Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019

Γραμμένου... Ανάκρισις! (video)



"Μετρ" της... διπλωματίας και άριστος... "αμυντικός" αποδείχτηκε ο πρόεδρος της ΕΠΟ Βαγγέλης Γραμμένος στη χτεσινοβραδινή "ανάκριση" του, στην "Δίκη στο Open" του Κυριάκου Θωμαίδη.
Aπέκρουσε δύσκολες ερωτήσεις, για τη γραμμή του oφ σάιντ στο VAR, αλλά παραδέχτηκε ότι «προφανώς το ποδόσφαιρο πρέπει να την πληρώσει. Είτε το επαγγελματικό ποδόσφαιρο είτε το υπουργείο εφόσον δεν μπορεί η ΕΠΟ» και "όχι οι φορολογούμενοι, όπως το VAR".
Yποστήριξε ότι, το ποδόσφαιρο είναι καλύτερο με το VAR, δεν έδωσε όμως καμμία εξήγηση, για το ότι, δεν αντιμετωπίστηκαν τα φαινόμενα βίας.
Ενθουσιάστηκε με την πρόταση της Μαίρης Μπενέα, γιά "VAR... βίας" και στάθηκε στο ότι,  "η προσπάθεια κατά της βίας έχει ξεκινήσει και αναφέρομαι στην Επιτροπή Καθοδήγησης. Σας είναι γνωστή η σύσταση της, είμαι αισιόδοξος ότι στο τέλος της ημέρας, όταν δηλαδή θα έχουμε βάλει τα ζητήματα που ξέρουμε όλοι που πρέπει να κινηθούμε, νομίζω ότι  θα αρχίσει το φαινόμενο βία να υποχωρεί. Είμαι αισιόδοξος γι’ αυτό».
Ο πρόεδρος της ΕΠΟ υποστήριξε στη «Δίκη στο Open» ότι ο επόμενος αρχιδιαιτητής μετά τον Περέιρα θα είναι Έλληνας «εκτός αν οι διεθνείς Ομοσπονδίες επιλέξουν αλλιώς», ενώ παραδέχτηκε ότι:  «Έχω κάνει λάθη. Έκανα λάθος, την πρώτη χρονιά, που δεν παραπέμψαμε στα πειθαρχικά όργανα τις δηλώσεις των παραγόντων. Δική μου ήταν αυτή η επιλογή, όχι των συνεργατών μου. Ήταν λάθος, πίστευα ότι, μέσα από ένα γόνιμο διάλογο θα φέρναμε αποτελέσματα».
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ: 
https://www.tvopen.gr/watch/14797/hdikhstoopen092f122f2019