Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2019

Εξώδικες... διαστάσεις από Κούγια, στην κόντρα του τερματοφύλακα της Λαμίας με τον ιδιοκτήτη της ομάδας

Στα άκρα η κόντρα του τερματοφύλακα της ΠΑΕ Λαμίας Μάρκου Βελλίδη με τον ιδιοκτήτη της ομάδας Πανουργιά Παπαιωάννου.
Ο Αλέξης Κούγιας, που ανέλαβε ως συνήγορος τον τερματοφύλακα, έστειλε για λογαριασμό του παίχτη εξώδικο στον ιδιοκτήτη της ομάδας της Λαμίας,  απειλώντας με μηνύσεις και αγωγές, "εάν δεν ανασκευάσει όσα είπε στην εφημερίδα  ΦΩΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ και στο δημοσιογράφο Θέμη Σινάνογλου, αφήνοντας σαφή υπονοούμενα για μειωμένη προσωπική του απόδοση που του προκάλεσε αηδία".
Διαβάστε το εξώδικο:


ΑΡΧΗΣ ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΔΗΛΩΣΗ 
Μάρκου Βελλίδη του Διογένη, επαγγελματία ποδοσφαιριστή (τερματοφύλακα), κατοίκου Λαμίας, οδός Κισσάβου, αρ. 7, ΑΦΜ 141403400, Δ.Ο.Υ. Καστοριάς 
ΠΡΟΣ  
1.- Την ποδοσφαιρική ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «Ποδοσφαιρικός Αθλητικός Σύλλογος Λαμία 1964 Ποδοσφαιρική Ανώνυμη Εταιρεία» και διακριτικό τίτλο ΛΑΜΙΑ ΠΑΕ, εδρεύουσα στη Λαμία, Πλ. Ελευθερίας 3, νομίμως εκπροσωπουμένη 2.- Πανουργιά Παπαϊωάννου του Νικολάου, Β ́ Αντιπρόεδρο ΔΣ και μεγαλομέτοχο της ανωτέρω ποδοσφαιρικής ανώνυμης εταιρείας ΛΑΜΙΑ ΠΑΕ, κάτοικο Λαμίας, Πλ. Ελευθερίας 3.
Όπως σας είναι γνωστό, κατά τη μεταγραφική περίοδο του Ιουλίου 2019 υπέγραψα επαγγελματικό συμβόλαιο ποδοσφαιριστή με την εταιρεία σας για τις σεζόν 2019-2020 και 2020-2021. 
Για να υπογράψω μαζί σας επαγγελματικό συμβόλαιο, λαμβανομένου υπόψη ότι έχω αγωνιστεί σε ορισμένες από τις μεγαλύτερες ποδοσφαιρικές ανώνυμες εταιρείες στην Ελλάδα (στην ΠΑΕ ΑΡΗΣ Θεσσαλονίκης, στην ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ και στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ με μεταγραφή 1 εκ. ευρώ από την ΠΑΕ ΠΑΣ  ΓΙΑΝΝΙΝΑ, με αγώνες στην Ευρώπη και συμμετοχές στην Εθνική Ελπίδων και την Εθνική Ανδρών), ο δεύτερος από εσάς με διαβεβαίωσε ότι υπογράφοντας συμβόλαιο συνεργασίας με την εταιρεία σας και συνεργαζόμενος με τη δική σας ομάδα θα είχα ένα ποδοσφαιρικό περιβάλλον με τους καλύτερους προπονητές (τότε προπονητής ήταν ο γνωστός Έλληνας πρωταθλητής Μάκης Χάβος) και τους καλύτερους γυμναστές και προπονητές τερματοφυλάκων, αλλά συγχρόνως ότι θα ήμουν μέλος μιας ποδοσφαιρικής οικογένειας με πρώτη προτεραιότητα την ηθική λειτουργία της ποδοσφαιρικής ομάδας από το πρώτο μέχρι το τελευταίο μέλος της και ότι ως οικογενειάρχης θα ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος από την τακτικότητα των πληρωμών μου. Αυτά πίστεψα και γι' αυτό υπέγραψα. 
Δυστυχώς όμως η πραγματικότητα δεν εξελίχθηκε σύμφωνα με τις ανωτέρω διαβεβαιώσεις που έλαβα. Πριν ακόμη ξεκινήσει το πρωτάθλημα αντικαταστάθηκε ο προπονητής και προσελήφθη ο κ. Σωτήρης Αντωνίου, ενώ στο οικονομικό σκέλος μέχρι σήμερα έχω εισπράξει μόνο 462€, αλλά το χειρότερο απ' όλα είναι ότι, όπως με ενημέρωσε στο ημίχρονο του από 20.10.19 αγώνα με τον ΠΑΟΚ ο λέον πρώην) προπονητής της ομάδας μας Σωτήρης Αντωνίου, ο δεύτερος από εσάς μέσω του επικεφαλής του ποδοσφαιρικού τμήματος κ. Τσικνή, στον οποίο τηλεφώνησε, με κατηγόρησε ότι δήθεν δωροδοκήθηκα και ζήτησε από τον προπονητή να με αντικαταστήσει στο 15ο λεπτό του αγώνα. Ο προπονητής είπε στον κ. Τσικνή ότι δεν μπορούσε να το κάνει, γιατί δεν πίστευε ότι έχει συμβεί αυτό, αλλά, όπως μου είπε ο προπονητής στο ημίχρονο, ήταν υποχρεωμένος να με αντικαταστήσει, όπως του είπε ο κ. Τσικνής, διότι εάν δεν το έκανε, θα απολυόταν και αυτός. 

