Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2018

Δείτε την αποκλειστική συνέντευξη της συζύγου του Γιάννου Παπαντωνίου από τις φυλακές Κορυδαλλού (VIDEO)


Προσωρινά κρατούμενη, για ξέπλυμα 2,8 εκ γαλλικών φράγκων,  που φέρεται ως μίζα, η οποία δόθηκε στον πρώην υπουργό του ΠΑΣΟΚ Γιάννο Παπαντωνίου, η σύζυγος του Ρούλα Κουράκου έσπασε τη σιωπή της και μέσα από τις φυλακές Κορυδαλλού μίλησε στη Μαίρη Μπενέα και στην εκπομπή "Μαζί σου". 

Δείτε το βίντεο στο 1:28:05 http://www.skai.gr/tv/show/?showid=67032
Με φωνή, που τσάκιζε από τη συγκίνηση και τους λυγμούς, δυνατά συναισθηματικά ξεσπάσματα και πολλή ευγένεια η κ. Ρούλα Παπαντωνίου - Κουράκου μίλησε για τον Γιάννο, που "δεν μπορεί κανείς να τον τραυματίσει", όπως είπε.
Χαρακτήρισε "ιχνηλατίσιμες τις καταθέσεις τους στην Ελβετία, ενώ είπε ότι, είναι ανακρίβειες και υπερβολές όσα είδαν το φως της δημοσιότητας, για βίλες και πισίνες. 

Δήλωσε ότι, εμπιστεύεται τη Δικαιοσύνη και πως είναι γεμάτη αγάπη, για τα παιδιά και την οικογένεια της και για τον "Γιάννο με την υπέροχη ψυχή.
Διαβάστε τη συνέντευξη:

Τι είπε γιά τον Γιάννο Παπαντωνίου:

Eίναι τραγικά όλα αυτά, που συμβαίνουν. Ο Γιάννος Παπαντωνίου είναι ένας άνθρωπος ακέραιος. Εχει ασκήσει διοίκηση αξιοκρατικά. Ποτέ δεν μπήκε σε τέτοιες διαδικασίες και πάντα λέγανε γι΄αυτόν:O εύπορος τι δουλειά έχει στο ΠΑΣΟΚ;”. Ποτε δεν μπήκε σε τέτοιες συνδιαλλαγές.

Ο σύζυγός μου είναι ένας ακέραιος άνθρωπος. Τον έχετε γνωρίσει. Δεν πρέπει να γελάνε και να καγχαζουν με τέτοια τραγικότητα. Η ζωή δεν ξέρετε πως τα φέρνει. Φτάνει πια.
Ο Γιάννος Παπαντωνίου είναι μία προσωπικότητα, που δεν μπορεί κανείς, ακόμη και σήμερα να την ξεπεράσει. Είναι αξεπέραστος. Και μόνον το γεγονός ότι, προχωρήσαμε σε μία σχέση με την αλήθεια μας – γιατί εγω έφτασα επι ένα χρόνο να μην μου μιλάει η μητέρα μου, να μην μου μιλάνε φίλοι, θεωρώντας ότι, ο Γιάννος είναι ένας πλούσιος και είμαι ένας ενθουσιασμός του και ότι, θα με παρατήσει, γιατί έτσι έχει μάθει να ζει, να κάνει, να δείχνει κλπ.
Και όμως. Ο Γιάννος είναι ένας κύριος. Ενας Τζεντλμαν. Καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό;
Στάθηκε στα παιδιά μου. Τα παιδιά μου ακόμη και με όλα αυτά, που τραβάμε, τον έχουνε πολύ ψηλά. Αυτό κάτι σημαίνει (ραγίζει η φωνή της).
Να βρούμε λίγο τις αξίες μας .
Εαν μιλήσετε με τα παιδιά μου, από τον πρώτο μου γάμο, παρ΄όλο που έχουνε ταλαιπωρηθεί τόσο, πίνουνε νερό στο όνομα του. Και παρ΄ όλα αυτά, που ακούγονται.
Δεν μπορεί κανείς να τον τραυματίσει το Γιάννο.
Ο Γιάννος λειτουργούσε αξιοκρατικά και μόνο. Δεν υπάρχει ένας άνθρωπος, να πει το αντίθετο. Εγω τον θυμάμαι να λέει και στον αρχηγό “τους αξιότερους και ικανότερους”. Ποτέ δεν έχει πει βάλτε μου τον έναν τον άλλον. Παντα με μετρο λειτουργήσαμε σε όλη μας τη ζωή και δεν προκαλέσαμε. Τι να σας πω..



