Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019

Όλη η απολογία της Γερμανίδας

 
    Αρνείται ότι, σκότωσε τον 64χρονο  μεσίτη η 56χρονη Γερμανίδα σύντροφος του, που απολογείται στον 8ο τακτικό ανακριτή.
Στο απολογητικό της υπόμνημα, που κατέθεσε ο συνήγορος της Σπύρος Δημητρίου, ισχυρίζεται τα παρακάτω:

"Aξιότιμε κύριε πρόεδρε
Καλούμαι σήμερα ενώπιόν Σας να απολογηθώ για την τυχόν εμπλοκή μου στο μοιραίο περιστατικό του θανάτου του συντρόφου μου Ιωάννη Βλαντικα .
Θέλω να Σας διαβεβαιώσω ότι η στιγμή αυτή είναι κορυφαία για τη ζωή και την ψυχοσύνθεσή μου τους τελευταίους μήνες .
Θέλω να αποφύγω με κάθε τρόπο άσκοπες επαναλήψεις . Επιβεβαιώνω  την απολύτως αληθινή και από ψυχής προανακριτική μου απολογία .Θα ήθελα ωστόσο να κάνω λίγες επισημάνσεις σε σχέση με το βαρύ κατηγορητήριο .
Αρνούμαι τις πράξεις που μου αποδίδονται και αποδέχομαι μόνο την πράξη της περιύβρισης νεκρού στη σωρό του νεκρού συντρόφου μου .
Θέλω να λάβετε υπόψιν Σας το αληθές γεγονός της εμφάνισής μου ενώπιον των αρχών . Μετά το σκοτεινότερο συμβάν της ζωής μου επέστρεψα στη Γερμανία για να δω τα παιδιά μου . Ελαβα την απόφαση να επιστρέψω στην Ελλάδα και να δώσω εξηγήσεις , να φυλακιστώ ή ό,τι άλλο προβλέπεται για να εξιλεωθώ για το βάρος απέναντι σε αυτήν τη μεγάλη μου αγάπη .
Είχα την απόλυτη δυνατότηα να διαφύγω ή να κρυφτώ – να παω σε μακρυνή χώρα . Δεν το διανοήθηκα ποτέ . Έμπρακτα αποδεικνύω τη μεταμέλειά μου επιστρέφοντας στην Ελλάδα , με το προσωπικό μου κινητό τηλέφωνο πάντα ανοικτό και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης  ενεργά . Ταξιδεψα και επέστρεψα αεροπορικώς , επικοινώνησα με την πρεσβεία για νομική αρωγή και η προσαγωγή μου στην αστυνομία ήταν τυχαίο γεγονός αφού θα πήγαινα οπωσδήποτε μόνη μου . Άλλο λόγο να βρεθώ στην Ελλάδα πάλι δεν είχα .
Επιστρέφω στο τραγικό περιστατικό . Δεν εχω κάνει κακό στον Γιάννη . Οι ενοχές μου με βαραίνουν επειδή δεν ειδοποίησα κάποιον όταν φαινόταν άρρωστος αλλά κυρίως στο μετέπειτα παραλήρημα μου . Εμεινα πλάι σε έναν νεκρό άνθρωπο που έλιωνε καθημερινά για 20 ημέρες . Δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω ότι «έφυγε» και του συμπεριφερόμουν σα να είναι ζωντανός . Τον έπλενα και τον καθάριζα γιατι δεν του άξιζε αυτή η εικόνα . Στο δικό μου μυαλό τουλάχιστον ήταν ακόμα ο άνθρωπος Γιάννης .
Νομίζω αυτό ηταν το έγκλημά μου και για αυτό είμαι μετανιωμένη .

