Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2020

"Δίκη στο Open": Ούς η εκπομπή συνέδεσε, ο κορωνοϊός... χωριζέτω! (video)


 Ο φόβος του κορωνοϊού δημιούργησε συνθήκες... μοναξιάς χτες, στους προσκεκλημένους της "Δίκης", αφού εκτός από τις συνδέσεις μέσω skype, όσοι ήταν στο Open, είχαν ο καθένας από ένα δικό του... στούντιο!

ΘΩΜΑΙΔΗΣ: Μαζί μας ο κ. Φώτης Κωστούλας, ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ Παναιτωλικός, καλησπέρα σας κ. Κωστούλα Οι περισσότερες συνδέσεις βέβαια μέσω skype και με δεδομένα τα μέτρα ασφαλείας, ακόμη και στους προσκεκλημένους, που βρίσκονται εδώ, στο Open, όπως ο κ. Νίκος Λαγαρίας, δικηγόρος, εξειδικευμένος πραγματογμώνων του CAS, του Διεθνούς Δικαστηρίου της Λωζάνης, ο κ. Νίκος Παναγόπουλος, ο στοιχηματικός αναλυτής, που τον χρειαζόμαστε απόψε...

ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ: Καλησπέρα..

ΘΩΜΑΙΔΗΣ: O κ. Τάσος Κάκος, όπως κάθε Δευτέρα, που νιώθει τη... μοναξιά, απομονωμένος, σε ένα από τα στούντιο, που έχει δημιουργήσει η "Δίκη", σαν τη μοναξιά του ΑΡΗ είναι, στην κορυφή κ. Κάκο.. Ε? Κάπως έτσι..

ΚΑΚΟΣ: Μου αρέσει αυτό!

ΛΑΓΑΡΙΑΣ: Πάντως μου κάνει παρέα, γιατί κι εγώ είμαι σε άλλη μοναξιά, σε άλλο στούντιο, να το πούμε κι αυτό..


ΘΩΜΑΙΔΗΣ: Να το πούμε.. Ο κ. Γιώργος Μπούζος, που ούτως ή άλλως ήταν στη μοναξιά του, στη Θεσσαλονίκη, που είναι και το επίκεντρο της προσοχής μας. Θα μας πει και τις τελευταίες πληροφορίες, τι θα γίνει με το ΑΡΗΣ - ΑΕΚ. Υπάρχουν και οι Ζωσιμάδες, για τον Αρη, που έχει δηλώσει το γήπεδο ως δεύτερη έδρα. Πάντως, κατ΄εξαίρεση, με πληροφορούν ότι, ο αγώνας ΠΑΟΚ - Αϊτχόβεν, θα γίνει κανονικά. Και θα καλησπερίσουμε φυσικά και την κ. Μαίρη Μπενέα, που είναι δίπλα μου..

ΜΠΕΝΕΑ: Εμένα κ. Θωμαίδη δεν μ΄αρέσει η μοναξιά


ΘΩΜΑΙΔΗΣ: Eτσι. Γι΄αυτό είστε δίπλα μου. Θα μας πει και την επικοινωνία, όπως και με τις "Δικογραφίες", θα μας συντροφεύσει και με το Δικαστικό Ρεπορτάζ.

Δείτε την εκπομπή: https://www.tvopen.gr/watch/45348/hdikhstoopen022f112f2020