Παρασκευή 26 Αυγούστου 2022

Η ανατριχίλα Βαρουφάκη!


Γιάννης Βαρουφάκης στη Βουλή, γιά τις υποκλοπές:

"Κύριε πρωθυπουργέ άκουσα οτι, θα με παρακολουθήσετε με μεγάλη προσοχή και με κατέλαβε μιά μεγάλη ανατριχίλα. Ελπίζω να μην με παρακολουθείτε, όπως παρακολουθούσατε τον κ. Ανδρουλάκη".

"Σε αυτή την αίθουσα είσαστε ο μόνος, που δεν καταλάβατε τι συμβαίνει. Εχετε τελειώσει. Είναι το τέλος σας. Αυτό το χειροκρότημα, που ακούσατε από τους βουλευτές σας, που πράγματι ήταν πολύ έντονο, ήταν το αποχαιρετιστήριο χειροκρότημα. Ετσι γίνεται στο τέλος".

"Το να φύγει ο Μητσοτάκης δεν είναι απλώς καλο, για τη Δημοκρατία, γιατί στην Ελλάδα δεν είχαμε ποτέ Δημοκρατία. Αλλά για την ελπίδα, μήπως έρθει η Δημοκρατία"!

"Πρόκειται, για το ελληνικό Γουοτεργκεητ. Και δεν το λέω εγώ. Το λέει η εφημερίδα, που αποκάλυψε το πρώτο Γουοτεργκέητ. Θα τους φιμώσετε κι αυτούς? Γιά τολμηστε"!

"Το τηλέφωνο μου παρακολουθείτε απο το 2015. Εκείνη την εποχή, που εμεις τα βαζαμε με την τρόικα, εσεις φωνάζατε "βάστα Γερούν". Ενώ έξω από το γραφείο μου υπηρχαν τα βαν, που έκαναν παρακολουθήσεις. Το τηλέφωνο μου παρακολουθείτο απο το 2015. Τα έχω γράψει στο βιβλιο μου. Δεν είπα οτι παρακολουθούσε η  η ΕΥΠ. Αλλά το ΝSA, Εχω τη δικογραφία, είναι κατατεθειμένη, στις Ισπανικές δικαστικες Αρχές. Τα τηλέφωνο μου παρακολουθείτο. Οτι, ελεγα με τη γυναινα μου και τον Τζουλιαν Ασανζ.

"Πλημμελήματα τα του ΣΥΡΙΖΑ μπροστά στα δικά σας, προσωπικά, εγκλήματα"

"Τι έκανε η ΕΥΠ για να αποτρέψει την NSA?".

"O Καρανανλής και η σύζυγος του παρακολουθούντο από την NSA. Θα μου πείτε τι να κάνει η ΕΥΠ, μπροστά στο θηρίο της NSA? Ειδικά μετά από όσα έχουμε μάθει από τον Ασανζ, που σαπίζει στο βρετανικο Γκουαντάναμο και από τον Σκόουντεν".

"Κουρελιάσατε το Σύνταγμα και αυτό θα το πληρώσετε. Το πληρώνετε με ένα τέλος αργό και βασανιστικό. Το τέλος της ελεεινής πρωθυπουργίας σας"!