Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019

Δικάζεται ο Λάκης Λαζόπουλος


Ενα σχόλιο του στο “Αλ Τσαντίρι Νιουζ”, στέλνει το Λάκη Λαζόπουλο στα δικαστήρια, καθώς θα πρέπει να αντικρούσει την αγωγή, που έχει υποβληθεί εναντίον του από τον πρόεδρο του Πειραϊκού Συλλόγου Κινητικά Αναπήρων (ΠεΣΚΑ), Β. Δημητριάδη, ο οποίος διεκδικεί αποζημίωση ύψους 80.000 ευρώ για ηθική βλάβη και προσβολή προσωπικότητας.
Τι είχε ενοχλήσει το ενάγοντα;
To σχόλιο του Λάκη το Φεβρουάριο του 2016 ότι: «Ο Σόιμπλε έχει δύο εμμονές όσο και να φανεί σκληρό αυτό που θα πω όταν ένας άνθρωπος είναι καθηλωμένος σε μια καρέκλα σιγά – σιγά, το μυαλό του καθηλώνεται σε μια ιδέα εγώ το λέω παράνοια το λέω παραφροσύνη ποιες είναι οι εμμονές του».
Σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην αγωγή, ένας καλλιτέχνης της εμβέλειάς του, με μακρόχρονη εμπειρία στη σάτιρα και στην υποκριτική, θα μπορούσε να βρει άλλους τρόπους για να ασκήσει κριτική στο Γερμανό υπουργό Οικονομικών, όμως ο Λάκης Λαζόπουλος επέλεξε να χρησιμοποιήσει απόψεις, με μειωτικό και προσβλητικό περιεχόμενο για το σύνολο της ομάδας των κινητικά αναπήρων.
Πάντως, ο Λάκης Λαζόπουλος έχει δώσει τη δική του απάντηση, όπως μεταδιδόταν το επίδικο διάστημα. Μέσω ηλεκτρονικού μέσου ενημέρωσης είχε αναφέρει: «Είμαι έτοιμος να ζητήσω όχι μία, αλλά χίλιες συγγνώμες, αν θεωρείτε ότι έθιξα εσάς και τα άτομα με κινητικά προβλήματα. Η στάση μου όλα αυτά τα χρόνια, η υποδοχή μου προς τους ανθρώπους αυτούς, τόσο στις εκπομπές μου όσο και σε θέατρα που εργάστηκα, είναι γνωστή σίγουρα και σε εσάς. Η αναφορά μου είχε να κάνει με το συγκεκριμένο πρόσωπο. Δεν μίλησα ούτε γενικά, ούτε αφηρημένα, ούτε σε πληθυντικό αριθμό».