Τρίτη 7 Μαΐου 2019

O... Ταραντίνο στη δίκη για τη δολοφονία Ζαφειρόπουλου


Σκηνές από ταινία του Ταραντίνο περιέγραψε στην κατάθεση, στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας, ο αρχιφύλακας και υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων της Ομοσπονδίας Σωφρονιστικών Υπαλλήλων Ελλάδας Αντώνη Αραβαντινού, στη δίκη για τη δολοφονία του ποινικολόγου Μιχάλη Ζαφειρόπουλου
Ο αρχιφύλακας, που υποστήριξε ότι,  ο Μιχάλης Ζαφειρόπουλος είχε συναντηθεί μαζί του, λίγες ώρες πριν από  τη δολοφονία του, μίλησε για «παζάρια δικηγόρων και παρασκήνιο» και τόνισε:
«Ο Μιχάλης Ζαφειρόπουλος μου είχε πει πως ο μεγαλύτερος κίνδυνος για τον Αριστείδη Φλώρο δεν προέρχεται μέσα από τις φυλακές αλλά δυστυχώς από συναδέλφους του δικηγόρους...».
Ο μάρτυρας υποστήριξε ότι, ο Μιχάλης Ζαφειρόπουλος του είχε αναφέρει πως στην υπόθεση της απόπειρας ανθρωποκτονίας του Γ. Αντωνόπουλου, «γίνονταν παζάρι» και ότι ζητούσαν από τον εντολέα του Αρ. Φλώρο 3 εκατομμύρια ευρώ, προκειμένου να αποσυρθούν καταθέσεις Αλβανών κρατουμένων,  που ενοχοποιούσαν τον έγκλειστο επιχειρηματία ως ηθικό αυτουργό της απόπειρας δολοφονίας του δικηγόρου Γιώργου Αντωνόπουλου.
Ο Αντώνης Αραβαντινός τόνισε ότι, ο Μιχάλης Ζαφειρόπουλος του είχε πει ονόματα δικηγόρων, που ζητούσαν τα χρήματα, ωστόσο ο ίδιος δεν θέλησε να τους κατονομάσει και συμπλήρωσε:
«Ο αείμνηστος Ζαφειρόπουλος τους θεωρούσε την πιο  βασική απειλή σε βάρος του πελάτη του, του Φλώρου. Πίστευε ότι αν δεν επέμεναν οι δικηγόροι δεν θα επέμεναν και οι Αλβανοί», ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι, ο έγκλειστος για την υπόθεση της Energa επιχειρηματίας του είχε αναφέρει πως δεν έχει καμία εμπλοκή στην υπόθεση της απόπειρας ανθρωποκτονίας σε βάρος του Γ. Αντωνόπουλου.
Ο μάρτυρας υποστήριξε ότι o φερόμενοw ως αρχηγόw της Αλβανικής Μαφίας Κλοντιάν Λεκοτσάι τον απειλούσε, επειδή θεωρούσε ότι, ο ίδιος «κρατάει» τον Αρ. Φλώρο στο ψυχιατρείο των φυλακών με αποτέλεσμα να μην μπορεί να τον προσεγγίσει και συμπλήρωσε:
«Δυστυχώς μόνο το ψυχιατρείο των φυλακών μπορούσε να προστατεύσει το Φλώρο. Όταν βάζεις τα σκυλιά με τα λουκάνικα, τα λουκάνικα θα την πληρώσουν» είπε στην κατάθεσή του ο αρχιφύλακας.
Σύμφωνα με τον Αντώνη Αραβαντινό, ο Λεκοτσάι  του τηλεφώνησε και του είπε πως ο Αρ. Φλώρος του χρωστάει χρήματα και πως αν δεν του τα δώσει, τότε θα του τα χρωστάει εκείνος.
 «Πήγαινα στο σπίτι μου από δέκα διαφορετικά δρομολόγια, μου έλεγε πως γνώριζε που πάνε φροντιστήριο τα παιδιά μου», είπε ο κ. Αραβαντινός, χαρακτηρίζοντας τον φερόμενο ως αρχηγό της μαφίας των φυλακών ως έναν άνθρωπο «ικανό για τα πάντα, εκδικητικό, μανιακό και χωρίς μέτρο» ο οποίος θέλησε «να ηγεμονεύσει στο μεγαλύτερο κομμάτι της παρανομίας».
Δεν ήταν λίγες οι φορές που ο  Λεκοτσάι διέκοψε την κατάθεση του κ.  Αραβαντινού,  με προκλητικό τρόπο.
Λεκοτσάι: Όλα εγώ τα έχω κάνει; Δεν υπάρχει άλλος. Όλα εγώ ...
Αραβαντινός: Δεν μου είπες Κλόντι ότι θα σου χρωστάω τα λεφτά εγώ;
Λεκοτσάι: Πλάκα μου κάνεις, εγώ είμαι στη φυλακή κρατούμενος και είμαι παραπάνω από εσένα;
Μάλιστα σε άλλο σημείο της κατάθεσης, οι τόνοι και πάλι ανέβηκαν με τον κ. Αραβαντινό να απευθύνεται στον φερόμενο ως αρχηγό της μαφίας λέγοντας του: «Κόζα μόστρα είσαι αλλά ήθελες να γίνεις Κόζα Νόστρα...».
Aποκαλύψεις για την κατάσταση που επικρατεί στα σωφρονιστικά ιδρύματα, έκανε στην κατάθεση του ο κ. Αραβαντινός και τόνισε ότι  «κυκλοφορούν τόσα κινητά τηλέφωνα μέσα στις φυλακές που συναγωνίζονται οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ποιους θα έχει τους πιο πολλούς συνδρομητές. Οι κρατούμενοι κυκλοφορούν με τα handsfree στους διαδρόμους...».
Η δίκη θα συνεχιστεί στις 21 Μαΐου.