Σάββατο 4 Ιουλίου 2020

Ένας "Ανώτατος" άνθρωπος!

Ούτε τα ταξίδια, που οι περισσότεροι ονειρεύονται να απολαύσουν συνταξιοδοτούμενοι, ούτε κάν το... ψάρεμα..
Τίποτα από αυτά δεν θα συνθέσουν την επόμενη ημέρα της ζωής Αντιπροέδρου του Αρείου Πάγου, που αποχώρησε πρόσφατα συνταξιοτούμενος.
Ο ίδιος περιέγραψε τον... καμβά της ζωής, που ονειρεύεται να ζήσει ως συνταξιουχος:
"Όλη μου τη ζωή συλλέγω βιβλία και μουσική. Τώρα, μετά από 40 χρόνια υπηρεσίας, ονειρεύομαι να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου, διαβάζοντας τα βιβλία, που δεν πρόλαβα και ακούγοντας τους αγαπημένους μου δίσκους και cds, με κλασσική μουσική"!
Το μυαλό μου πήγε σε εικόνες, με κάποιο σπίτι στη θάλασσα η σε χωριό, έτσι ρώτησα τον Ανώτατο δικαστή:
"Πού θα τα κάνετε αυτά? Έχετε κάποιο εξοχικό σπίτι?
Και η απάντηση του αφοπλιστική και καθηλωτική:
"Στο διαμερισματάκι μου, στην Κυψέλη. Εκεί, όπου έζησα όλη μου τη ζωή. Ούτε εξοχικό απέκτησα, ούτε κάτι άλλο. Στο διαμερισματάκι, στην Κυψέλη, όπου βγαίνω βόλτα στη γειτονιά και με φωνάζουν με to μικρό μου όνομα. Αυτό θα κάνω ...".