Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2019

ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΝ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΙΩΣΕΙΣ ΑΓΩΝΩΝ

Τσακίζουν κόκκαλα οι αποκαλύψεις της "Δίκης στο Open", που έφερε στο φως δικαστική έρευνα από την Εισαγγελία της Αθήνας, γιά κακουργήματα 
σε μεγάλη αθλητική ομοσπονδία. 
Η εκπομπή του Κυριάκου Θωμαίδη, με αποκλειστικό ρεπορτάζ της Μαίρης Μπενέα και των "Δικογραφιών αποκάλυψε ότι, μάρτυρας της υπόθεσης κατέθεσε την παρακάτω αναφορά στην Εισαγγελία Εφετών:
 «Προτάθηκα ως μάρτυρας στην…….. πταισματοδίκη, η οποία συμφώνησε να καταθέσω συγκεκριμένη ημέρα. Ετσι εκλήθην τηλεφωνικά, παρουσία της πταισματοδίκου, για να καταθέσω την Παρασκευή…. 2019 και ώρα 10 π.μ. έως 12 μ. Όπως είχα υποχρέωση, τη συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, πήγα στο γραφείο της πταισματοδίκου να καταθέσω. Όταν είπα ποιος είμαι και για ποια υπόθεση είχα πάει μου ανακοίνωσε «ότι ο φάκελος είχε φύγει». Εφυγα από το γραφείο της, αλλά επέστρεψα αμέσως και είπα «πως είναι δυνατόν να καλούμαι σε κατάθεση και μόλις πηγαίνω, να μου λένε «ο φάκελος έφυγε». Τους εξήγησα μάλιστα ότι υπηρετώ εκτός Αττικής και ήρθα μόνο γι’ αυτό το λόγο. Ο γραμματέας βγήκε έξω από το γραφείο και μου είπε – αλήθεια πως είναι δυνατόν να το γνωρίζει – ότι ο φάκελος θα επιστρέψει για τρίτη φορά στο πταισματοδικείο και τότε θα κληθώ. Πρέπει να σας πω ότι αυτά που είχα σκοπό να καταθέσω και δεν μου δόθηκε η δυνατότητα να τα πω είναι τα εξής: Γίνονται νοθείες στα αποτελέσματα των αγώνων από τρία στελέχη συγκεκριμένης αθλητικής ομοσπονδίας, τους κυρίους…………… Παρακαλώ πολύ να επιστρέψει η δικογραφία για να δώσω κατάθεση, καθώς τυγχάνω ουσιώδης μάρτυρας».