Τρίτη 4 Αυγούστου 2020

ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ: ΚΟΡΩΝΩΔΙΑ!

Με στίχους, εμπνευσμένους από τη “Θεία Κωμωδία” του Δάντη και την Ιατρική του Ιπποκράτη, ο δικηγόρος και καθηγητής Διεθνούς Δικαίου Σταμάτης Γεωργούλης, προσπαθεί να εξευμενίσει την πανδημία του κορωνοϊού, που αναζωπυρώθηκε και στη χώρα μας.

Η ποιητική του συλλογή, που τιτλοφορείται “ΚΟΡΩΝΩΔΙΑ”, είναι αφιερωμένη στην πάταξη τη ασθένειας και στα θύματα, που έσπειρε παγκόσμια.

Οι "Δικογραφίες" δημοσιεύουν ένα μικρό μέρος της ποιητικής συλλογής του δικηγόρου και καθηγητή κ. Γεωργούλη.



1. Ο ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ ΑΠΕΙΛΕΙ ΜΕ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΗΝ

ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΗΝ

ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΑΝΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΗΣ

ΘΕΙΑΣ ΚΩΜΩΔΙΑΣ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΙΚΕΤΗΣ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΝΑ

ΔΕΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ.



Κόλαφος Κόλαση κύμα καυτό

Όσμωση όνειρο ολέθρου οδυρμό

Ρυάκι ρέμα ρωγμή ρευστό

Όλεθρος όραμα όνειδος ωμό

Νέκυα νήμα νεύμα νεκρό

Όμορα όμματα ομαλό οξυκό

Ίωση Ιώβειο ύψωμα ισθμό

Ομαιμο ομογάλακτο ομόδοξο ορθό

Συσίφειo/δάντειο σθένος σώμα σαθρό



2. ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ Ο ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΑΤΗΡ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ.



Κράσεως φαρμάκου ανάγκη χρήσης εστί

Όμαιμοι πατριώτες σε κινδύνου πνοή

Ρασοφόρων ποιμένων αστεία εκδοχή

Ωραιοποίησης των γεγονότων κυκλοφορία απογορευτική

Νοσηρές φαντασίες η αλήθεια γνωστή

Αναζωογόνηση ανθρώπου με πανάκειας ζουμί

Ιών αποκαθάρσεις ελλείπει η μαγική συνταγή

Ολοσφράγιστο βαστάω της Πανάκειας το κουτί στου αστεροειδούς

την κορυφή

Σωτηρίας τα έργα της Υγείας πανηγυρική εορτή



3. ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟΣ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΧΥΜΩΝ



Κράσις 1 χυμών 2 η μείξις Υγείας οδηγός

Ορολογία θεραπείας που χρήζει πας θνητός

Ρέουσα πραγματικότης αναπέμπει ο ουρανός

Ωδίναν οι ανθρώποι πανδημίας πυρετός

Νοσούντων δυσκρασίας λοιμού κατατρεγμός

Ο Αήρ συστοιχεί στο Αίμα στο Ύδωρ ο Φλεγμός (Φλέγμα)

Ισορροπίας αναλογίες Ιπποκράτης δογματικώς

Ορθές αναλογίες ευκρασίας λυτρωμός

Συνωμοσία γενεών στη μέση Κορωνοϊός



Η ισορροπία της αναλογίας των χυμών συντηρεί την υγεία

(«ευκρασία»), ενώ η διαταραχή της («δυσκρασία») προκαλεί τις

1 Η σωστή αναλογία των χυμών θεραπείας του Ιπποκράτειου ιατρικού δόγματος

2 Σύμφωνα μ' αυτό το Ιπποκράτειο δόγμα των Χυμών, το ανθρώπινο σώμα εμπεριέχει τέσσερις χυμούς: το αίμα, το φλέγμα,

την κίτρινη και τη μαύρη χολή. Η ισορροπία της αναλογίας των χυμών συντηρεί την υγεία («ευκρασία»), ενώ η διαταραχή της

(«δυσκρασία») προκαλεί τις αρρώστιες [20] . Η σωστή αναλογία των χυμών χαρακτηρίζεται με τον όρο «κράσις». Κατ’επέκταση

αυτής της θεωρίας η υλική υπόσταση του ανθρωπίνου σώματος θα ήταν δυνατόν να συσχετισθεί με τα τέσσερα στοιχεία της

φύσης ως ακολούθως Πύρ= Ξανθή χολή, Αήρ= Αίμα, Ύδωρ= Φλέγμα, Γη= Μαύρη χολή αρρώστιες.

