Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019

Κούγιας: "Eάν υπήρχε η γραμμή στο Var, το συνεργείο των βοηθών δεν θα είχε δουλειά... (video)

Σκοπιμότητα στις ατέλειες του Var, στην ελληνική έκδοση του, βλέπει ο γνωστός ποινικολόγος Αλέξης Κούγιας, που, όπως είπε χτες το βράδυ, στην εκπομπή "Δίκη στο Open" του Κυριάκου Θωμαίδη του αρέσει να μιλάει "τη γλώσσα της αλήθειας".
Σε ερώτηση της Μαίρης Μπενέα, γιατί ενω πληρώσαμε πανάκριβα το Var, το πήραμε χωρίς τη γραμμή, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα, έγινε ο παρακάτω διάλογος:

Θωμαίδης: Bάλτε κάτι τις εσείς οι πρόεδροι κ. Κούγια, να βάλετε τη γραμμή στο VAR. Nα τελειώνει αυτή η ιστορία. Είναι ντροπή να μην υπάρχει γραμμή στο VAR.
Μπενέα: Να ρωτήσω κάτι τον κ. Κούγια. Κύριε Κούγια εσείς είστε πρόεδρος ομάδας, πολύ έμπειρος ποδοσφαιρικά. Μιλάμε τόση ώρα γι' αυτή τη γραμμή του VAR. Πληρώσαμε το VAR τόσα χρήματα.Και πάλι δημιουργούνται προβλήματα με το VAR.
Κούγιας: Σκόπιμα δεν υπάρχει η γραμμή.
Μπενέα: Κανείς δεν έχει ευθύνη γι΄αυτό; Eίστε και ποινικολόγος. Ευθύνη δεν έχει κανείς;


Kούγιας: Eαν είχαμε τη γραμμή το συνεργείο δεν θα είχε δουλειά.
Θωμαίδης: Α, το "συνεργείο".
Μπενέα: Σας ρωτάω κάτι άλλο. Είμαι φορολογούμενη, το έχω πληρώσει και ρωτάω: Κανείς δεν έχει ευθύνη;
Koύγιας: Eμείς συναντόμεθα στην κύρια απασχόληση μας, που είναι τα δικαστήρια. Δικαστικό ρεπορταζ κάνετε και εμένα όλη μου η ζωή είναι τα δικαστήρια.
Μπενέα: Αυτό λέω κι εγώ.
Κούγιας: Θα σας το πω ευθέως, επειδή μου αρέσει να μιλάω τη γλώσσα της αλήθειας. Εαν υπήρχε η γραμμή, το συνεργείο δεν θα είχε δουλειά.
Θωμαίδης: Ποιό είναι το συνεργείο;
Kούγιας: Το συνεργείο των βοηθών.
Μπενέα: Αφήνετε αιχμές κ. Κούγια..
Θωμαίδης: Δεν αφήνει αιχμές. Το λέει καθαρά..
Μπενέα: Αφήνετε αιχμές ότι, έχει γίνει κάτι στραβό επίτηδες..
Κούγιας: Αυτή είναι η κρίση μου
Μπενέα: Δεν έχει ευθύνη κανείς γι΄αυτό;
Kούγιας: Eμείς τι να κάνουμε; Eίμαστε πίσω από το κάδρο. Μόνον αιτήματα μπορούμε να κάνουμε...
Δείτε την εκπομπή: https://www.tvopen.gr/watch/9935/hdikhstoopen072f102f2019