Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2019

Κούγιας σε Μπενέα: "Εσένα σε έχω μεγαλώσει στα δικαστήρια"... (video)

Κολλημένος με τη... μπάλα παραδέχτηκε ότι, είναι ο Αλέξης Κούγιας, όταν, την περασμένη Δευτέρα 28 Oκτωβρίου, τηλεθεατής της "Δίκης στο Open", τον ρώτησε αφού το ποδόσφαιρο είναι τόσο βρώμικο, γιατί δεν το παρατάει;
Μπενέα: Κύριε Κούγια ρωτάει τηλεθεατής, αφού το ποδόσφαιρο είναι τόσο βρώμικο, γιατί δεν το παρατάτε;
Kούγιας: Και το καζίνο, για κάποιους ανθρώπους, που το αγαπάνε είναι κάτι, που τους κάνει κακό, αλλά δεν το αφήνουν
Θωμαίδης: Αρα, ομολογείτε ότι, είστε εθισμένος με το ποδόσφαιρο;

Koύγιας: Αγαπώ παθολογικά το ποδόσφαιρο. Δεν το αντιλαμβάνεστε. Αυτές είναι πονηρές
ερωτήσεις από ανθρώπους, που είναι βρώμικοι. Γιατί ένας αγνός άνθρωπος δεν κάνει ποτέ τέτοια ερώτηση. Υπάρχουν άνθρωποι, που συμμετέχουν σε μία βρωμιά και είναι καθαροί άνθρωποι και προσπαθούν αυτή τη βρωμιά, να την κάνουν κάτι καθαρό. Εμένα  δεν μπορεί να με νικήσει κανείς στο ποδόσφαιρο.
Μπενέα: Τι εννοείτε;
Kούγιας: Να με εξοντώσει.
Θωμαίδης: Να τον κάνουν να φύγει από το ποδόσφαιρο.
Κούγιας:  Το προσπάθησαν πολλοί. Το προσπάθησε ο Θωμάς με την παρέα του επί χρόνια, το προσπάθησε ο Γκαγκάτσης μετά επί χρόνια, το προσπάθησαν πάρα πολλοί επί χρόνια, όμως επειδή εγώ το αγαπώ πάρα πολύ και επειδή έχω και την ανεξαρτησία την επαγγελματική, εσένα σε έχω μεγαλώσει βέβαια στα δικαστήρια, από μικρό κορίτσι στο Δικαστικό Ρεπορτάζ και μου δίνει δύναμη αυτό και έχω και τη δυνατότητα, λόγω της δουλειάς μου, να είμαι κοντά σε φορείς, που μπορούν να ξεβρωμίσουν πράγματα, είμαι αναγκασμένος, να κάνω συμβιβασμούς πολλές φορές, δεν μπορώ να μείνω μόνος μου, αλλά σε κάθε περίπτωση, μένω εκεί γιατί κανείς δεν θα μου κανει κουμάντο ποιά θα είναι η διασκέδαση μου.
Και το δεύτερο ειναι κάτι πολύ σημαντικό. Εκτός από τον τύπο, που έκανε το ερώτημα, υπάρχουν χιλιάδες, εκατομμύρια άνθρωποι, οι οποίοι μένουν στο ποδόσφαιρο, συνεχίζουν να πηγαίνουν στο ποδόσφαιρο ως θεατές, γιατί προσδοκούν σε ανθρώπους σαν και μένα..
https://www.tvopen.gr/watch/11521/hdikhstoopen282f102f2019