Η σωστή αναλογία των χυμών χαρακτηρίζεται με τον όρο

«κράσις». Κατ’επέκταση αυτής της θεωρίας η υλική υπόσταση του

ανθρωπίνου σώματος συστοιχίζεται με τα τέσσερα στοιχεία της φύσης

ως ακολούθως Πύρ= Ξανθή χολή, Αήρ= Αίμα, Ύδωρ= Φλέγμα, Γη=

Μαύρη χολή



Επίσης αναφέρει ότι για πολλά χρόνια στο μνήμα του Ιπποκράτη υπήρχε

σμήνος μελισσών, των οποίων το μέλι είχε την ιδιότητα να θεραπεύει τις

άφθες των παιδιών.



4. Ο ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ ΣΩΖΕΙ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ

ΠΑΝΔΗΜΙΕΣ ΛΟΙΜΩΝ

Κύματα όχλου σε κίνδυνο αφανισμού

Ο Περδίκας σώζεται από ίωση λοιμού 4

Ροή δακρύων Δημοκρίτου του σοφού

Ωωφόρος 5 διασπορά σε κλάσμα λεπτού

Νεύματα θεραπεύει Δημοκρίτου τρελού

Ολολοιμία 6 Αθηναίων Αργιτών πανικού

Ιπποκράτους Πανάκεια ανατροπή σκηνικού

Ολική εφεύρεση αντιδότου ιού

Συνταγογραφημένη πλάκα Γυρτωνείου ναού



3 λοιμός αρσενικό (ιατρική) ονομασία κάθε επιδημίας που προέρχεται από γνωστή ή άγνωστη μολυσματική ασθένεια και

συνήθως είναι θανατηφόρα



4 Επίσης, λέγεται πως θεράπευσε το βασιλιά των Μακεδόνων Περδίκκα και λύτρωσε τα Άβδηρα από λοιμό. Ορισμένοι ισχυρίζονται πως εκεί εξέτασε τον Δημόκριτο, ο οποίος θεωρούνταν από κάποιους ότι ήταν τρελός επειδή γέλαγε με όλα. Ο Ιπποκράτης διέγνωσε ότι απλά βρισκόταν σε χαρούμενη διάθεση και από τότε ο Δημόκριτος αποκαλούνταν «ο γελαστός φιλόσοφος» Επιπλέον, λέγεται, ότι ο Ιπποκράτης βοήθησε τους Αργείους και τους Αθηναίους, λαμβάνοντας προληπτικά μέτρα

κατά της εξάπλωσης λοιμωδών νοσημάτων. Οι τελευταίοι, ως ένδειξη ευγνωμοσύνης για την βοήθεια του στον ιδιαίτερα θανατηφόρο λοιμό των Αθηνών, τον μύησαν στα Ελευσίνια μυστήρια και τον ανακήρυξαν πολίτη των Αθηνών. Επίσης, του παραχώρησαν δωρεάν σίτιση στο Πρυτανείο γι' αυτόν και τους απογόνους του

5 Επώαση ωών εν προκειμένω αλληγορικά επώαση και διασπορά θανατηφόρων ιών.

6 Πανδημία



5. ΛΟΙΜΟΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ ΤΟ 1/3 ΤΟΥ

ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΉΤΟΙ 100.000 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟ 430 π.Χ

ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΚΛΗ ΟΠΩΣ

ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ ΣΤΗΝ (Σ)ΞΥΓΓΡΑΦΗ ΤΟΥ



Κύματα άγρια πανδημικού λοιμού

Όλεθρος Αθηναϊκού αιώνα του Χρυσού

Ρημάδια σαρκία κείτονταν παντού

Ωρίμασε η ώρα του άκρατου χαμού

Νεκρική σιγή αγνώστου πυρετού

Ο μέγας Περικλής θύμα του αφανισμού

Ιπποκράτης σωτήρ 7 από μηχανής Θεού

Όργια Πολέμου πελοποννησιακού

(Σ)Ξυγγραφή Θουκυδίδη σκηνικού



6.



