Δευτέρα 7 Μαΐου 2018

Ο σύζυγος ήταν ζηλιάρης ή ο χειρούργος... άτακτος;

Oι "Δικογραφίες" έχουν καθιερώσει μια νέα στήλη με τίτλο: "Το σεξ... στο εδώλιο".
Αληθινές ιστορίες, που εκτυλίσσονται μέσα και έξω απο τις δικαστικές αίθουσες, σε... πιπεράτο φόντο.
Ο σύζυγος ήταν ζηλιάρης ή ο χειρούργος... άτακτος;
Σε αυτό το... κρίσιμο ερώτημα καλείται να απαντήσει η Δικαιοσύνη, την οποία απασχολεί η μήνυση 65χρονου, ο οποίος κατηγορεί χειρούργο ότι... επιτέθηκε με ανήθικους σκοπούς στην... μελαγχολική  40χρονη σύζυγό του.
Σύμφωνα με τα αναφερόμενα στη μήνυση, η οποία ερευνάται ήδη από Πταισματοδίκη Αθηνών, ο σύζυγος ισχυρίζεται ότι, η σύζυγος του επισκέφτηκε τον μηνυόμενο γιατρό, ο οποίος χειρουργεί σε πολύ γνωστό κρατικό θεραπευτήριο, προκειμένου να την εξετάσει, μετά από ένα ογκίδιο, που της παρουσιάστηκε στο λαιμό.
Αναφέρει ο σύζυγος:
Tην 12η Αυγούστου 2017 η σύζυγος μου επήγε στο νοσοκομείο... , διά να εξεταστεί μετά από ένα ογκίδιο, που της παρουσιάστηκε στο λαιμό. Ο χειρούργος με την ψηλάφιση, που της έκανε στο λαιμό, της είπε ότι έχει καρκίνο και επειδή μεσολαβούσε το τριήμερο της αργίας του Δεκαπενταύγουστου, της πρότεινε να συναντηθούν εκτός νοσοκομείου, για να της εξηγήσει για τον καρκίνο και την εγχείρηση, στην οποία, όπως της είπε, έπρεπε να υποβληθεί.
Η σύζυγος μου έδωσε το τηλέφωνό της στον μηνυόμενο και όταν επέστρεψε στο σπίτι μας, κλείστηκε στο δωμάτιο της και δεν μίλαγε σε κανέναν, παρά μόνο στο χειρούργο, ο οποίος της τηλεφωνούσε καθημερινά μεταμεσονύχτιες ώρες, για τις επόμενες 15 μέρες.
Επιχείρησα να μιλήσω μαζί της, για το συμβαίνει με το γιατρό, αλλά ήταν απόλυτα αρνητική, ενω όταν την πίεσα, ξέσπασε σε λυγμούς..
Στο τέλος, μου εκμυστηρεύτηκε ότι, ο γιατρός της πρότεινε να κάνει σεξ μαζί του, για να αναλάβει την περίπτωση της, χωρίς χρήματα...
Εφυγα και πήγα στο Διευθυντή του νοσοκομείου, για να του αναφέρω την άτιμη, αισχρή συμπεριφορά του χειρούργου, ο οποίος αφού με άκουσε και τον ρώτησα: «Τι να κάνουμε κ. Διευθυντά;», μου απάντησε: «Τα νόμιμα».
Στη συνέχεια ο Διευθυντής φώναξε στο γραφείο του το χειρούργο, με έβγαλε έξω και αφού με έστησε να περιμένω 2 με 3 ώρες στο διάδρομο, με φώναξε πάλι μέσα. Κάποια στιγμή μπήκε στο γραφείο του ένας μαινόμενος ψηλός άνδρας με λευκή μπλούζα, ο οποίος πολύ εκνευρισμένος ήρθε προς το μέρος μου σε απόσταση αναπνοής και απειλητικά χειρονομώντας, μου είπε επί λέξει: «Εχετε μάρτυρες;».
Και συμπλήρωσε στο ίδιο ύφος: «Η γυναίκα σου λέει ότι, θέλει. Φοβήθηκα ότι, θα με χτυπήσει. Και έφυγα».