.Αντικαταστάθηκα και, μη θέλοντας να δώσω συνέχεια, δεν αντέδρασα, πιστεύοντας ότι ήταν μια παρόρμηση της στιγμής του μεγαλομετόχου της ομάδας, ο οποίος έχει τέτοιες παρορμητικές αντιδράσεις μη γνωρίζοντας ποδόσφαιρο, και ότι όλα θα διορθώνονταν την επόμενη ημέρα. 
Την επομένη ημέρα το πρωί ευρισκόμενος στη Θεσσαλονίκη κατόπιν αδείας, αφού είναι γνωστό σε όλους ότι εκεί διατηρώ επιχείρηση, δέχθηκα τηλεφώνημα από τον δεύτερο από εσάς, όπου με εντελώς αγοραίο ύφος με κατηγόρησε ότι δήθεν χρηματίστηκα, για να δεχθώ τα γκολ από τον ΠΑΟΚ, και ότι, εάν δεν μετέβαινα αμέσως εκείνη την ημέρα στα γραφεία της ΠΑΕ, για να λύσω το συμβόλαιό μου, θα έρχονταν φουσκωτοί από την Αθήνα και θα είχα άσχημα ξεμπερδέματα. 
Τρομοκρατήθηκα και αμέσως επικοινώνησα με τους πρώην συμπαίκτες μου στα Ιωάννινα και ήδη ποδοσφαιριστές της ΠΑΕ ΑΕΛ Νίκο Καρανίκα και Αλέξιο Μιχαήλ, τους μετέφερα αυτά που μου συνέβαιναν και τους παρακάλεσα να με φέρουν σε επαφή με το μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ ΑΕΛ και γνωστό δικηγόρο κ. Αλέξιο Κούγια, στον οποίο ήθελα να αναθέσω την υπόθεσή μου, για να με προστατέψει. 
Μου έδωσαν το τηλέφωνο του κ Κούγια και του απέστειλα μήνυμα με αυτά ακριβώς που μου συνέβαιναν. Ο κ. Κούγιας μου είπε να ηρεμήσω και ότι θα επικοινωνούσε με τον δεύτερο από εσάς, με τον οποίο έχει άριστες σχέσεις, για να λυθεί η διαφορά μας, λέγοντάς μου συγχρόνως να είμαι ψύχραιμος και να συνεχίσω τις προπονήσεις μου με τη Λαμία και ότι είναι βέβαιο ότι ο κ. Παπαϊωάννου θα άλλαζε άποψη για μένα και θα μου ζητούσε συγγνώμη.
Δυστυχώς όμως ο δεύτερος από εσάς, αντί να μου ζητήσει συγγνώμη, έδωσε ολοσέλιδη συνέντευξη χθες στην εφημερίδα TO ΦΩΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ και στο δημοσιογράφο Θέμη Σινάνογλου, αφήνοντας σαφή υπονοούμενα για μειωμένη προσωπική μου απόδοση που του προκάλεσε αηδία, δυσφημώντας με ακραία για άλλη μια φορά και καταστρέφοντας το μέλλον μου, αφού είναι βέβαιο ότι όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό δεν θα υπάρξει καμία ΠΑΕ, για να συνάψει συνεργασία μαζί μου, ενώ επιπλέον ισχυρίστηκε ψευδώς ότι δήθεν δεν γνώριζε για την παραμονή μου στη Θεσσαλονίκη, μολονότι είχα λάβει άδεια και από τον υπεύθυνο του ποδοσφαιρικού τμήματος κ. Τσικνή αλλά και τον προπονητή της ομάδας μου κ. Αντωνίου, αφού όλοι γνωρίζουν ότι η κατοικία μου είναι στη Θεσσαλονίκη, όπου διατηρώ επιχείρηση, και θα είχαμε 2 ημέρες ρεπό, σε κάθε δε περίπτωση το αυτοκίνητό μου το οδηγούσαν πίσω από το πούλμαν της ομάδας οι δύο φυσικοθεραπευτές της και αυτό προκύπτει και από όλες τις κάμερες των διοδίων της εθνικής οδού. 
Επειδή κατά τη χθεσινή προπόνηση ο επιμελητής του ποδοσφαιρικού τμήματος κ. Τσικνής με περίεργο ύφος μου είπε ότι πρέπει να πάω στα γραφεία της ΠΑΕ
Επειδή φοβούμενος ενημέρωσα τον κ. Κούγια, ο οποίος με συνεβούλευσε να μην πάω στα γραφεία της ΠΑΕ, γιατί μετά τα όσα έχουν συμβεί, δεν μπορούσε να προβλέψει τι θα μπορούσε να συμβεί 
εκεί
Επειδή από την ως άνω παράνομη συμπεριφορά σας έχει τρωθεί ανεπανόρθωτα η τιμή και η υπόληψή μου. 
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ Και με τη ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου 
ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΩ όπως άμεσα, σήμερα, με δημόσια δήλωσή σας αποκαταστήσετε, όσο είναι δυνατόν, την τρωθείσα επαγγελματική και προσωπική τιμή και υπόληψή μου, ανακαλώντας όλες τις προηγούμενες δηλώσεις σας εναντίον μου, ΆΛΛΩΣ ΣΑΣ ΔΗΛΩ ότι είμαι υποχρεωμένος να στραφώ εναντίον σας όχι μόνο ενώπιον των αρμοδίων οργάνων της ΕΠΟ για την επίλυση του προβλήματός μου σε ποδοσφαιρικό επίπεδο, αλλά και ενώπιον των Ποινικών Δικαστηρίων υποβάλλοντας μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση, καθώς και ενώπιον των Πολιτικών Δικαστηρίων ζητώντας αποζημίωση για την ακραία προσβολή της προσωπικότητός μου