Κάπου μεταξύ Λαρίσης-Γυρτώνης μνήμα βαθύ 8

Όρυγμα διανοίχθηκε να δεχτεί θείο κορμί

Ρήγμα ευρύχωρο ο θεραπευτής να ενταφιαστεί

Ω μέγιστε των ιατρών Ιπποκράτη κορυφή

Νέα εισήγαγες παγκόσμια επιστήμη ιατρική

7 Ως ιστορικό γεγονός αμφισβητείται η παρουσία και πιθανή σωτήρια επέμβαση του μεγαλύτερου

Κώου Ιατρού της αρχαιότητος στο λοιμό των Αθηνών του 430-425 π Χ. Ωστόσο ποιητική αδεία

εκτιμάται ότι οι συμβουλές του είναι βέβαιον ότι ακολουθήθηκαν από πολλούς θεράποντες ιατρούς

της εποχής αυτής ανά το Πανελλήνιο, αφού η θεραπευτική τους δράση είχε κάνει το γύρω της

Ελληνικής Οικουμένης σε κάθε γωνιά της σπιθαμή προς σπιθαμή.

8 Ο Σωρανός ο Εφέσιος, στο έργο του Βίοι Ιατρών, σχετικά με τον τάφο του Ιπποκράτη αναφέρει: «τέθαπται δέ μεταξύ

Γύρτωνος καί Λαρίσης καί δεικνυται άχρι δεϋρο τό μνήμα»



Όλων των λοιμοκτόνων νόσων εμβολίων απαρχή

Ίαση άφθας 9 σμήνος μελισσών 10 μαρτυρεί

Σε Ιπποκράτειο αστεροειδή 11 κωδικού επιγραφή



7.



Kορωνωδία Θεία σύγχρονη δομή με προϊστορία

Οδηγών πορεία Βιργιλίου Βεατρίκης συνοδεία

Ρέκτης σε εποποιία Παραδείσου ευωχία

Ω της παγκόσμια ιστορίας υψηλή λογοτεχνία

Νέκυα 12 με σημασία αναστάσιμη προσδοκία

Αδικοχαμένων τεθνεότων Θεία CoDIV 19 Ιωδία 13

Ιταλίας τραγωδία Κορωναιού θυμάτων υμνωδία

Όρος Θεία σύγχρονη προσθήκη Βοκακίου τελεία

Σύναξη με θεράποντα Ιπποκράτη 14 επιβάλλεται ταχεία



8.



Καλή σου μέρα κορυφαίε άρχοντα των ιατρών Ιπποκράτη



9 Αφθώδη ή άφθα. Λοιμώδης πάθηση, που παρουσιάζεται κυρίως σε βρέφη και νήπια κατά τη διάρκεια της πρώτης οδοντοφυίας. Παρουσιάζονται στο βλεννογόνο μικρές στρογγυλές κηλίδες με χρώμα λευκόφαιο ή λευκοκίτρινο (άφθες).

Παρόμοιες κηλίδες παρουσιάζονται και στη γλώσσα. Δεν έχει εξακριβωθεί ακόμα το μικρόβιο, που προκαλεί την πάθηση. Για τη θεραπεία επιβάλλονται πλύσεις του στόματος με αλκαλικές διαλύσεις και επαλείψεις των εξελκώσεων με ορισμένα φάρμακα. Βλεννορροϊκή ή γονοκοκκική. Χαρακτηρίζεται από έντονη ερυθρότητα του βλεννογόνου του στόματος και σχηματισμού εξιδρώματος. Γαγγραινώδης ή νομή. Παρουσιάζεται κυρίως σε παιδιά 2-5 ετών μετά από σοβαρή ασθένεια.

