Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019

Μπέος: "Δεν ζητήσατε συγγνώμη.. Είμαι μεγαλόψυχος"!

Το κράταγε... μανιάτικο ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος και την περασμένη Δευτέρα, που ήρθε καλεσμένος στην τηλεοπτική "Δίκη στο Open", το είπε το παράπονο του στον Κυριάκο Θωμαίδη, γιά  την εμπλοκή στην υπόθεση του "Κοριόπολις", που μετά την αθώωση του, αποδείχτηκε άδικη.
 Θωμαίδης: Στην περίπτωση του "Κοριόπολις" είχαν τιμωρηθεί άμεσα και τα φυσικά πρόσωπα και οι ομάδες. Ετσι δεν είναι κ. Μπέο;
Mπέος: Θέλω να μου δώσετε τρία λεπτά, νομίζω το δικαιούμαι.
Θωμαίδης: Βεβαίως.
Mπέος: Μιάς και ούτε η δικιά σας εκπομπή ζήτησε συγγνώμη ακόμη, αλλά δεν πειράζει. Εγώ είμαι μεγαλόψυχος.
Θωμαίδης: Συγγνώμη τι εννοείτε;
Mπέος:Από όλο αυτό που έγινε οκτώ χρόνια.
Θωμαίδης: Eμείς παρουσιάσαμε τα πάντα. Ολες τις απόψεις και τη δικη σας.
Μπέος: Βέβαια, αλλά εγώ δεν είχα βγει για οκτώ χρόνια.
Θωμαίδης: Εγώ σας κάλεσα.
Μπέος: Bέβαια το καλοκαίρι και μετά την αθώωση μου δεν έπαιζε η εκπομπή σας. Οπότε δικαιολογείστε.  Σε κανέναν να μην τύχει αυτό, που συνέβη σε μενα, στην πόλη μου και στην ομάδα μου. Και να βάλουμε τα πράγματα με τη σειρά, όπως είπε ο κ. Θωμαίδης, γιά να καταλάβει ο απλός κόσμος. Να πω λοιπόν αυτό που πραγματικά συνέβη σε μένα, στην πόλη μου και στην ομάδα μου.