Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022

Ερευνα από τις Αρχές και για τα άλλα παιδιά της οικογένειας στα Σεπώλια

Ανοίγει η έρευνα, για την υπόθεση βιασμού και μαστροπείας της 12χρονης. Μετά την προφυλάκιση και της μητέρας της, η Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας διενεργεί έρευνα και για το ενδεχόμενο, να είχαν πέσει θύματα βιασμου και τα υπόλοιπα παιδιά της οικογένειας.

Την έρευνα θα διενεργήσει η Προισταμένη της Ποινικής Δίωξης κ. Τριανταφύλου, που ως πρώην Εισαγγελέας Ανηλίκων είχε ασχοληθεί με την σεξουαλική κακοποίηση της 12χρονης.

Νωρίτερα, στην απολογία της στην ανακρίτρια η  μητέρα της 12χρονης, αρνήθηκε  κατηγορηματικά την κατηγορία της διακεκριμένης μαστροπείας που της αποδίδεται.

Μεταξύ άλλων είπε:

«Ο Ηλίας Μίχος εμφανιζόταν ως ένας άνθρωπος καλοσυνάτος απέναντι στα παιδιά τα οποία συχνά τα κερνούσε παγωτό και πορτοκαλάδες. Η κόρη μου όσο εργαζόμουν στο κατάστημα του αλλά και όταν είχα σταματήσει πήγαινε περιστασιακά στο μαγαζί του Ηλία Μίχου όπου καμία φορά τον βοηθούσε σε κάποια ελαφριά δουλειά κι εκείνος της έδινε χαρτζιλίκι. Όλα αυτά νομίζαμε ότι τα έπραττε από καλοσύνη. Με αυτό τον τρόπο, είχε την εμπιστοσύνη της οικογένειας μας».

Η μητέρα της ανήλικης ισχυρίστηκε ότι, έμαθε από την κουνιάδα της όσα συνέβαιναν στο παιδί της. 

«Με κάλεσε έντρομη και μου ανέφερε ότι, βρήκε στο κινητό τηλέφωνο της κόρης μου μηνύματα που είχε αποστείλει στον Ηλία Μίχο, τα οποία είχαν σεξουαλικό περιεχόμενο και οτι η κόρη μου είχε αποστείλει στον Ηλία Μίχο γυμνές φωτογραφίες και βίντεο. Μόλις άκουσα όσα μου είπε η νύφη μου κυριολεκτικά τρελάθηκα. Έστειλα μήνυμα στον Ηλία Μίχο και τον ρώτησα αν έχει στείλει μηνύματα στην κόρη μου και ο ίδιος το αρνήθηκε. Βλέποντας τα χυδαία μηνύματα που ο ίδιος είχε αποστείλει στην ανήλικη κόρη μου κυριολεκτικά πάγωσα και σοκαρίστηκα. Ήταν τόσο μεγάλο το σοκ και θυμός μου που την επόμενη ημέρα του απέστειλα μηνύματα στο messenger και τον αποκαλούσα παιδεραστή». 

Η μητέρα ισχυρίστηκε ακόμη ότι, οι αστυνομικοί της Διεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων της ζήτησαν να μην αναφέρει τίποτα μέχρι να διερευνηθούν τα καταγγελλόμενα για να μην αντιληφθεί ο κατηγορούμενος Ηλίας Μίχος ότι υπάρχει καταγγελία σε βάρος του.

Είπε: 

 «Σε επικοινωνία που είχα με την κόρη μου τη ρώτησα τι είχε συμβεί και μου είπε ότι κάποια ημέρα που ήταν στο κατάστημα του Ηλία Μίχου κατέβηκε στο υπόγειο να βοηθήσει σε κάτι και εκείνος τη βίασε και την εξανάγκασε να πάει και με άλλους άνδρες περίπου 10 στον αριθμό».

Eνώ αναφερόμενη στη σύζυγο του Μίχου, είπε ότι, της πρότεινε να  τη βοηθήσει οικονομικά, για να μην προβεί σε καταγγελία:

 «Σαν γυναίκα προς γυναίκα άφησε με να σε βοηθήσω γιατί γνωρίζω ότι έχεις οκτώ παιδιά» μου είπε και μου έδωσε 100 ευρώ. Εγώ δεν της είπα ότι είχα ήδη προβεί σε καταγγελία. Μου ανέφερε ότι δεν θα έπρεπε να καταστραφούν δύο οικογένειες. Μετά από ́ 3-4 ημέρες, της έστειλα εκ νέου μήνυμα όπου της ζητούσα εκατό ευρώ και πράγματι η ίδια μου είπε να συναντηθούμε. Στην συνάντησή μας αυτή, μου έδωσε άλλα εκατό ευρώ ως οικονομική βοήθεια. Πριν φύγω από την συνάντησή μας, μου πρότεινε να πάμε σε έναν δικηγόρο και να υπογράψω ένα χαρτί ότι δεν θα προβώ σε καταγγελία ενώ εκείνη θα μου έδινε μία καλή αποζημίωση, για να μην καταστραφούν δύο οικογένειες».

Η 37χρονη παραδέχθηκε ότι, έστειλε μήνυμα και στον Ηλία Μίχο προκειμένου να της δώσει 100 ευρώ στο φούρνο τα οποία τα παρέλαβε, αλλά -όπως είπε- όλα έγιναν υπό την καθοδήγηση της αστυνομίας για να μην υποπτευθεί ο Ηλίας Μίχος ότι είχε προβεί σε καταγγελία.

H μητέρα της ανήλικης επικαλέστηκε τις καταθέσεις της 12χρονης, που είπε ότι η μητέρα της δεν ήξερε τίποτα.

«Στις καταθέσεις της η ίδια η κόρη μου δηλώνει ότι εμείς η οικογένεια της δεν είχαμε καμία γνώση για όσα συνέβαιναν και για τη βάναυση κακοποίηση της. Η ίδια είχε βρει μηχανισμούς απόκρυψης των συνομιλιών της γεγονός που καταδεικνύει ότι ουδεμία γνώση είχα εγώ και η οικογένεια».