Τι είπε για τον επιχειρηματία και φίλο του Γιάννου Παπαντωνίου, που χαρακτηρίστηκε “βαθύ λαρύγγι” και “Ζήγρας της ανάκρισης”, καθώς αποκάλυψε ότι, ο πρώην υπουργός του έδινε να μεταφέρει στην Ελβετία, σε φακέλους περί τα 2,5 εκ ευρω, η κ. Ρούλα Κουράκου είπε:
Δεν ισχύει ότι, είναι ένας Ζήγρας. Τον άνθρωπο αυτό, τον εκτιμώ βαθύτατα. Ούτε το προφίλ του Ζήγρα έχει. Δεν είπε καμμία ανακρίβεια...
ΜΠΕΝΕΑ: Eίπε ότι, του έδινε ο σύζυγος σας χρήματα σε φακέλους, να τα βγάζει στην Ελβετία.
ΣΥΖΥΓΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥ: Δεν είπε καμμία ανακρίβεια... Τα ίδια λέμε κι εμείς στο απολογητικό μας. Αλλά δεν είναι Ζήγρας. Σας το επαναλαμβάνω, ούτε το προφίλ του Ζήγρα έχει. Είναι ένας άνθρωπος αξιολογότατος, οικογενειάρχης, ακέραιος και πραγματικά μας βοήθησε χωρίς ένα ευρώ, εις βάρος της οικογενειακής και ψυχικής του γαλήνης, όπως εξελίχτηκε, γιατί κανείς, πού να φανταζόταν όλες αυτές τις απίστευτες διαστάσεις και διαστρεβλώσεις.
Η απολογία του συνάδει απόλυτα με τις δικές μας. Ούτε είπε κάτι παραπάνω από αυτα, που είπαμε εμείς. Ούτε βριζόμαστε, όπως ακούστηκε. Τον εκτιμώ, τον σέβομαι. Τον εκτιμώ και πονάω για ΄κείνον και γιά όλη του την οικογένεια. Είναι αξιόλογος. Αξιοθαύμαστος. Δεν του είπαμε ψέμματα. Υπήρχε σχέση εκτίμησης μεταξύ μας. Θαύμαζε το Γιάννο.

Για τα χρήματα στην Ελβετία:
Τουλάχιστον ένας Γιάννος Παπαντωνίου, εαν αυτά ήταν προιον συνδιαλλαγής ή άλλης πηγής, θα μπορούσε να μην τα βαλει σε τράπεζες. Αλλά τα λεφτά αυτά όλα φαίνονται. Το είπα και στην κ. Ζαμανίκα. Οτι όλα είναι ιχνηλατίσημα. Από την στιγμή, που μπαίνουν στο χρηματοπιστωτικό σύστημα, τα πάντα είναι ιχνηλατίσημα. Υπήρχαν τα ονόματα μας. Εδώ η Ελβετία έκανε έρευνα στους λογαριασμούς μας, γιά δύο χρόνια, χωρίς να το ξέρουμε.
ΜΠΕΝΕΑ: Τότε γιατί δεν τα βγάλατε με νόμιμο τρόπο;
ΣΥΖΥΓΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥ: Bεβαίως υπάρχει παρατυπία. Αλλά αυτό, που μας κατηγορούν είναι αδιανόητο. Δεν μπορούσε ποτε να πάει το μυαλό μας σε κάτι τέτοιο. Και όπως ξέρετε, η οικογένεια του Γιάννου και της πρώην συζύγου του, είχαν χρηματα στην Ελβετία. Εδώ η πρώην γυναίκα του μου έλεγε ότι, εμείς τα λεφτα μας τα έχουμε στην Ελβετία.
ΜΠΕΝΕΑ: Νιώθετε ότι, σας ταυτίζουν με τον Ακη Τσοxατζόπουλο:
ΣΥΖΥΓΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥ: Καμμία σχέση με όλα αυτά, που συνέβησαν με τον Ακη και καμμία σχέση εμείς με τη ζωή του Ακη.

