Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019

Ο Απόλλωνας της Νάξου και ο... παππούς του αντεισαγγελέα ΑΠ Γιάννη Αγγελή.


Σε επίμονες ερωτήσεις των βουλευτών της Ειδικής Προανακριτικής Επιτροπής, προς τον αντεισαγγελέα ΑΠ Γιάννη Αγγελή, που εξετάστηκε ως μάρτυρας γιά την υπόθεση της Novartis, να κατονομάσει ποιός είναι ο “Ρασπούτιν”, απάντησε:
Δώστε μου δύο λεπτά και θα σας απαντήσω. Οταν ήμουν παιδί, στο χωριό Απόλλωνας της Νάξου, όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα, ο παππούς μου, που ήταν αγρότης, κοίταζε προς τον ορίζοντα και προέβλεπε τον καιρό, λέγοντας: Tο απόγευμα θα συννεφιάσει, το βράδυ θα βρέξει”. Ποτέ δεν είχε πέσει έξω ο παππούς μου στις προβλέψεις του. Οταν πήγα περίπου έξι ετών, τον ρώτησα: “Παππού, πως τα καταφέρνεις και δεν πέφτεις ποτέ έξω; Και αυτός μου απάντησε: “Παιδί μου, ξέρω και διαβάζω τα σημάδια... Ετσι και ΄συ, όταν μεγαλώσεις, θα μάθεις, να διαβάζεις τα σημάδια της δουλειάς σου”. Σήμερα, διαβάζοντας τα νομικά σημάδια της δουλειάς μου, είμαι σχεδόν βέβαιος ότι, η έρευνα, που γίνεται θα πάει στο βρόντο. Θέλετε να σας πω τα σημάδια; Σημάδι πρώτο: Παρότι κατέθεσα στον κ. Ζαχαρή ότι, το όνομα του Ρασπούτιν μου το είπε η κ. Δημητρίου, εν τούτοις δεν την κάλεσαν ως μάρτυρα! Σημάδι δεύτερο: “Παρ΄ότι κατέθεσα ότι, το όνομα Ρασπούτιν το ξέρει και η κ. Παπασπύρου, αν και την κάλεσαν ως μάρτυρα οι δύο αντιεισαγγελείς ΑΠ, εν τούτοις δεν τη ρώτησαν, ποιός είναι ο Ρασπούτιν. Σημάδι τρίτο: “Παρότι κατέθεσα ότι, το όνομα του Ρασπούτιν το γνώριζε ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης Μιχάλης Καλογήρου, “αν και τον κάλεσαν ως μάρτυρα οι δύο αντιεισαγγελείς ΑΠ, εν τούτοις δεν τον ρώτησαν, ποιός είναι ο Ρασπούτιν”. Υστερα από αυτά, υπάρχει καμμία αμφιβολία ότι, η υπόθεση θα πάει στο βρόντο;”.
Και συμπλήρωσε ο εισαγγελέας:
Kαι αν σας πω το όνομα του Ρασπούτιν, δεν θα με ταράξει μετά στις αγωγές και στις μηνύσεις;
Nα ποιός είναι ο νομικός μου φόβος. Αρκετό βάρος σήκωσα σε αυτή την υπόθεση. Δεν θα βγάλω το φίδι από την τρύπα. Ας αναλάβει ο καθενας την ευθύνη του”.