Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019

Μητέρα βρέφους, που κάηκε ζωντανό: "Είχα πάει βόλτα"! (video)

Τον εαυτό της προσπάθησε να προστατέψει από τις ποινικές ευθύνες η 30χρονη μητέρα, που άφησε μόνο του στο σπίτι της στη Βάρκιζα το 15 μηνών κοριτσάκι της, το οποίο κάηκε ζωντανό και αβοήθητο.
Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε το ρεπορταζ της Μαίρης Μπενέα, στην εκπομπή του Σκάι "μαζί σου", η 30χρονη μητέρα εμφανίστηκε απάθης στον εισαγγελέα αργά χτες το μεσημέρι, δείχνοντας να μην συνειδητοποιεί το μέγεθος της τραγωδίας. Δείτε την εκπομπή: http://www.skaitv.gr/episode/enimerosi/mazi-sou/2019-03-01-11
"Δεν φταίω", ήταν οι πρώτες της κουβέντες στους ανακριτικούς της Πυροσβεστικής, που της πήραν κατάθεση, μετά από το τραγικό συμβάν.
Η 30χρονη, η οποία οδηγήθηκε στον ανακριτή, γιά να απολογηθεί, δεν αποδέχτηκε τις ευθύνες της, για το θάνατο του μωρού της, αντίθετα ισχυρίστηκε ότι, το είχε αφήσει να το προσέχει ο ταξιτζής πρώην σύντροφός της.
"Πίστευα ότι, η μικρή ήταν με τον πρώην φίλο μου και ότι, εκείνος θα την πρόσεχε", υποστήριξε, όταν τη ρώτησαν, γιατί άφησε το παιδί μόνο του όλη την ημέρα.
Παραδέχτηκε πάντως ότι, η ίδια είχε βγει βόλτα και πως έλειπε όλη την ημέρα.
"Είχα γνωρισει κάποιον μέσω ενός site γνωριμιών. Και ήμουνα βόλτα όλη τη ημέρα μαζί του", φέρεται να είπε να ανακρινόμενη.

Σε άλλο σημείο της κατάθεσης της φέρεται να είπε ότι, είχε αποκτήσει τρία παιδιά, από τρεις διαφορετικούς άντρες.
"Ο πρώην σύντροφος μου, με τον οποίον είχα αποκτήσει το πρώτο παιδί, ερχόταν συχνά στο σπίτι και φρόντιζε τη μικρή. Την άφηνα και την πρόσεχε. Το ίδιο πίστευα ότι, θα κάνει και τώρα".
Ερώτηση: Τι ώρα έφυγες από το σπίτι;
Aπάντηση: Στις 12. Επέστρεψα στις 3 και στις 5 και τάισα τη μικρή. Ηταν καλά.
Ερώτηση: Oλες αυτές τις ώρες ήταν μόνο του το βρέφος;
Aπάντηση: Πίστευα ότι, ηταν ο πρώην σύντροφος μου μαζί του. Μου είχε πει ότι, θα τη φροντίσει εκείνος.
Ερώτηση: Οταν επέστρεψες ήταν μόνο του το βρέφος;
Aπάντηση: Μου είχε πει ότι, θα την φροντίσει ο πρώην σύντροφος μου.
Ερώτηση: Τι ώρα επέστρεψες μετά;
Aπάντηση: Στη 1.30. Οταν γύρισα είχε πιάσει φωτιά. Είχε καεί το σπίτι. Φώναζα να σώσουν το παιδί...
Ερώτηση: Γιατί άφησες μόνο του το παιδί σου;  Πού βρισκόσουνα όλη την ημέρα;
Aπάντηση: Eίχα πάει βόλτα.
Ερώτηση: Με ποιόν ήσουνα;
Aπάντηση: Hμουνα όλη την ημέρα με έναν άνδρα, που γνώρισα εδώ και 15 ημέρες, μέσω ενός site γνωριμιών...


Τελείως διαφορετική εικόνα έδωσε στην κατάθεση του ο πρώην σύντροφος της 30χρονης, ταζιτζής, ο οποίος φέρεται να είπε:
"Εγω δεν πήγα καθόλου στο σπίτι της όλη την ημέρα. Δεν ήξερα τίποτα.
Ερώτηση: Δεν είχατε αναλάβει να φροντίζετε το βρέφος;
Aπάντηση: Οχι. Δεν πήγα καθόλου όλη την ημέρα. Δεν μου είχε πει τίποτα. Μου είχε πει ότι, εκεινη θα το φυλάει. Εξάλλου δεν είναι δικό μου παιδί.  Πίστευα ότι, εκεινη θα το φυλάει. Δεν είναι δικό μου παιδί. 

Eκπληκτος και σοκαρισμένος δήλωσε στην κατάθεση, που έδωσε στο ανακριτικό τμήμα της Πυροσβεστικής ο άνδρας, με τον οποίον βρισκόταν όλη την ημέρα η 30χρονη μητέρα του άτυχου βρέφους, που κάηκε ζωντανό.
Εξεταζόμενος ως μάρτυρας υποστήριξε ότι, ζει στην επαρχία, ενώ επιβεβαίωσε όσα είχε πει για τη γνωριμία τους η 30χρονη, δηλαδή ότι, έγινε μέσω site γνωριμιών.
Κατέθεσε επίσης ότι, δεν γνώριζε πως η 30χρονη είχε αφήσει στο σπίτι ολομόναχο το κοριτσάκι της.
"Μου είχε πει ότι, ζει με τον θείο και τη θεία της σε αυτό το σπίτι και πως εκείνοι φροντίζουν το μωρό", τόνισε.