Τη “βόμβα” του debate την έριξε ο Ανδρουλάκης: Πού απευθύνεται η φράση “στόχος να πάνε φυλακή όσοι έστησαν το παρακράτος των παρακολουθήσεων”?
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης και θύμα των τηλεφωνικών υποκλοπών επέμεινε πολλές φορές στο σκάνδαλο και είπε σε μια από τις τοποθετήσεις του:«Δεν αποτελώ κίνδυνο για τη Δημοκρατία, αλλά αποτελούσα κίνδυνο για τη Νέα Δημοκρατία, όταν εξελισσόταν η εσωκομματική διαδικασία με τις εκλογές του ΠΑΣΟΚ. Στόχος μου είναι να πάνε φυλακή όσοι έστησαν το παρακράτος των παρακολουθήσεων σε βάρος εμού και άλλων πολιτών».
Αυτή η φράση ερμηνεύεται από πολλούς ως υπόσχεση – δέσμευση του Ν. Ανδρουλάκη για Ειδικό Δικαστήριο, ακόμη και σε βάρος του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.
Κι αυτό, διότι σε προηγούμενη απάντησή του ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ενέπλεξε εμμέσως πλην σαφώς τον πρωθυπουργό λέγοντας ότι, είναι αδιανόητο να υψώνεται τείχος προστασίας στις κοινοβουλευτικές διαδικασίες, για τον στενό συγγενή του, εννοώντας προφανώς τον Γρ. Δημητριάδη. Και είναι αδιανότητο να έχεις στενό συνεργάτη που στήνει αυτό το παρακράτος.
Είπε επίσης ότι εμπιστεύεται τη Δικαιοσύνη κι επανέλαβε έξω από το κτίριο της ΕΡΤ ότι σε ένα ευρωπαϊκό κράτος η Δικαιοσύνη είναι αυτή που θα ερευνήσει την υπόθεση και θα τιμωρηθούν όσοι εμπλέκονται.
H φράση του κ. Ανδρουλάκη προκάλεσε αναστάτωση στο debate, κάτι, που επιβεβαίωσε και η δημοσιογράφος του Mega, Ράνια Τζίμα η οποία κρίνοντας την γεμάτη κανόνες και περιορισμούς τηλεμαχία είπε:
«Δηλαδή, συγγνώμη… Είπαν στους δημοσιογράφους «ελάτε εδώ, κάντε δεύτερη και τρίτη ερώτηση». Κάποια στιγμή λέει ο κ. Ανδρουλάκης πως «κάποιοι πρέπει να πάνε φυλακή». Και μένουμε άναυδοι οι δημοσιογράφοι! Κοιταζόμαστε μεταξύ μας, δίπλα μου ήταν ο Παναγιώτης Στάθης και ακριβώς παραδίπλα ο Αντώνης Σρόιτερ. Σκουντάω, δεν μας έπιαναν εκείνη την ώρα οι κάμερες, λέω «παιδιά, θα κάνουμε κάτι; Θα πούμε κάτι;». Με βλέπει ο Κουβαράς και μου γνέφει «δεμένα τα χέρια μου». Δηλαδή βγαίνει ένας πολιτικός αρχηγός και λέει για τις υποκλοπές ότι κάποιος πρέπει να πάει φυλακή και δεν μπορούσαμε να τον ρωτήσουμε ποιον εννοεί».