Τρίτη 24 Μαΐου 2022

Με ερωτήσεις της υπεράσπισης στον τέταρτο μάρτυρα συνεχίζεται η δίκη Λιγνάδη


Με ερωτήσεις της υπεράσπισης στον τέταρτο καταγγέλοντα, συνεχίζεται από το πρωί σήμερα, στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας,  η δίκη του Δημήτρη Λιγνάδη, που κατηγορείται, γιά τρεις βιασμούς ανηλίκων αγοριών κι ενός ενήλικα.

Ο 25χρονος μάρτυρας Ουκρανικής καταγωγής, έχει καταθέσει τις προηγούμενες ημέρες στο δικαστήριο ότι, το 2015 έπεσε θύμα βιασμού από τον Δημήτρη Λιγνάδη, λίγους μήνες πριν ενηλικιωθεί, κατά το διάστημα, που ο σκηνοθέτης τον φιλοξενούσε στο διαμέρισμά του στο Μεταξουργείο.

Στην κατάθεση του είχε περιγράψει δύο περιστατικά βιασμού, λέγοντας μεταξύ άλλων: 

«Ξαφνικά με πλησίασε με πήρε από το γραφείο και με πήγε στο δωμάτιό του. Με έριξε στο κρεβάτι μπρούμυτα, μου κατέβασε το παντελόνι. Είχα παγώσει, ένιωσα άσχημα. Μου έλεγε «ηρέμησε». Με είχε κλείσει με το μπράτσο από πάνω, δεν μπορούσα να αντιδράσω. Πόνεσα φριχτά. Έγινε γρήγορα, σηκώθηκε. Εγώ έφυγα, πήγα να πλυθώ. Ήμουν παγωμένος...», είχε πει στο δικαστήριο, περιγράφοντας την πρώτη βίαιη σεξουαλική επίθεση που όπως λέει δέχθηκε από τον σκηνοθέτη.

Και συμπλήρωσε: 

«Ο τρόπος που μου επιβαλλόταν και τις δύο φορές, έδειχνε ότι επιβεβαιωνόταν. Έκανε το δικό του κομμάτι, ευχαρίστησε τον εαυτό του, όχι εμένα. Το έκανε πάνω μου και έφυγε».

Στο μεταξύ, αναμένεται σήμερα η πλευρά Λιγνάδη, να επαναφέρει το θέμα, που έχει ανακύψει με τον τρίτο καταγγέλλοντα, ο οποίος δεν έχει εμφανιστεί στο δικαστήριο να καταθέσει, παρότι έχει διαταχθεί η βίαιη προσαγωγή του.

Το περασμένο Σάββατο σε τηλεοπτική εκπομπή μεταδόθηκε δήλωση του τρίτου καταγγέλλοντα, ο οποίος φέρεται να υποστήριξε πως έχει δεχθεί απειλές και γι’ αυτό δεν εμφανίζεται στο δικαστήριο, ενώ και προτίθεται να ζητήσει να καταθέσει κεκλεισμένων των θυρών ή μέσω τηλεδιάσκεψης.

Ο συνήγορος υπεράσπισης του Δημήτρη Λιγνάδη αμφισβήτησε ότι το πρόσωπο που έδωσε συνέντευξη είναι ο καταγγέλλων.

Παράλληλα, το δικαστήριο, στην προηγούμενη συνεδρίαση είχε αποφασίσει την αποβολή του δικηγόρουΓιάννη Βλάχου από την παράσταση προς υποστήριξη της κατηγορίας (πολιτική αγωγή) του τρίτου καταγγέλλοντα και ως εκ τούτου ο συγκεκριμένος μάρτυρας δεν εκπροσωπείται στο δικαστήριο.