Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021

"Ο δικηγόρος με απείλησε, για να μην καταγγείλω τεράστια φοροδιαφυγή"! (VIDEO)


Διαβάστε και δείτε όσα είπε στην τηλεοπτική "Δίκη" και στη Μαίρη Μπενέα,  επιχειρηματίας, που υποστηρίζει ότι, δέχτηκε απειλές από δικηγόρο, για να ανακαλέσει καταγγελία, για μεγάλης έκτασης φοροδιαφυγή!

Είναι ο κ. Κωνσταντίνος Κορκολής, ο οποίος  υποστήριξε:

https://www.tvopen.gr/watch/59556/hdikhstoopen152f022f2021


"Eξανέστην από το θράσσος του κυρίου αυτού, ο οποίος βγαίνει και μιλάει επί παντός επιστητού, σε κάθε εκπομπή... Στο μόνο που δεν έχει βγει είναι το δελτίο καιρού, μέχρι σήμερα και ο οποίος έχει κάνει κατά καιρούς δηλώσεις ότι, υπηρετεί ένα αξιακό σύστημα και ότι, δεν έχει πει ποτέ ψέμματα και το γνωρίζουν αυτό, οι δικαστές και οι εισαγγελείς, στα δικαστήρια.

Δείτε το περιεχόμενο ενός τηλεφωνήματος, που θα σας εκθέσω μετά και το οποίο έκανε σε μένα, με απειλές, προκειμένου να με αποτρέψει, να πάω να καταγγείλω μεγάλης έκτασης φοροδιαφυγή πελάτη του, διακεκριμένου επιστήμονος.

Συγκεκριμένα, προ μηνός, επιστρέφοντας στο σπίτι μου από την Εισαγγελία Οικονομικού Εγκλήματος, όπου είχα μεταβεί, προκειμένου, να καταγγείλω φοροδιαφυγή μεγάλης έκτασης, εκατομυρίων και δωροδοκία υπαλλήλων του Υπουργείου Οικονομικών, δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από το δικηγόρο ... , ο οποίος, ούτε λίγο, ούτε πολύ, μου είπε ότι, πρέπει να σταματήσει αυτή η υπόθεση, να σταματήσει η καταγγελία μου και όταν επιχειρηματολόγησα ότι, αυτό δεν γίνεται, γιατί πρόκειται, για βλάβη του κράτους και είναι το δημόσιο συμφέρον, που επιβάλλει, να προχωρήσει αυτή η καταγγελία, έκπληκτος δέχτηκα έναν καταιγισμό ύβρεων, ρατσιστικών σχολίων και απειλών ότι, θα σε γ.... , ότι είσαι π... , θα έρθω σπίτι σου και άλλες ακατάληπτες απειλές..

Οταν λέει κάποιος θα σε γ..., θα έρθω σπίτι σου, μόνον ότι, θα βάλει κάποιους, ή ο ίδιος θα με χτυπήσει, ή θα βάλει κάποιους, να απειλήσουν τη σωματική μου ακεραιότητα, σημαίνει. Οπωσδήποτε δεν σημαίνει, σεξουαλική συνεύρεση!

Ερώτηση: Αυτό καταλάβατε, αυτό νιώσατε?

Kορκολής: Aυτό κατάλαβα... Μου προκάλεσε τρόμο, ασχέτως από πού προερχόταν, διότι διακυβεύονται μεγάλα συμφέροντα, από σημαντικούς ανθρώπους, δεν έβγαινα αρχικά από το σπίτι μου και όταν έβγαινα μετά, άρχισα να βγαίνω, με συνοδεία. Και κατέφυγα στις Αρχές, ζητώντας την προστασία τους, προκειμένου να δώσω όλα τα στοιχεία, που έχουν περιέλθει στην κατοχή μου.

Ερώτηση: Είχε φτάσει η καταγγελία σας στο γραφείο του, στον πελάτη του?

Koρκολής: Πιθανόν με παρακολουθούσανε, διότι, για να με πάρουνε μία ώρα μετά, που γύρισα από την Εισαγγελία Οικονομικού Εγκλήματος, πιθανόν, να με παρακολούθησαν, γιατί και ο πελάτης του, γνώριζε ότι, θα προέβαινα σε καταγγελία.

Απέστειλα αμέσως εξώδικο, στο οποίο τον προειδοποιούσα, γιά την απειλητική και εκβιαστική συμπεριφορά του και του ζητούσα, να απέχουν από κάθε πράξη εναντίον μου και τους καθιστούσα υπεύθυνους, για τη σωματική μου ακεραιότητα,

Στο τέλος δε, πριν κλείσει το τηλέφωνο μου λέει “σε ηχογράφησα π... “, βρίζοντας με και τον προκαλώ, εφόσον με ηχογράφησε, να φέρει την κασέτα, για να φανεί, τι πραγματικά μου είπε και τι απειλές εκτόξευσε, τις οποίες τώρα αρνείται προφανώς..

Περιμένω τις αρμόδιες Αρχές, να αντιδράσουνε, διότι πρόκειται, για μείζονος σημασίας ζήτημα, που αφορά το δημόσιο συμφέρον, αφορά τη θεσμική ιδιότητα του ..., ως μέλους του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών και περιμένω άμεση αντίδραση, θεωρώ αυτονόητο ότι, σε μία ευνομούμενη Πολιτεία, ένας τέτοιος άνθρωπος δεν θα έπρεπε, να δικηγορεί βασικά, όταν παράλληλα με τις νομικές ενέργειες ασκεί πιέσεις και απειλές σε αντιδίκους των πελατών του, προκειμένου να κλείσουν υποθέσεις