Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020

Ισόβια και πάλι στο Βαγγέλη!


Ερωτικό τρίγωνο της Νέας Μάκρης: Τρίτη μάχη με τα ισόβια  για τον κατηγορούμενο για τη δολοφονία της όμορφης ΦαίηςΕπτά χρόνια ακόμη θα παραμείνει στη φυλακή ο 32χρονος Βαγγέλης Στεφανάκης, μετά την απόφαση του Μικτού Ορκωτού Εφετείου της Αθήνας, που “αναβίωσε” την ποινή της ισόβιας κάθειρξης, η οποία του είχε επιβληθεί από το πρωτόδικο δικαστήριο, για τη δολοφονία της 23χρονης Φαίης Μπλάχα, που φέρεται ότι, τη σκότωσε από το ξύλο.
Η υπόθεση εκδικάστηκε, για τρίτη φορά μετά από αναίρεση που άσκησε ο Άρειος Πάγος και το ΜΟΕ και αποφάσισε να μην του αναγνωριστεί το ελαφρυντικό της ειλικρινούς μεταμέλειας, βάσει του οποίου είχε “σπάσει” η ποινή των ισοβίων, στο δευτεροβάθμιο δικαστήριο, που είχε επιβάλλει στον κατηγορούμενο 20ετή κάθειρξη.
Καταπέλτης ήταν η εισαγγελέας, που ζήτησε να μην αναγνωριστεί ελαφρυντικό, επειδή ο κατηγορούμενος, αφού χτύπησε την 23χρονη, την άφησε αναίσθητη, δεν την πήγε κατευθείαν στο νοσοκομείο, αλλά έσπευσε στο σπίτι ενός φίλου του και στη συνέχεια κρυβόταν επί ένα μήνα μέχρι να παραδοθεί στις αρχές.
Μετανιωμένος δήλωσε ο 32χρονος, που ζήτησε και πάλι συγγνώμη από την οικογένεια της Φαίης, λέγοντας ότι, δεν το έκανε εσκεμμένα.
O κατηγορούμενος, που ήταν πρωταγωνιστής ερωτικού τριγώνου, μεταξύ της 23χρονης Φαίης και της αδελφής της, ξεκίνησε την απολογία του, με τη φράση:
Ντρέπομαι! Φοβήθηκα. Με έπιασε πανικός”.
Και συνέχισε: 
Όταν συνέβη το περιστατικό πήγα σε ένα φίλο μου και του είπα σε παρακαλώ βοηθά με τσακωθήκαμε. Την  πήγαμε στο νοσοκομείο στον ερυθρό Σταύρο. Εγώ  δεν μπορούσα να οδηγήσω έτρεμα”. 
Σε άλλο σημείο είπε:
Όλα ξεκίνησαν από έναν καυγά, λόγω τρίτου προσώπου .Έκανα λάθος, που  επέτρεψα την εμπλοκή τρίτου προσώπου. Εχω  μετανιώσει, που σήκωσα το χέρι μου.  Δεν φαντάστηκα τι θα συμβεί και εγώ ήμουν 25 χρόνων. Μου σήκωσε χέρι και θόλωσα ντρέπομαι ειλικρινά». 
Στην ίδια υπόθεση είχε καταδικαστεί πρωτόδικα και η μεγαλύτερη αδερφή του θύματος, Μαριαλένα, σε φυλάκιση 2 ετών και 6 μηνών με αναστολή, καθώς κρίθηκε ένοχη για ψευδορκία και υπόθαλψη εγκληματία, αφού φέρεται να έπεισε εμπλεκόμενους στην υπόθεση, να πουν ψέμματα ότι, η αδερφή της βρέθηκε τυχαία πεσμένη στην άκρη του δρόμου.