Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2022

Επίθεση στη Μπιτζούνη: "Μας χωρίζει ένα ποτάμι"!


Eπίθεση στην Πρόεδρο της Επιτροπής Θεμάτων, Συμμόρφωσης και Διακυβέρνησης της ΕΠΟ, επίτιμη Αρεοπαγίτη, Διονυσία Μπιτζούνη", έκανε ο Πρόεδρος της ΕΠΣ Ηλιείας Αρης Κουλούρης, παρουσία όλων, στη χτεσινή Γενική Συνέλευση της ΕΠΟ.

Η κ. Μπιτζούνη εξηγούσε, μιλώντας στο μικρόφωνο, γιατί ο νόμος Αυγενάκη, για το μητρώο είναι αντισυνταγματικός.

Ο κ. Κουλούρης παρενέβη και είπε: "Δεν κατάλαβα, όπως τα εξήγησε η κ. Μπιτζούνη".

"Γιατί δεν καταλάβατε? Μόνο εσείς δεν καταλάβατε. Κι ας είμαστε κι από τα ίδια μέρη!", απάντησε χαριτολογώντας η Πρόεδρος της Επιτροπής της ΕΠΟ.

"Από τον Πύργο είσαστε κυρία Πρόεδρε:", τη ρώτησε ο κ. Κουλούρης.

"Οχι, δεν είμαι από τον Πύργο. Από την Ολυμπία είμαι. Μας χωρίζει ένα ποτάμι", απάντησε η κ. Μπιτζούνη, με καλή διάθεση και με χαμόγελο.

Τι ήταν να το πει αυτό?

Δέχτηκε... καταιγισμό φραστικών πυρών από τον Πρόεδρο της ΕΠΣ Ηλιείας κ. Κουλούρη, που ύψωσε τον τόνο της φωνής του και άρχισε να φωνάζει:

"Tα έχετε εναντίον μου επί προσωπικού, γι΄αυτό δεν με αφήσατε να ψηφίσω (σ.σ εννοούσε στην εκλογή Μπαλτάκου).Και συνέχισε με ακόμη πιό έντονη φωνή ο κ. Κουλούρης:

"Λυπάμαι, που είστε από την Ηλιεία. Αλλά χαίρομαι, που μας χωρίζει ένα ποτάμι και μακάρι να ήταν ο μεγαλύτερος ποταμός του κόσμου. Εγώ δεν συναναστρέφομαι την αριστοκρατία, αλλά είμαι με τους φτωχούς της Ηλιείας. Κι αν στερούμαι του μυαλού σας, είμαι περήφανος γι΄αυτό".

Γιά την ιστορία, ο Πρόεδρος της ΕΠΣ Ηλιείας ήταν ο ένας από τους τέσσερεις, που ψήφισαν υπέρ του μητρώου Αυγενάκη.