Τι υποστήριξε ο χειρούργος, ο οποίος κλήθηκε να δώσει ανωμοτί εξηγήσεις στην πταισματοδίκη:
Eχω την τιμή ευσεβάστως, να σας εκθέσω τα κάτωθι, αρνούμενος κάθε κατηγορία και κάθε υποψία, που καθάπτεται της προσωπικότητος μου ως ανθρώπου, ως συζύγου, πατέρα, οικογενειάρχου, έλληνος πολίτου και ιατρού επιστήμονος.
Ουδέποτε κατά την 25ετή υπηρεσία μου ως χειρούργου εδέχθην τόσον κακοήθη, βλάσφημη και υβριστική επίθεση..
Η έγκλησις είναι ψευδέστατη, είναι κακοήθης και παρακαλώ διά τα καθ΄υμάς, αφού βεβαίως λάβετε υπόψιν τα κατωτέρω, αλλά και τις καταθέσεις των αξιοπίστων μαρτύρων μου.
Ολα αυτά τα χρόνια έχω προσφέρει υπηρεσίες ως ιατρός χειρούργος σε χιλιάδες ασθενείς, χωρίς ποτέ κανείς να διαμαρτυρηθεί, είτε διά την ιατρική μου επίδοση και αφοσίωση για τη θεραπεία του ανθρώπου, είτε κυρίως για χρηματισμό και παρεκτροπή από τους ηθικούς κανόνες.
Είμαι έντιμος σύζυγος και πατέρας, θρησκευόμενος ορθόδοξος χριστιανός και παρακαλώ, όπως απαλλαγώ από πάσης κατηγορίας, αφού πρώτον εξετάσετε τους μάρτυρες μου.
Οταν ο διοικητής του Νοσοκομείου με πήρε τηλέφωνο, για να μου αναφέρει ότι, ένας κύριος με κατηγορεί για ερωτική παρενόχληση της συζύγου του, του απάντησα ότι, μόνον κάποιος ψυχοπαθής θα μπορούσε να με κατηγορήσει. Και δεν έπεσα έξω.
Οταν ήρθε στο ιατρείο μου η κυρία, αυτοστιγμεί την εξέτασα και διαπίστωσα ότι, είχε ένα μεγάλο όζο  πάνω από 2 εκατοστά, όπως έδειχνε και το υπερηχογράφημα του θερεοειδούς. Είπα στην άγνωστη άρρωστη ότι, πρέπει να χειρουργηθεί, αλλά οπωσδήποτε δεν λέγω ποτέ σε κανέναν άρρωστο ότι, έχει καρκίνο, ακόμη και αν έχει αποδεδειγμένα και τη ρώτησα εαν έχει κάποιο πρόβλημα υγείας, επειδή έβλεπα ένα πρόσωπο ψυχοπαθητικό.
Μου απάντησε ότι είναι μελαγχολική με αγωγή.
Τη λυπήθηκα και σκέφτηκα ποιός γιατρός χειρούργος θα ασχοληθεί με ψυχικά άρρωστο άτομο και αποφάσισα να την βοηθήσω. Εχω βοηθήσει στη σταδιοδρομία μου εκατοντάδες, για να μην πω χιλιάδες φτωχούς, προβληματικούς ασθενείς. Δεν περίμενα ότι, γιά την καλή μου διάθεση να βοηθήσω μιά ψυχικά πάσχουσα, θα βρισκόμουνα κατηγορούμενος  για ανάκριση. Ζήτησα το τηλέφωνο της και το έδωσα στο γραφείο κινήσεως, για να την ειδοποιήσω όταν θα είχαμε χρόνο, για χειρουργείο. Καθημερινώς παίρνω τηλέφωνο στα σπίτια των ασθενών, που είναι για εισαγωγή.
Στις 14 Αυγούστου αργά το βράδυ, πράγματι της τηλεφώνησα, παρουσία της οικογένειας μου, για να της αναφέρω να έρθει την επομένη το πρωι στην κλινική, για να την δουν οι αναισθησιολόγοι, μήπως χρειαζόταν να κόψει τα ψυχοφάρμακα, μέχρι να εγχειριστεί.
Εαν ο μηνυτής νομίζει ότι, το νοσοκομείο δεν λειτουργεί τις αργίες και εάν με τη νοσηρή του φαντασία κατάλαβε ότι, τα τηλεφωνήματα και όλα όσα της πρότεινα να γίνουν τις επόμενες ημέρες ήταν ραντεβού, δεν φταίω εγω γι΄αυτά...».