω για την κόρη μου που είχε δύσπνοια, τώρα θα έχουν;). Από τη Γ.Γ. Πολιτικής πρστασιας ήταν αδύνατη η επικοινωνία (ομολογώ ότι μετά από 25λεπτη αναμονή στο τηλέφωνο το έκλεισα) Από το Κέντρο εμβολιασμού του Ευαγγελισμού επισήμως δεν είχαν καμία πληροφορία. Γι αυτό πήγα κι έκανα ιδίοις εξόδοις τεστ αντισωμάτων. Αποτέλεσμα; Υψηλότατος αριθμός αντισωμάτων. Και..μπίνγκο. Την ημέρα του εμβολιασμού, μου τηλεφώνησαν από τον Ευαγγελισμό και με πληροφόρησαν ότι δεν χρειάζεται να κάνω δεύτερη δόση. Τελείωσε εκεί η ταλαιπωρία; Όχι γιατί από τις 3 Ιουνίου μπαίνω στο συστημα για να εκδώσω το πιστοποιητικό εμβολιασμού και με πετάει έξω επειδή… δεν έχω ολοκληρώσει τον εμβολιασμό μου. Εδώ κι ένα μήνα ο Υπουργός Υγείας λέει ότι το πρόβλημά μας θα διευθετηθεί αλλά μαντέψτε. Το σύστημα εξακολουθεί να με πετάει έξω. Τώρα μάλιστα προετοιμάζεται το έδαφος ώστε στα θεάματα/ακροάματα να μπαίνει κάποιος μόνο με πιστοποιητικό εμβολιασμού ή τεστ. Μαντέψτε κι αυτό. Εγώ που κάνω πολιτιστικό ρεπορτάζ δεν θα μπορώ σε λίγο να μπαίνω γιατί δεν έχω πιστοποιητικό γιατί το σύστημα με πετάει έξω ως «ανεμβολίαστη» γιατί ο κος Κικίλιας υπόσχεται ότι θα λυθεί το πρόβλημά μας αλλά αγρόν ηγόραζε. Αποτέλεσμα; Κι εγώ κι ένας συνάδελφος που είχε νοσήσει το ίδιο διάστημα θα πάμε να κάνουμε τη δεύτερη δόση τώρα για να ολοκληρωθεί ο εμβολιασμός και να μπορέσουμε να πάρουμε το πιστοποιητικό που αλλιώς δεν θα το πάρουμε ποτέ. Θα βοηθήσουμε και στον τελικό απολογισμό. Να φαίνονται οι εμβολιασμένοι «μπαμπάτσικοι». Αλλά αν πάθουμε κάτι διότι πάμε κόντρα στις υποδείξεις των επιστημόνων διεθνώς που συνιστούν σε όποιον έχει νοσήσει να κάνει μόνον μία δόση εμβολίου, να ξέρετε ποιος ευθύνεται. Κι αυτό το ακουμπώ εδώ ως ευχή και κατάρα. Και με τα νευρα τσίτα. Διότι και νόσησα και η κόρη μου και ο πατέρας μου νόσησαν και έχασα τη μάνα μου με τραγικό τρόπο και σπεύσαμε όλοι που επιζήσαμε να εμβολιαστούμε κανονικά, αλλά στο κράτος είναι ανάλγητα γαϊδούρια".