Σήμερα η πάθηση είναι πολύ σπάνια. Καταρροϊκή. Προκαλείται από κατεστραμμένα δόντια, κατάχρηση καπνού κλπ. Είναι φλεγμονή του βλεννογόνου οξείας ή χρόνιας μορφής

10 Αναφέρθηκε σε πηγές ότι για πολλά χρόνια στο μνήμα του Ιπποκράτη υπήρχε σμήνος μελισσών, των οποίων το μέλι είχε την ιδιότητα να θεραπεύει τις άφθες των παιδιών.

11 Ο αστεροειδής 14367 Ιπποκράτης (14367 Hippokrates), που ανακαλύφθηκε το 1988, πήρε το όνομά του από τον Ιατρό Ιπποκράτη τον Κώο-Λαρισαίο.

12 Κάθοδος θνητού στον Άδη κατά την Αρχαιότητα, το Μεσαίωνα και Σήμερα.

13 Ωδή εξευμενισμού στον άγνωστο-γνωστό πλέον αλλά αγνώστου θεραπείας εμβολίου Ιό Κορωναιό

Codiv -19. .

14 Επείγουσα Αναγκαιότητα συνάντησης Δάντη επιτακτική με υποκράτη στον Άδη προς σωτηρία της Ανθρωπότητας με το εμβόλιο πανάκεια που είχε ήδη εφεύρει ο Κώος Ιατρός με τη Θεωρία των χυμών όσο διάστημα ήταν εν ζωή και το οποίο μπορεί να θεραπεύσει τον Κορωναϊό.



Ο Δάντης είμαι με τον Βιργίλιο και τη Βεατρίκη σώσε μας από το κακό

το μάτι

Ρίξε βλέμμα σπλαχνικό στης Ιταλίας το μαύρο χάλι

(Ω)Ουράνιος πλανήτης σε περιπέτεια μεγάλη

Να εδώ έχω Δάντη το χυμό της Πανάκειας μέσα στο μπουκάλι

Ίαση θα βρει η ανθρωπότητα όπως παλαιότερα έτσι και πάλι

Ομπρός ξαναφύγετε με το όχημά σας κάνετε αγώνα ράλι

Σωτηρία μεγάλη με χυμούς και γλυκάνισο 25 αιώνων σπεύστε να

μοιράσετε με το κουτάλι



9.



ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΜΠΕΡΓΚΑΜΟΝ ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΤΩΝ

ΑΔΙΚΩΣ ΑΠΩΛΕΣΘΕΝΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ



Κορωνωκτονία Μπέργκαμον γενοκτονία

Οργισμένη θαμμένη Πομπηία Βεζουβίου τυραννοκτονία

Ρωμαιοκρατία αγέλης απόλυτη ανοσία

(Ω)Ολοκαυτώματος πορεία Ιταλίας ολονύκτια αγωνία

Ναρκοθετημένη νηοψία Mare nostrum θαλάσσια νεκροταφεία

(Α)Ave Ceasar morituri te salutant- salutamos Χαίρε Καίσαρ οι

μελλοθάνατοι σε χαιρετούν/χαιρετούμε με παρρησία

(Ι)I resta a casa Εγώ μένω-εμείς μένουνε σπίτι προαιώνια νεκρική

πατρογονική επιταγή

(Ο)Omnia vincit amor Ο έρωτας νικάει πάντα πανάρχαια

πανανθρώπινη συνταγή

(Σ)Sol omnibus lucet Ο ήλιος λάμπει για όλους τον γεύονται πλούσιοι

και φτωχοί

10.



ΘΥΜΑΤΑ ΚΙΝΑΣ

Κινέζικης προέλευσης ύπουλος εχθρός

Οχτρός με νύχια στραβοκέφαλος γαμψός

Ραγδαία τα μέτρα σκληρός τιμωρός

Ώνια αγρίων ζώων και πτηνών καρπός

Νάρκωση κόσμου μαζών εθισμός

Αναγκαία συνθήκη να σβήσει ο ιός

Ιτε παίδες κινέζων αγώνας εμπρός

Ορθώστε ανάστημα παλμός αγωνιστικός

Σωτήρια μέτρα προσμένει λυτρωμός

11.

ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΩΔΗ ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ ΕΙΣ ΜΗΜΗΝ ΤΩΝ ΑΔΙΚΩΣ

ΑΠΩΛΕΣΘΕΝΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΛΟ ΕΧΘΡΟ ΚΩΡΩΝΟΪΟ



Κάθοδος στον Άδη η χώρα θρηνεί

Ολύμπιες απώλειες σε κάθε σπιθαμή

Ροή δακρύων το Μπέργαμον πενθεί

Ωδίνες σβήνουν του πένθους φωνή

Νεόφερτος κίνδυνος χτυπά με πυγμή

Άγιος Πατέρας αναπέμπει ευχή

(Ι)Inferno του Δάντη πανάκεια αναζητεί

Ο σύμπας ο όχλος τον Ιπποκράτη εκλιπαρεί

Σώσε Ρωμαίους Ιταλίας μυριόστομη κραυγή

12.



ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΙΣΠΑΝΩΝ ΑΔΙΚΩΣ ΑΠΩΛΕΣΘΕΝΤΩΝ

Κ (Corona) ασθενείας στη χώρα της Ιβηρικής

Όμβρια ύδατα μπόρας κατακλυσμικής

Ρώτημα στους μελλοθάνατους δίκην τελευταίας ευχής

Ω (Ο)λοκαύτωμα Ισπανίας χώρας μαρτυρικής

Νεροποντής με χαλάζι φλόγας ουράνιας φονικής

Άγνωστος πόλεμος σκηνές εμφυλίου η σύγχυση διαρκής

Ισπανικής γρίπης φρικαλέες αναμνήσεις μελανής εποχής

Ορατά και αόρατα τέρατα και σημεία στιγμής θανατικής

Σωτηρίας εκκλήσεις ακαταμάχητης ψυχής Ισπανικής

13.

ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ

Καλπασμός ξέφρενος σαν του Γκαρσία Λόρκα τη γραφίδα

Ορφανεμένη νιότη εγκαταλείπει της μάχης την γρανιτένια ασπίδα

Ρόγχος επιθανάτιος πανσπερμία θανάτου που γράφει η πινακίδα

Ω(Ο)σιομάρτυς μητέρα μάχεται μέχρι να στερέψει η τελευταία του

αίματος ρανίδα

Ναδίρ και πάλι Ζενίθ απωλειών που ξεπερνούν ακόμη και την Κίνα

Αγρίως σκοτώνουν τους ποιητές ενδεδυμένους με του Πικάσο τη

χλαμύδα

Ιστιοφόρα ξεφορτώνουν φέρετρα χωρίς πηδάλιο και πυξίδα

Όντα χαμένα σε μονοπάτια σκοτεινά καθ’οδόν στου Άδη τη θυρίδα

Σημαδεμένα τα πρόσωπα με χαρακιές χαμένη μέσα τους κάθε είδους

ελπίδα



14.

ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΙΡΑΝ

(Κ)(Κς)Ξέρξη δυναστεία Αχαιμενιδών τα παιδιά

Ολόψυχα παλεύουν κραταιάς αυτοκρατορίας κορμιά

Ριζά Παχλεβί εκπίπτει η κονταρομαχία σκληρά

Ωπης ο όρκος Μεγάλου Αλεξάνδρου θωριά

Να νικήσουν παλεύουν της νόσου τη διασπορά

Αχουρα Μάζντα πίστη σε Ζωροαστρών ιδανικά

Ισλαμική Δημοκρατορία Αγιατολάχ Ιρανικά

Όαση ελπίδας αγωνίζονται ομαδικά

Σύμπνοια ιδέας αποκρούει θεριά

15.

ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ (ΣΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ)

(Κ) Coronovirus est en train d’expendre sa presence feroce

(O)Οmnibus traverse d’une grande vitesse l’ensemble du pays

®Ρromesse de defender le bon maintien de la sante publiqe

(Ω) O citoyens francais venez se battre conte l’ennemi invisible pour

reetablir l’egalite, la liberte et la fraternite

(Nτ)Νtanton (Danton) Mara et Robespiere ordonnent ne tournez pas le

dos a la menace feroce du virus

(A)Αllons enfants de la patrie le jour de gloire est arrivee l’ holocauste

sanitaire e

(I)Ιnviter tout le monde de declarer la guerre selon Macron contre

l’armee du mal universel



(O)Οbtenez vos armes et haussez votre taille contre le virus diabolique

invinsible

(Σ)Sauvez vous vous meme sauvez vos proches sauver votre pays c’est

la plus grande virtue

16.

ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΗΠΑ

(Κ)οινή απειλή διαστάσεων Παναμερικανικών

(Ο)μοσπονδιακές Πολιτείες το κλίμα αρνητικόν

Ρήξη στο σύστημα υγείας ελλείψεις μασκών

Ωστόσο τα μέτρα με βήμα σημειωτόν

Νew York Δημάρχου εκκλήσεις μέτρων σκληρών

Αmerica σε δοκιμασία θεσμών Trump Προεδρικών

Ιδιάζουσες συνθήκες το διακήβευμα ισχυρόν

Οκ σε όλα ραπίσματα στο διαπασών

Σκεπτικισμός διακρίνει τις κινήσεις στελεχών



17.

ΘΥΜΑΤΑ ΗΝΩΜΕΝΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

Κάρολος ο Διάδοχος στο τεστ θετικός

(Ο) All right στα μέτρα αργός ο ρυθμός

(Ρ) Rupture σε σύστημα υγείας ο θεσμός

(Ω) Oh my God save the innocents ο κίνδυνος υπαρκτός

Non stop διαδικασίες ο αόρατος εχθρός



Arsenal ατολμίας άτολμος ο Πρωθυπουργός ο οποίος αποδεικνύεται

στο τεστ θετικός

It is not the time για μέτρα δημαγωγικώς

Ομηρείας to be or not to be o λαός o Βρετανικός

Σωρεία των θυμάτων ποτέ πια πισoγυρισμός

18.

ΘΥΜΑΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ

Καγγελάριος Μέρκελ ηγέτης σε τιμόνι στιβαρό

Ομοψυχία Γερμανίας με Οικονομικό ύφος επιθετικό

(Ρ)Republik Deutshland Bundes σύστημα Ομοσπονδιακό

Ωφελιμότητα μεγάλη το μέτρο για όλους γενικό

(Ν)Deutshland uber alles μέτωπο οικονομετρίας στον ιό

Ασφάλειας τα μέτρα με αταλάντευτο σκοπό

Ιεραβλαβική προσήλωση χωρίς αναπαμό

Οχαδερφισμός δεν έχει θέση σε έθνος γερμανικό

Σπουδή σε νέα μέτρα με βήμα αποφασιστικό



19.

ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥΡΚΙΑΣ

Κεμάλ οι απογόνοι ρυθμοί υποτονικοί

Οθωμανική νοσταλγία καιροί απολυταρχικοί

Ρετζέπ Ταγίπ φαντασιοπληξία λόγοι μικροπολιτικοί

Ωραιότητας περικάλυμμα τέχνη εφικτή

Ναμάζι χοτζάδων μιναρέδων ψαλμοί



Ασίας τα τερτίπια τροπαρίων επωδή

Ισλάμ ευλογίες ιών η αποστροφή

Ουλεμάδων 15 αγώνες Συρίας εισβολή

Σαρίας 16 χειμώνες καθυστερημένη αποδοχή

20.

ΘΥΜΑΤΑ ΕΛΛΑΔΑΣ

Κορωνοφοβία σε πάρκα και πλατεία

Ομοψυχία σπανία με παύλα και τελεία

Ρήτρας οδηγία πράξεως νομοθεσία

(Ω)Οσφυοκαμψία κρατούντων πολιτεία

Νισάφι διαδικασία πληρέστατα στοιχεία

Αθήνας καραντίνα της χώρας απραξία

Ιησού Κυρίου αγωνία έλλειψης αγία ευλογία

Ο επιστήμων πρώτος ορίζει προέχει η υγεία

Συνόδου ιερωμένων Εκκλησίας η μέγιστη αγωνία

21.



