![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhdVtIlfk50oiEJNJVtBaGxrhaIh4QWrflzRGrqXjlvxA_0mw97wf9en3j98oM_qWBGhgVQwIAY3f0DTDjk6_jahk0OonKs2x76UJsR8Z-cbq0G9np_fFj8INGQ8Fq4dlv2gI-XR30b76-GV28IWF4L7IGOld1Ldl-26nPMILoAoju0PcEmGEb3jaxh8Kk/w640-h426/47a3fa1fb27a74d15d520d5df198688f_XL.webp)
Την ταυτοποίηση του εικονιζόμενου συρμού με την εμπορική αμαξοστοιχία της τραγωδίας των Τεμπών επιβεβαίωσαν οι πραγματογνώμονες που ορίστηκαν όχι όμως και τη γνησιότητα του βιντεοληπτικού υλικού.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORJmkL1x5eVGqn2i6LhdIt7hkA8sTfmb_4LDsIZ6WLRhegLyqomaFZYMzMWejTjJ18unm3SJ8GqDa53bvHE8qZohpTSAjfPlM4Wf5Or4S7xW8C-ICTH8LH_OYMlp6GcHMXNOHSEGORdxy_d4ZndhdN0yDrrE4pwPdGAMatIxm23YVKoU33RktXOzFKrc/w640-h584/%CF%84%CE%AD%CE%BC%CF%80%CE%B7%20%CE%AD%CE%BA%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7%20%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF.gif)
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στην επίμαχη έκθεση (σελ. 29): «Από την παραπάνω ανάλυση του δοθέντος βιντεοληπτικού υλικού, προκύπτει ότι σε αυτό ειιφανίζεται η διερχόμενη εμπορική αμαξοστοιχία 63503 που συμμετείχε στο δυστύχημα της 28- 2-2023, στο σύνολο της σύνθεσής της και κατά το χρόνο διέλευσής της, έμφορτη μόνο με όσα αναγράφονται στην επίσημη λίστα φορτίου, χωρίς να διακρίνεται οποιοδήποτε άλλο φορτίο επί των φορταμαξών. Η παρούσα έκθεση αφορά την ταυτοποίηση του εικονιζόμενου συρμού με την εμπορική αμαξοστοιχία 63503 χωρίς να πιστοποιεί την γνησιότητα του βιντεοληπτικού υλικού».
Δείτε ολόκληρη την έκθεση:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORJmkL1x5eVGqn2i6LhdIt7hkA8sTfmb_4LDsIZ6WLRhegLyqomaFZYMzMWejTjJ18unm3SJ8GqDa53bvHE8qZohpTSAjfPlM4Wf5Or4S7xW8C-ICTH8LH_OYMlp6GcHMXNOHSEGORdxy_d4ZndhdN0yDrrE4pwPdGAMatIxm23YVKoU33RktXOzFKrc/w640-h584/%CF%84%CE%AD%CE%BC%CF%80%CE%B7%20%CE%AD%CE%BA%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7%20%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF.gif)
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στην επίμαχη έκθεση (σελ. 29): «Από την παραπάνω ανάλυση του δοθέντος βιντεοληπτικού υλικού, προκύπτει ότι σε αυτό ειιφανίζεται η διερχόμενη εμπορική αμαξοστοιχία 63503 που συμμετείχε στο δυστύχημα της 28- 2-2023, στο σύνολο της σύνθεσής της και κατά το χρόνο διέλευσής της, έμφορτη μόνο με όσα αναγράφονται στην επίσημη λίστα φορτίου, χωρίς να διακρίνεται οποιοδήποτε άλλο φορτίο επί των φορταμαξών. Η παρούσα έκθεση αφορά την ταυτοποίηση του εικονιζόμενου συρμού με την εμπορική αμαξοστοιχία 63503 χωρίς να πιστοποιεί την γνησιότητα του βιντεοληπτικού υλικού».
Δείτε ολόκληρη την έκθεση:
https://www.ieidiseis.gr/ellada/279289/tempi-afthentika-ta-nea-vinteo-tou-emporikoy-trenou-epivevaiosi-apo-tous-pragmatognomones
Υπενθυμίζεται πως στελέχη της εταιρείας σεκιούριτι που έδωσε στη δημοσιότητα τα εν λόγω βίντεο φέρονται να κλήθηκαν να καταθέσουν, πριν τη δημοσιοποίηση αυτών.
