Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018

Ο Γιάννος στις "Δικογραφίες" (video): "Του έδινα δικά μου χρήματα, να τα βγάζει στην Ελβετία..".


O πρώην υπουργός Γιάννος Παπαντωνίου μίλησε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στις "Δικογραφίες", χτες το βράδυ, λίγες ώρες μετά την προφυλάκιση του στην ειδικά διαμορφωμένη πτέρυγα των γυναικείων φυλακών Κορυδαλλού.
Δείτε το βίντεο της εκπομπής:
 Είπε:http://www.skai.gr/tv/show/?showid=67032
Παπαντωνίου: Υπάρχουν απορίες μαθαίνω;
Μπενέα: Ε, φυσικά. Πως έγινε αυτό. Πως οδηγήθηκαν οι ανακριτές στην προφυλάκιση σας;
Παπαντωνίου: Δεν υπάρχει απάντηση.
Μπενέα: Πως δεν υπαρχει απάντηση. Το ένταλμα λέει οτι είσαστε ύποπτοι φυγής, επεiδή έχετε σπίτι στην Ελβετία.
Παπαντωνίου: Δεν το έχω πια.
Μπενέα: Προβάλλατε αντιρρήσεις στο να ανοίξουν οι τραπεζικοί σας λογαριασμοι;
Παπαντωνίου: “Σας έχουμε εξηγήσει είπαμε στους ανακριτές ότι, για να ανοιξουν οι λογαριασμοί πρέπει να έχουμε και την υπογραφή των δικηγόρων μας. Κατι που δεν το ηξερε ουτε ο Χαραλαμπάκης (συνήγορος υπερασπισης). Και εκει έγινε μια παρεξήγηση. Γιατί το εξελαβαν ότι, δεν θέλαμε να ανοιξουν οι λογαριασμοί μου. Κατασκευαζουν γεγονότα. Ηταν μια γραφειοκρατική παράλειψη.
Μπενέα: Την απολογία του επιχειρηματία που λέει οτι, του δίνατε χρηματα την ξέρετε;
Παπαντωνίου: Βεβαιως την έχω παρει. Και λέει ο άνθρωπος ότι του, έδινα δικά μου χρήματα, τα οποία τα είχα απο παλιά στην Ελβετία. Από πωλήσεις ακινήτων και από τον πατέρα μου, τα είχα φέρει στην Ελλάδα και ήθελα να τα βγάλω πάλι στην Ελβετια. Η ανάκριση θεωρεί ότι αυτά είναι χρήματα του (...).
Μπενέα: Του επιχειρηματία με τις φρεγάτες;
Παπαντωνίου: Κι εμεις λέμε ότι, αυτό είναι λάθος, διότι κανεις μας δεν ξέρει τον (...)
Μπενέα: Την σύζυγό σας γιατί την προφυλάκισαν;
Παπαντωνίου: Δεν υπάρχει γιατί. Πιστεύω ότι είναι το δόγμα Πολάκη,