Δευτέρα 2 Απριλίου 2018

"Το σεξ... στο εδώλιο: “Η ανατομική... ανωμαλία".


Oι "Δικογραφίες" έχουν καθιερώσει μια νέα στήλη με τίτλο: "Το σεξ... στο εδώλιο".
Αληθινές ιστορίες, που εκτυλίσσονται μέσα και έξω απο τις δικαστικές αίθουσες, σε... πιπεράτο φόντο.
Διαβάστε την τρίτη ιστορία, που έχει τίτλο: “Η ανατομική... ανωμαλία”

Τους ένωσε ένα προξενειό, τους χώρισε ένα ανατομικό... λάθος στα γεννητικά όργανα της κοπέλας, που δεν τους επέτρεπε να χαρούν το σέξ!
Αυτός ήταν και ο λόγος, που ο γάμος τους διαλύθηκε σχεδόν αμέσως και το ζευγάρι κατέληξε στο δικαστήριο, για δοθεί και τυπικά τέλος στη σχεση τους, που παρά την επισημότητα της, εντούτοις δεν ολοκληρώθηκε ποτέ,
Από ένα ορεινό χωριό της Κρήτης η 28χρονη, από το Ηράκλειο ο 33χρονος.
Κωφάλαλοι και οι δύο. Δεν γνωρίζονταν μεχρι τότε.
Σύντροφοι στη ζωή με... παππά και με κουμπάρο, κατέληξαν αντίπαλοι στη δικαστική αρένα, αφού ο σύζυγος επιθυμούσε διακαώς διαζύγιο, ενω η σύζυγος όχι.
Ο σύζυγος
Στην αγωγή διαζυγίου, που κατέθεσε ο 33χρονος, δικαιολογούσε την επιθυμία του για λύση του γάμου τους, ως εξής:
Ο λόγος γιά τον οποίον χωρίσαμε”, ανέφερε “ήταν η ανικανότητα της εναγομένης συζύγου μου προς συνου΄σα και αυτό λόγω ανατομικής κατασκευής των γεννητικώ οργάνων αυτής, πράγμα το οποίο προυπήρχε του γάμου μας και το οποίο εγω δεν γνώριζα”.
Και συνέχιζε: “Kατόπιν των ιατρικών εξετάσεων και της διαπιστώσεως ότι η ανωτερω αδυναμία είναι αθεράπευτη, εναγομένη ανεχωρησε γιά Κρήτη και από τότε ζούμε χωριστά”.
Η αδελφή
Υπήρξε βέβαια και ο αντίλογος από την σύζυγο, η οποία δεν ήθελε το διαζύγιο να βγει σε βάρος της.
Την υποστήριξε η αδελφή της, η οποία κατέθεσε στο δικαστήριο και είπε:
O ενάγων κακομεταχειριζόταν την αδελφή μου. Της φερόταν ψυχρ. Της έπαιρνε τα κλειδιά, της έβγαζε τα πράγματα εξω από το σπίτι και την έδιωχε, λέγοντας της ότι, θέλει να τη χωρίσει και δεν τη θέλει. Οταν έφευγε η αδελφή μου απο το σπίτι τους εξαιτίας αυτών των επεισοδίων ερχόταν και έμενε σπίτι μου. Τέτοια περιστατικά έγιναν πολλά, μέχρι που την έδιξε οριστικά. Ο λόγος είναι ότι, θέλει να παντρευτεί άλλη γυναίκα με την οποία έχει συνάψει σχέσεις. Δεν είναι αλήθεια ότι, η αδελφή μου έχει ανατομικό πρόβλημα στα γεννητικά της όργανα. Για το θεμα αυτο, που το επικαλέστηκε ο ενάγων, πήρα εγω την αδελφή μου και την πήγα στο “Αλεξάνδρα”. Την ειδε γυναικολόγος γιατρός, έβγαλε ακτινογραφίες και πηραμε πιστοποιητικό ότι, η αδελφή μου δεν έχει πρόβλημα, για να συνουσιάζεται με τον άνδρα της αι ότι, μπορεί να τεκνοποιήσει. Η αληθεια είναι ότι, είχαν προβλήματα στις σχέσεις τους, που κατά την άποψη μου οφείλονται στην ασυμφωνία χαρακτήρων και στην έλλειψη κανονικής πνευματικής και ψυχικής επικοινωνιας τους εξαιτίας του γεγονότος ότι, είναι κωφάλλαλοι”.
Και συμπλήρωσε η μάρτυρας:
Αποκλειστικά υπαίτιος για τη διάσταση είναι ο ενάγων.. Η αδελφή μου του φερόταν καλά και τον περιποιόταν. Δυστυχώς ο γάμος τους έχει κλονιστεί και η συνεχιση του είναι αφόρητη και γιά τους δύο...”.
Οι... αποδείξεις
Το δικαστήριο δέχτηκε ότι: “Η διακοπή της εγγάμου συμβιώσεως τους οφείλεται στην ανικανότητα της εναγομένης προς συνουσία, λόγω της ανωμαλίας των γεννητικών οργάνων της, εκ της οποίας αυτή έπασχε προ της τελέσεως του γάμου τους και την απεκρυψε την ως άνω ανωμαλία εκ της οποίας προέρχεται και η ανικανότητα της προς συνουσία”.
Ωστόσο, για να μην υπάρχει ίχνος αμφιβολίας διέταξε... αποδείξεις, μέσω ιατρικής πραγατογνωμοσύνης!