Σύμφωνα με τον ΑΝΤ1, 13 ημέρες μετά το δυστύχημα των Τεμπών ζητήθηκε για πρώτη φορά το οπτικό υλικό.
Φαίνεται πως έγινε μπέρδεμα με το από ποιον σταθμό είχε ξεκινήσει η εμπορική αμαξοστοιχία και αν είχε προτεραιότητα η εμπορική ή η επιβατική, γιατί ουσιαστικά το υλικό που ζητήθηκε σε πρώτη φάση ήταν αυτό της επιβατικής.
Τον Μάιο του 2024, έπειτα από παρέμβαση της κ. Αδειλίνη, ο κ. Μπακαΐμης ζήτησε το οπτικό υλικό, όχι μόνο του σταθμού από τον οποίο ξεκίνησε η αμαξοστοιχία, αλλά και το οπτικό υλικό από τους σταθμούς διέλευσης.
Σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό, από την εταιρεία τους απάντησαν δυο μήνες αργότερα ότι δεν υπάρχει αυτό το υλικό από τον σταθμό αναχώρησης της εμπορικής αμαξοστοιχίας.
Ο ίδιος επανέρχεται στις 11/11 του 2024 τονίζοντας ότι εκείνος έχει ζητήσει και τους σταθμούς διέλευσης. Μετά από αυτό, ο κ. Μπακαΐμης κάλεσε σε ανωμοτί κατάθεση, ως υπόπτους, όχι μόνο τα στελέχη της εταιρείας φύλαξης του σιδηροδρόμου, αλλά και τον επικεφαλής.
Τότε ήταν που βρέθηκαν τα βίντεο τα οποία κατατέθηκαν την περασμένη εβδομάδα από τον κ. Καπερνάρο στον κ. Μπακαΐμη, σύμφωνα πάντα με τον ΑΝΤ1.
Υπενθυμίζεται πως στελέχη της εταιρείας σεκιούριτι που έδωσε στη δημοσιότητα τα εν λόγω βίντεο φέρονται να κλήθηκαν να καταθέσουν, πριν τη δημοσιοποίηση αυτών.
Σύμφωνα με τον ΑΝΤ1, 13 ημέρες μετά το δυστύχημα των Τεμπών ζητήθηκε για πρώτη φορά το οπτικό υλικό.
Φαίνεται πως έγινε μπέρδεμα με το από ποιον σταθμό είχε ξεκινήσει η εμπορική αμαξοστοιχία και αν είχε προτεραιότητα η εμπορική ή η επιβατική, γιατί ουσιαστικά το υλικό που ζητήθηκε σε πρώτη φάση ήταν αυτό της επιβατικής.
Τον Μάιο του 2024, έπειτα από παρέμβαση της κ. Αδειλίνη, ο κ. Μπακαΐμης ζήτησε το οπτικό υλικό, όχι μόνο του σταθμού από τον οποίο ξεκίνησε η αμαξοστοιχία, αλλά και το οπτικό υλικό από τους σταθμούς διέλευσης.
Σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό, από την εταιρεία τους απάντησαν δυο μήνες αργότερα ότι δεν υπάρχει αυτό το υλικό από τον σταθμό αναχώρησης της εμπορικής αμαξοστοιχίας.
Ο ίδιος επανέρχεται στις 11/11 του 2024 τονίζοντας ότι εκείνος έχει ζητήσει και τους σταθμούς διέλευσης. Μετά από αυτό, ο κ. Μπακαΐμης κάλεσε σε ανωμοτί κατάθεση, ως υπόπτους, όχι μόνο τα στελέχη της εταιρείας φύλαξης του σιδηροδρόμου, αλλά και τον επικεφαλής.
Τότε ήταν που βρέθηκαν τα βίντεο τα οποία κατατέθηκαν την περασμένη εβδομάδα από τον κ. Καπερνάρο στον κ. Μπακαΐμη, σύμφωνα πάντα με τον ΑΝΤ1.