Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2019

Κούγιας: "Oποιος με πείραξε στο ποδόσφαιρο, είτε εξαφανίστηκε, ή πέθανε"! (video)

Φωτιά... στο στούντιο της "Δίκης στο Open" έβαλε ο Αλέξης Κούγιας, με την απίστευτη ατάκα του: "Eμένα, όποιος με πείραξε στο ποδόσφαιρο, γιατί εγώ δεν πείραξα κανέναν, είτε εξαφανίστηκε, θα το πω πολύ σκληρά, ή πέθανε"!
Eίχε προηγηθεί η ερώτηση από τη Μαίρη Μπενέα: Κύριε Κουγια επειδή βλέπω και είναι πολύ ωραίο αυτό ότι, βγάζετε ρομαντισμό και συναίσθημα, για το ποδόσφαιρο, πιστεύετε ότι, έχετε τη δύναμη, να το καθαρίσετε;
Κούγιας: Nα σας πω..
Μπενέα: Βλέπω ότι, πολεμάτε χρόνια. Εχετε κάνει αποκαλύψεις, καταγγελίες... Το ποδόσφαιρο όμως
μπορείτε να το καθαρίσετε;
Kούγιας: Δεν είμαι εγώ το κράτος..Νομίζω ότι, είμαι εκφραστής πολλών ανθρώπων. Υπάρχουν άνθρωποι, που μπήκαν στο ποδόσφαιρο αργά. Και αντιμετώπισαν όλο αυτό. Δεν έχουν το πάθος, που έχω εγώ κι έφυγαν.
Μπενέα: Γι΄αυτό σας ρωτάω. Μπορείτε να το καθαρίσετε;
Θωμαίδης: Ισως αυτό, που εννοεί η συνάδελφος είναι, γιατί να εκτίθεστε σε έναν χώρο,ο οποίος δεν σας αφορά
Κούγιας: E, όχι και δεν με αφορά. 
Θωμαίδης: Υπό την έννοια ότι, χάνετε από αυτό. Η δημόσια εικόνα σας πλήττεται
Κούγιας: Χάνω σαν εικόνα. Oταν συναγελάζεσαι με αυτόν τον κόσμο φθείρεσαι. Αλλά από την άλλη πλευρά, το διαμάντι, όταν το βάλεις μέσα στην ακαθαρσία.. θα μείνει διαμάντι. Αν πάρεις μιά ακαθαρσία και τη βάλεις μέσα στα διαμαντια, θα παραμείνει ακαθαρσία. Προσωπικά εμένα, όποιος με πείραξε στο ποδόσφαιρο, γιατί εγώ δεν πείραξα κανέναν, είτε εξαφανίστηκε, θα το πω πολύ σκληρά, ή πέθανε!
θωμαίδης: Mην λέμε τέτοια πράγματα μέσα στα μεσάνυχτα...