Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

"ΣΤΟ ΣΦΥΡΙ" ΜΕ ΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ!


Μία απίστευτη υπόθεση παράνομης στοιχηματικής εταιρείας  εξετάζει ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών Ηλίας Ζαγοραίος. 
Πρόκειται για διαδικτυακή μικρή αγγελία, η οποία αναγράφει ότι «είναι προς πώληση το domain της στοιχηματικής εταιρείας 1xbet.gr». Το εντυπωσιακό είναι ότι η συγκεκριμένη στοιχηματική ιστοσελίδα βρίσκεται στην black list της Ελληνικής Επιτροπής Παιγνίων. Δηλαδή η λειτουργία της ιστοσελίδας είναι παράνομη! Το σχετικό έγγραφο προς τον κ. Ζαγοραίο απέστειλε η εισαγγελέας εφετών και εποπτεύουσα της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Βιργινία Σακελλαροπούλου. 
Οι "Δικογραφίες" έκαναν ένα καταπληκτικό ρεπορταζ, καθώς επικοινώνησαν με τον πωλητή της ιστοσελίδας, ο οποίος επιβεβαίωσε την αγγελία και ζήτησε 15.000 ευρώ!
Δείτε το βίντεο της εκπομπής:http://www.skai.gr/tv/show/?showid=64950
Aακολουθεί ο διάλογος, όπως μεταδόθηκε στην τηλεοπτική "Δίκη".
·              Είστε ιδιώτης;
·              Φυσικά ιδιώτης. Ναι γιατί;
·              Oχι,όχι. Απλά θέλω να ρωτήσω, μήπως είστε εταιρία, ή εργαζόμενη σε εταιρία;
·              Oχι, όχι. Δεν είμαι εταιρία. Ούτε εργαζόμενη σε εταιρία. Είμαι ιδιώτης. Ελειπα μάλιστα μεγάλο διάστημα στο εξωτερικό. Εκεί είναι πολύ απλά τα πράγματα. Δεν είναι όπως εδω...
·              Χμμμ
·              Και εν πάσει περιπτώσει ειδα την αγγελία και με ενδιαφέρει πάρα πολύ αυτό. Και θέλω να μου πειτε τι πρέπει να κάνω. Πόσο κοστίζει αυτό φυσικά, γιατί είναι σημαντικό. Αυτό..
·              Κοιταξτε, υπάρχει μια τιμή πώλησης και η διαδικασία είναι αυτόματη. Δηλαδή απλά σας μεταφέρω τα δικαιώματα και κάνετε χρηση εσείς, όπως νομίζετε.
·              Ωραία. Και πόσο πρέπει να σας δωσω. Πόσο πρέπει να πληρώσω;
·              Aυτό θα μου δώσετε λίγο χρόνο να το σκεφτώ, δηλαδή μέχρι τη Δευτέρα το πρωί και να σας πάρω ένα τηλέφωνο η να σας στείλω ένα email, όπως θέλετε και να σας πω μια τιμή..
·              Ακούστε. Προτιμώ να μιλήσουμε απο.. Αλλά.. Φυσικά.. θα μου πείτε μια τιμη. Αλλά, δεν την ξέρετε τώρα την τιμή;
·              Yπάρχει μια τιμή αυτή τη στιγμή, η οποία είναι υπό συζήτηση προφανώς, έτσι..
·              Με ποιόν; Δεν θα τη συζητήσουμε εμείς οι δύο;
·              Με τον εκάστοτε ενδιαφερόμενο.
·              Ε, αυτό λέω. Δεν θα μου πείτε ένα ποσόν, να το συζητήσουμε, με πολλή χαρά;
·              H τιμή, που αυτή τη στιγμή έχω στο μυαλό μου εγώ είναι στα 15.000 ευρω
·              Ε, ωραία. Γιατί δεν μου τη λέτε;
·              Για να κάνουμε μια κουβεντα.. Επειδή σας λεω τωρα, ξέρετε..
·              Ενταξει. Να σας πω. θα την κάνουμε από κοντα την κουβέντα, εννοείται.. Ετσι;
·              Aκριβως..
·              Ε όχι απ΄το τηλέφωνο τώρα..
·              Αυτός είναι και ο λόγος, που με βλέπετε να κομπιάζω και να μην θελω να σας πω
·              Με συγχωρείτε.. Κι εγω δεν θα την εκανα από το τηλέφωνο αυτή την κουβέντα... Αυτα δεν λεγονται, δεν γίνονται έτσι.. Απλά, κοιταξτε, πρέπει να έχω μια εικόνα.. Δεν μπορώ να σας πω κάτι έτσι, εαν δεν ξέρω από πού θα ξεκινησω και τι θα κάνω.
·              Αυτή τη στιγμη διατίθεται προς πώληση, το οποίο εσείς μπορείτε να το...
·              Eγω θα το ενεργοποιήσω λοιπον..
·              Εσείς θα το ενεργοποίησετε. 
·               Το κατάλαβα. Να ρωτήσω κάτι αλλο. Τα χρήματα πως πρέπει να σας τα δώσω; Φανταζομαι “μαύρα” έτσι; H μπορούμε να τα κάνουμε αλλιώς.. Γιατί μ΄ενδιαφέρει..
·              Αυτά θα τα πούμε από κοντά.
·              Ενταξει. Ωραία.
·              Ας αφήσουμε και κάτι από κοντά...
·              Γελια... Εντάξει. Ωραία.. Να ρωτησω κάτι.. Αυτό που λέτε. Υπάρχει μόνον αυτό ή υπαρχει και άλλο; Και καποια άλλη που θα μπορούσα να..
·              Να τα πούμε τα υπόλοιπα από κοντα;
·              Από κοντα.. Ωραία, ωραία. Εχετε και το τηλέφωνό μου. Πείτε μου τώρα, πότε μπορούμε να μιλήσουμε, γιά να βρεθούμε..
·              Ας μιλήσουμε τη Δευτέρα το απόγευμα, για να κανονίσουμε μια συνάντηση..
·              Ωραία. Θα με πάρετε εσεις ή να σας πάρω εγω;
·              Παρτε με εαν θέλετε τη Δευτέρα το απόγευμα, μετά τις 6.
·              Ωραία, θα σας πάρω τη Δευτέρα μετά τις 6
·              Από Αθήνα τηλεφωνειτε;
·              Aπό Αθήνα. Βεβαιως Αθήνα. Φυσικά Αθήνα.
·              Οκευ. Εντάξει.
·              Ευχαριστω.
·               
·               
·