ΟΡΚΟΣ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ

Κύριε Θεέ Απόλλωνα πηγή του φωτός

Ορκίζομαι μάρτυράς μου ο Ασκληπιός

Ρητά να τηρώ τις εντολές της Υγείας, Πανάκειας, Ιασώς και Ακεσώς

Ωμότητες να αποφεύγω το απόρρητο της ασθενείας να σέβομαι

επιμελώς



15 Ουλεμάδες=ιερά ισλαμικά τάγματα

16 Ισλαμικό Ιερό Δίκαι



Να θεωρώ τον διδάσκαλό μου της ιατρικής τέχνης ίσο με τους γονείς

μου και να μην χρηματίζομαι ουδαμώς



Όρκος να με δένει ιερός και αστραπή του Δία να με κάψει εάν δεν

εκτελώ τα καθήκοντά μου επιμελώς

Ιατρικής επιστήμης να είμαι ο αιώνιος λειτουργός εργαζόμενος άχρι

τελευτής του βίου αφιλοκερδώς

Ομόθυμα και αγόγγυστα να εκτελώ τα καθήκοντά μου ως τίμιος

ιατρός

Σωτήρας μου ο Δίας συμμαρτυρούντες Απόλλωνας και ο υιός του ο

Ασκληπιός να τηρώ τούτο τον όρκο ιεροβλαβικώς.



ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟΥ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ



«Ορκίζομαι στο Θεό Απόλλωνα τον ιατρό και στο θεό Ασκληπιό και

στην Υγεία και στην Πανάκεια και επικαλούμενος τη μαρτυρία όλων

των θεών ότι θα εκτελέσω κατά τη δύναμη και την κρίση μου τον όρκο

αυτόν και τη συμφωνία αυτή.

Να θεωρώ τον διδάσκαλό μου της ιατρικής τέχνης ίσο με τους γονείς

μου και την κοινωνό του βίου μου. Και όταν χρειάζεται χρήματα να

μοιράζομαι μαζί του τα δικά μου. Να θεωρώ την οικογένειά του

αδέλφια μου και να τους διδάσκω αυτήν την τέχνη αν θέλουν να την

μάθουν χωρίς δίδακτρα ή άλλη συμφωνία.

Να μεταδίδω τους κανόνες ηθικής, την προφορική διδασκαλία και

όλες τις άλλες ιατρικές γνώσεις στους γιους μου, στους γιους του

δασκάλου μου και στους εγγεγραμμένους μαθητές που πήραν τον

ιατρικό όρκο, αλλά σε κανέναν άλλο.

Θα χρησιμοποιώ τη θεραπεία για να βοηθήσω τους ασθενείς κατά τη

δύναμη και την κρίση μου, αλλά ποτέ για να βλάψω ή να αδικήσω.

Ούτε θα δίνω θανατηφόρο φάρμακο σε κάποιον που θα μου το

ζητήσει, ούτε θα του κάνω μια τέτοια υπόδειξη.

Παρομοίως, δεν θα εμπιστευτώ σε έγκυο μέσο που προκαλεί

έκτρωση. Θα διατηρώ αγνή και άσπιλη και τη ζωή και την τέχνη μου.

Δεν θα χρησιμοποιώ νυστέρι ούτε σε αυτούς που πάσχουν από

λιθίαση, αλλά θα παραχωρώ την εργασία αυτή στους ειδικούς της

τέχνης.

Σε όσα σπίτια πηγαίνω, θα μπαίνω για να βοηθήσω τους ασθενείς και

θα απέχω από οποιαδήποτε εσκεμμένη βλάβη και φθορά, και ιδίως

από γενετήσιες πράξεις με άνδρες και γυναίκες, ελεύθερους και

δούλους. Και όσα τυχόν βλέπω ή ακούω κατά τη διάρκεια της

θεραπείας ή και πέρα από τις επαγγελματικές μου ασχολίες στην

καθημερινή μου ζωή, αυτά που δεν πρέπει να μαθευτούν παραέξω

δεν θα τα κοινοποιώ, θεωρώντας τα θέματα αυτά μυστικά.

Αν τηρώ τον όρκο αυτό και δεν τον παραβώ, ας χαίρω πάντοτε

υπολήψεως ανάμεσα στους ανθρώπους για τη ζωή και για την τέχνη

μου. Αν όμως τον παραβώ και επιορκήσω, ας πάθω τα αντίθετα.».