Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

Α. Ράντος, αντιπρόεδρος ΣτΕ: "Aπολογούμαι για την καθυστέρηση απονομής Δικαιοσύνης"...

"Παρά το ότι, έχω πληγεί προσωπικά και είμαι θύμα του συστήματος επιλογής της ηγεσίας της Δικαιοσύνης από την κυβέρνηση, σας διαβεβαιώνω ότι, το σύστημα αυτό, το δικό μας, είναι το καλύτερο. Παρά το ότι, ήμουν ο αρχαιότερος αντιπρόεδρος του ΣτΕ και θα έπρεπε να είμαι εγώ ο πρόεδρος του, παρά ταύτα κόπηκα, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, για τους λόγους που γνωρίζετε. Και σας το λέω εγω, που είμαι θύμα ότι, αυτό είναι το καλύτερο σύστημα".
Με παρρησία και αξιοπρέπεια απάντησε ο αντιπρόεδρος του ΣτΕ Αθανάσιος Ράντος, σε ερωτήσεις του κοινού, στη χτεσινοβραδυνή συζήτηση στο Δικηγορικό Σύλλογο της Αθήνας, για το νόμο περί ευθύνης υπουργών.
Ο αντιπρόεδρος του ΣτΕ, που "πλήρωσε" με "κόψιμο" από την ηγεσία του ΣτΕ, την αντίθεση του, με το νόμο για τις τηλεοπτικές άδειες της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και του κ. Νίκου Παππά, δέχτηκε χτες τις περισσότερες ερωτήσεις.
"Για ένα μόνον πράγμα έχω να απολογηθώ, είπε ξεκινώντας την ομιλία του. Για την καθυστέρηση απονομής της Δικαιοσύνης. Η Δικαιοσύνη στην Ελλάδα είναι πολλή αργή. Ολα τα άλλα, που λέγονται ότι, είναι άτολμη, άβουλη δεν ισχύουν. Υπάρχει φοβερή καθυστέρηση στη έκδοση αποφάσεων. Γι΄αυτό απολογούμαι...".
Υπενθυμίζεται ότι, φιλοκυβερνητικό site είχε δημοσιοποιήσει τότε  υποκλαπέντες από τον υπολογιστή του αντιπροέδρου ΣτΕ κ. Ράντου προσωπικούς του διαλόγους, με πρώην σπουδάστρια της Εθνικής Σχολής Δικαστικών Λειτουργών και μεταγενέστερα συνάδελφό του στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Οι υποκλαπέντες διάλογοι φέρονται ότι, χρησιμοποιήθηκαν ως μοχλός πίεσης προς τον ανώτατο δικαστικό λειτουργό στην υπόθεση των τηλεοπτικών αδειών, προκειμένου να ταχθεί υπέρ της συνταγματικότητας των τηλεοπτικών αδειών που είχαν δοθεί από την παρούσα Κυβέρνηση.