Τετάρτη 12 Απριλίου 2023

"Βόμβες" Τζανερίκου γιά το Μαξίμου: "Μου ζήτησαν να αποκλείσω τους Ελληνες, υποσχόμενοι να αξιοποιηθώ σε Αρχές"!


Και Ανώτατος Κυβερνητικός παράγοντας, εκτός από τον Υπουργό Επικρατείας Γιώργο Γεραπετρίτη, προσπάθησε να επηρεάσει τον Αντιπρόεδρο Αρείου Πάγου και Πρόεδρο του Α1 Τμήματος Χρήστο Τζανερίκο, για να αποκλειστεί το κόμμα ΕΛΛΗΝΕΣ του Ηλία Κασιδιάρη!

Το δήλωσε στις "Δικογραφίες" και στο iEdiseis
ο ίδιος ο Ανώτατος Δικαστής Χρήστος Τζανερίκος, o oποίος παραιτήθηκε προχτές Δευτέρα, καταγγέλλοντας πρωτοφανή προσπάθεια επηρεασμού του από την Κυβέρνηση.

Μετά το θόρυβο, που προκάλεσαν οι δηλώσεις και οι κρίσεις συνταγματολόγων, που χαρακτήρισαν "αντιθεσμική" τη στάση του κ. Τζανερίκου, λέγοντας μάλιστα ότι, θα έπρεπε να έχει παραιτηθεί, καθώς εξέφρασε δημόσια την κρίση του, για την υπόθεση του κόμματος ΕΛΛΗΝΕΣ, ο παραιτηθείς Αντιπρόεδρος ΑΠ απάντησε:

"Mετά τις δηλώσεις συνταγματολόγων, που χαρακτήρισαν αντιθεσμική τη δήλωση μου και δεν παραιτήθηκα αμέσως, όπως είπαν, ενώ άσκησα κριτική στη διάταξη του νόμου για τον Κασιαδιάρη, να μας πούνε οι συνταγματολόγοι πόσο θεσμικές είναι οι παρεμβάσεις κυβερνητικών παραγόντων, που ζήτησαν να βοηθήσω, για να αποκλειστεί το κόμμα ΕΛΛΗΝΕΣ, υποσχόμενοι μετά την αφυπηρέτηση μου, να αξιοποιηθώ ενδεχομένως σε Αρχές!

Σε ερώτηση πως έγινε η παρέμβαση του Ανώτατου κυβερνητικού παράγοντα, o Αντιπρόεδρος ΑΠ απάντησε:

"Ποτέ δεν θα αποκαλύψω τον τρόπο που έγινε. Αλλά ο Ανώτατος κυβερνητικός παράγοντας τον γνωρίζει"!

Και συμπλήρωσε ο κ. Τζανερίκος:

"Οσο για την παραίτηση μου, αυτή δεν έγινε συνεπεία πιέσεων, που ασκήθηκαν μετά τη δήλωση μου, όπως ακούστηκε. Αλλά όταν έκανα τη δήλωση μου ήταν Κυριακή και θεώρησα ότι, δεν είναι πρέπον, πριν υποβάλλω επίσημα την παραίτηση μου, να την ανακοινώσω δημόσια. Γι΄αυτό την ανακοίνωσα τη Δευτέρα το πρωί, αφού προηγουμένως την υπέβαλλα επίσημα. Στις 7.30 το πρωί της Δευτέρας υπέβαλλα την παραίτηση μου και υπάρχει πρωτόκολλο γι΄αυτό"

Ενώ κατέληξε:

"Δεν θα προέβαινα στην πρώτη δήλωση μου, την Κυριακή, εάν δεν είχαν προηγηθεί οι κυβερνητικές παρεμβάσεις".