Δευτέρα 1 Αυγούστου 2022

Eπίθεση Κούγια σε ΔΣΑ, γιά την εναντίον του πειθαρχική δίωξη

Αμφισβητεί τη νομιμότητα της πειθαρχικής διώξεως, που ασκήθηκε εναντίον του από τον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών (ΔΣΑ) ο Αλέξης Κούγιας, μετά από καταγγελία σε βάρος του από το Σωματείο Υποστήριξης Διεμφυλικών, τον περασμένο Μάρτιο, στη διάρκεια της δίκης Λιγνάδη.

Ο ποινικολόγος φτάνει στο σημείο να κάνει λόγο, για δικτατορία των ιδιαιτεροτήτων και των δικηγόρων, που τους εκπροσωπούν, ενώ στρέφει τα πυρά του και στο ΔΣΑ καταγγέλλοντας ότι, το απόρρητο των πειθαρχικών ερευνών καταργήθηκε.

Ολόκληρη η ανακοίνωση Κούγια:

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣΔΙΕΜΦΥΛΙΚΩΝ ΣΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΘΗΝΩΝ

Μέσα στα άλλα μου πραγματικά σοβαρά προβλήματα, που ευτυχώς
είναι βέβαιον ότι θα έχουν αίσιο τέλος, πληροφορήθηκα ότι ο επί 50
χρόνια προσωπικός μου φίλος και συνυπερασπιστής μου σε σοβαρές
υποθέσεις Ζήσης Κωνσταντίνου διέταξε πειθαρχική έρευνα εις βάρος μου, για τη δήλωσή μου ότι, δεν είχα ξανακούσει και δεν γνωρίζω τι σημαίνει η λέξη «διεμφυλικός».

Περί αυτών είναι βέβαιον ότι, θα έχουμε πολύ μεγάλη συζήτηση
στα πειθαρχικά όργανα του Συλλόγου όσον αφορά και το περιεχόμενο, αλλά και τη νομιμότητα της διώξεως.

Αλλά αυτή τη στιγμή αυτό, το οποίο θέλω να δηλώσω, είναι ότι ο
Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών έχει πλέον περισσότερα από 56 χιλιάδες μέλη (αυτό τον αριθμό έλαβε νέα συνεργάτης του γραφείου μου) και σε κάθε περίπτωση, ανεξαρτήτως της ισχύος τους, λόγω και του φανατισμού τους, αυτή η δικτατορία των ιδιαιτεροτήτων και των δικηγόρων που τους εκπροσωπούν, πρέπει να τελειώνει.

Κατά τα άλλα το απόρρητο των πειθαρχικών ερευνών φαίνεται ότι
καταργήθηκε.