Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

Ο διάλογος πίσω από το παραβάν...

Ηλικιωμένη ψηφοφόρος, ΑΜΕΑ, πηγαίνοντας να ψηφίσει σε εκλογικό τμήμα της παραλιακής, ζήτησε τη βοήθεια της δικαστικής αντιπροσώπου, για να βάλει το ψηφοδέλτιο της επιλογής της στο φάκελο και να τον ρίξει στην κάλπη.
Η δικαστική αντιπρόσωπος, όπως είχε υποχρέωση, προθυμοποιήθηκε με αμέριστη κατανόηση, να την βοηθήσει.
Οπότε μέσα στο παραβάν έγινε ο παρακάτω διάλογος:
Ψηφοφόρος ΑΜΕΑ: Σας παρακαλώ θέλω να μου βρείτε το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ. 
Δικαστική αντιπρόσωπος: Βεβαίως.
Ψηφοφόρος ΑΜΕΑ: Ξέρετε είμαι από αριστερή οικογένεια. Είμαστε αριστεροί κι εγώ και τα παιδιά μου. Ψηφίζω αριστερα απο... κούνια. Ποτέ δεν έχω ψηφίσει κάτι άλλο. Μόνον αριστερά. Είμαστε τόσο αριστεροί, που η οικογένεια μου έχει μέχρι και μνημείο.... 
Και η δικαστική αντιπρόσωπος:
-Είσαστε αριστερή; Και τότε γιατί δεν ψηφίζετε ΚΚΕ; Μήπως θέλετε να σας βάλω στο φάκελο ψηφοδέλτιο του ΚΚΕ;
Ψηφοφόρος ΑΜΕΑ: Οχι. θέλω του ΣΥΡΙΖΑ.
Οπερ και εγένετο!