Για το σπίτι στην Κηφησιά:
Ειπώθηκαν πολλές ανακρίβειες. Δεν υπάρχει πισινα στο σπίτι. Ηταν ένα μειονεκτικό οικόπεδο 300 τετραγωνικών. Οταν το πηραμε, δεν ήταν ούτε καν διαμορφωμενη περιοχή. Εγινε σιγα – σιγα. Εγω κ. Μπενέα έχω μεγαλώσει στα Μελίσσια, εκει που ήτανε το σπίτι μου, ήταν δάση. Και τωρα δεν έχω να παρκάρω, όταν πήγαινα στη μητέρα μου, την οποία την έχασα και δεν προλαβα να πάω ούτε στο Μνημόσυνο της, γιατί ήμουνα στη φυλακή. Εχω χάσει τη μητέρα μου, ήταν το μνημόσυνό της και εγω ήμουνα μέσα στη φυλακή και δεν μπόρεσα να πάω. Αυτό είναι μία παρένθεση τραγική. (λυγμοί).
Επανέρχομαι σε αυτό, που έλεγα. Οτι στα Μελίσια πιά δεν μπορώ να παρκάρω.
Και με τον πρώην σύζυγό μου ζούσαμε σε μία βίλλα. Αυτή τη βίλλα γιατί δεν την έχει φωτογραφίσει κανείς;
ΜΠΕΝΕΑ: Πως είναι η σχέση με τον πρώην σύζυγο σας;
ΣΥΖΥΓΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥ: Ο πρώην σύζυγος μου είναι πολύ κοντά μας. Είμαστε όλη η οικογένεια δεμένη. Οσο και αν προσπαθούν να δημιουργησουν για μενα ενα αλλο προφίλ.. (Λυγμοί) Είμαστε απολύτως δεμένοι. Σεβόμαστε τα παιδιά μας, που θέλουμε να βγάλουμε σωστούς ανθρώπους στην κοινωνία. Mε τον πρώην σύζυγο μου, κράτησα σχέσεις άριστες. Τον φρόντισα. Τον αγαπώ. Τον τιμώ. Τον σέβομαι επίσης. Παρ΄όλο που λένε ότι, εκείνος με “έδωσε”, ανακρίβειες είναι όλα αυτά. Είχε μία δουλειά, που ανθούσε και έφερνε και διακινούσε πάρα πολύ μετρητό. Ηταν ένας άνθρωπος αξιόλογος, που τον σέβομαι ακόμη και τον τιμώ.

Γιά το σπίτι στην Σύρο:
Ο δήμαρχος της Σύρου τότε, έλεγε μην πάρεις οικόπεδο εκεί, είναι χάλια.. Εμεις όμως πηραμε το οικόπεδο. Και μετα το είπαμε στον κ. Στουρνάρα και έγινε εκεί μια κοινότητα. Ηρθε και ο Γάλλος πρέσβης. Μετά ο ιδιοκτήτης έκανε το δικό του σπίτι και έγινε μια περιοχή, που μετα τη λέγανε VIP. Οι ντόπιοι την αποκαλούσαν VIP.
Δεν ήταν κάτι φοβερό. Απλά έφτιαξα κάτι καλόγουστο. Με πέτρες και βράχους, που βγήκαν απο το οικόπεδο. Τίποτα άλλο. Ούτε χρυσά πόμολα έχει, ούτε έχει υδρομασαζ και όλα αυτά, που λένε. Πρεπει κάποιος να δείξει λίγο ψυχή.

Γιά τις κατηγορίες:
Απορώ, πως βρεθήκαμε εδω. Δεν υπάρχει ούτε ένα στοιχείο. Ολα είναι “είπε ο ενας, ειπε ο άλλος”. Δεν υπάρχει ούτε μία απόδειξη και μας στέλνουνε μέσα στη φυλακή, ενω έχουμε συνεργαστεί απολύτως με τις αρχές. Εχουμε δωσει τη συγκατάθεση μας να ανοίξουν οι λογαριασμοί και στο τέλος θα φανεί η αλήθεια.
Δεν έχω τι άλλο να σας πω. Είμαι συντετριμένη σαν άνθρωπος.
Eχω εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη.
Και κατέληξε:
Ούτε κακία έχω, ούτε θυμό έχω.
Αυτό που μέσα μου έχω είναι αγάπη για τα παιδιά μου, για την οικογένεια μου και γι΄αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο, το Γιάννο.
Εχει μια ψυχή υπέροχη.