Κυριε Πρόεδρε

Σε κάθε περίπτωση το παρόν απολογητικό υπόμνημα τίθεται στην κρίση Σας σε μία περίοδο της υποθέσεως η οποία δεν είναι καθόλου ώριμη . Απολείπονται κρίσιμα στοιχεία και ιδίως το κρισιμότερο . Η ιατροδικαστική έκθεση . Κατηγορούμαι για την πράξη της ανθρωποκτονίας από πρόθεση αποκλειστικά και μόνο μέσω σεναρίων και επίσης αποκλειστικά και μόνο λόγω της δικής μου απολογίας .
Αποδέχτηκα την χορήγηση ηρεμιστικών χαπιών στο θύμα - μετά από δική του παράκληση –και εγώ λόγω της έντασης του καυγά που έχω αναφέρει του χορήγησα χωρίς να το ξέρει παραπάνω ποσότητα . Μόνος μου σκοπός ήταν να τον κατευνάσω και όχι να τον σκοτώσω . Ουδέποτε σκεφτηκα ή αποδεχτηκα το ενδεχόμενο θανάτου του από τα ηρεμιστικά χάπια .
Ομως η δικαιοσύνη οφείλει νομίζω να ερευνήσει :
Επέφεραν τα χάπια το θάνατο του άτυχου άνδρα ; Εντοπίστηκε η αιτιώδης συνάφεια μεταξύ της πράξης μου και του θανάτου; Εν τέλει ο βεβαρημένος από το παρελθόν με πολλά προβλήματα υγείας και βηματοδότη από τι απεβίωσε όταν δεν υφίσταται ακόμα στη σχηματισθείσα σε βάρος μου δικογραφία ιατροδικαστική έκθεση με αιτία θανάτου; Είναι σίγουρο ότι του έδωσα ηρεμιστικά χάπια και όχι κάποιο άλλο σκεύασμα που λάμβανε από τα δεκάδες ;
Δεν ήρθαν καν να δηλώσουν παράσταση πολιτικής αγωγής δικοί του άνθρωποι να μπορέσω να αποσπάσω από εκεί κάποια πληροφορία , να εντοπίσω το αμκα του να βρω τι φάρμακα του χορηγούντο – αν εξάγει τελικά κάποιο ασφαλές συμπέρασμα η αναμενόμενη τοξικολογική εξέταση .
Ας εξαχθεί λοιπόν και επίσημα συμπέρασμα από τους ειδικούς επιστήμονες που έχετε διορίσει ότι ο θάνατος επήλθε από την δική μου αναφερόμενη πράξη . Αυτό δεν συνιστά ανθρωποκτονία . Αποδέχομαι ότι ήθελα να τον κατευνάσω – να ηρεμήσουμε και οι δυο – ποτέ ομως να τον σκοτώσω . Αποδέχομαι σε τυχόν τέτοια περίπτωση την ευθύνη για την πράξη της θανατηφόρας σωματικής βλάβης και ως προς το μέγεθος του δόλου και τον χαρακτηρισμό του θα τον εμπιστευτώ στην κρίση Σας .
Γνωρίζω ότι το πτώμα του συντρόφου μου βρισκόταν σε προχωρημένη αποσύνθεση κάτι που δυσχεραίνει την ιατροδικαστική εξέταση .
Παρολα αυτά ανάγνωσα στο διαβιβαστικό της αστυνομίας μία διήθηση στο χείλος του θύματος η οποία κατά την άποψη της διωκτικής αρχής συνάδει με προσπάθεια να κλείσει κάποιος το στόμα του ατόμου .
Προτού καν λάβω γνώση του ευρήματος , απολογούμενη αυθορμήτως και χωρίς δικηγόρο είπα στην αστυνομία ότι ο Γιάννης έπεσε ζαλισμένος στο μπάνιο του σπιτιού και δεν χτύπησε μόνο στο χείλος αλλά και στη μύτη . Αιμοράγησε και τον σκουπιζα εγώ . Είμαι σίγουρη ότι το τράυμα στο οστό της μύτης τουλάχιστον θα εντοπιστει και φαντάζομαι να έχουν ληφθεί κατά τη νεκροψία οι σχετικές απεικονιστικές εξετάσεις ως συμβαίνει συνήθως προκειμένου να εντοπιστούν τυχόν τετοιου είδους κακώσεις .
Η προανακριτική μου απολογία είναι αληθινή . Αν είχα σκοπό μεθόδευσης και αυτοκάλυψης υπήρχε ευκολότερος τρόπος να το κάνω . Να μην εμφανιστώ ποτέ ενώπιον Σας και πιστέψτε με πρακτικά μου ήταν ευκολότερο . Θα φρόντιζα να συγκαλύψω τουλάχιστον την καταρακωτική για την προσωπικότητά μου μετέπειτα παρανοική συμπεριφορά μου – να συγκατοικώ με έναν νεκρό για τόσες ημέρες , έχοντας χάσει αίσθηση τόπου και χρόνου .
Ηθελα να είμαι δίπλα του και θέλω να δικαστώ στην Ελλάδα επειδη ακόμα δίπλα του αισθάνομαι .
Και στην φυλακή θέλω να πάω για τον ίδιο λόγο .

Ουδέν επι της τυχόν προσωρινής μου κράτησης επιθυμώ να Σας αναπτύξω .

Με το παρόν απολογητικό υπόμνημα ζητώ να εξεταστώ από πραγματογνώμονα ιατρό-ειδικό ψυχίατρο προκειμένου να γνωματεύσει επι της ψυχικής μου καταστάσεως την ώρα των πράξεων που μου αποδίδονται και να εκτιμηθεί η ικανότητα μου προς καταλογισμό .





Αθήνα, 13.3.2019
Μετά τιμής,
Η απολογούμενη