Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2023

Στον αέρα το Ειδικό Δικαστήριο Παπαγγελόπουλου - Τουλουπάκη λόγω εκλογών!


Οι επερχόμενες εκλογές επηρεάζουν τη διάρκεια του Ειδικού Δικαστηρίου, με κατηγορούμενους τον πρώην αναπληρωτή Υπουργό Δικαιοσύνη του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Παπαγγελόπουλο και την πρώην Εισαγγελέα Διαφθοράς Ελένη Τουλουπάκη.

Αυτό προέκυψε από τη σημερινή διαδικασία στο ακροατήριο του Ειδικού Δικαστηρίου, καθώς η Πρόεδρος Μαρία Ηλιοπούλου, στη διάρκεια της απολογίας του Δημήτρη Παπαγγελόπουλου, ξαφνικά μίλησε για πίεση στο χρόνο, που δέχεται το δικαστήριο, για να ολοκληρώσει τη δίκη και να βγάλει ετυμηγορία μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου.

Στις αντιδράσεις των συνηγόρων, η Πρόεδρος απάντησε ότι, μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου θα πρέπει να έχει εκδοθεί απόφαση του δικαστηρίου, χωρίς να εξηγεί τους λόγους και τόνισε ότι, εαν χρειαστει, το δικαστήριο θα συνεδριάσει και Σάββατο, για να τελειώσει εγκαίρως η δίκη.

Σύμφωνα με δικαστικές πηγές, εάν η δίκη δεν έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 10 Μαρτίου, που αναμένεται να προκηρυχτούν εκλογές, τότε η διαδικασία στο Ειδικό Δικαστήριο θα πρέπει να "παγώσει" και να συνεχιστεί μετά.

Ο κίνδυνος ωστόσο που ελλοχεύει προκύπτει κυρίως από το γεγονός ότι, ορισμένα από τα μέλη του Ειδικού Δικαστηρίου θα αποχωρήσουν τέλος Ιουνίου λόγω συνταξιοδότησης, με αποτέλεσμα, εαν έχουμε διαδοχικές εκλογικές αναμετρήσεις, να μην μπορεί να συγκροτηθεί στη συνέχεια το δικαστήριο.
"Κατέστρεψαν τη ζωή μου και τη ζωή της οικογένειας μου. Ενα πανίχυρο και διεφθαρμένο σύστημα προσπάθησε να με εξοντώσει. Απέτυχαν, έμεινα όρθιος και θα παραμείνω. Αγνοούν όμως ότι, ποτέ μα ποτέ δεν ηττήθηκαν από την ύλη και την κτηνωδία, οι ιδέες και το πνεύμα"!

Είναι λόγια του πρώην αναπληρωτή Υπουργού Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Παπαγγελόπουλου, που δίνουν το στίγμα της απολογιας του.

Σε δραματικύς τόνους και με εμφανή συγκίνηση ο Δημήτρης Παπαγγελόπουλος χαρακτήρισε "εφιάλτη" το εδώλιο και τόνισε:

"Οποια αποφαση και να πάρετε εγώ θα ειμαι ο νικητής και ακόμη μετά το θάνατο μου, ακόμη και μετά την ενδεχόμενη καταδίκη μου, θα είμαι ο εισαγγελέας που συγκρούστηκε με τη διαπλοκή".

O πρώην υπουργός διακήρρυξε σε όλους τους τόνους την αθωώτητς του και τόνισε ότι, δεν επιθυμει να απαλλαγει για νομικούς λόγους, αλλά επί της ουσίας.

Αναφέρθηκε διεξοδικά στους τρεις ανώτατους εισαγγελείς, Παναγιώτη Αθανασίου, Ελενη Ράικου και Γεωργία Τσατανη, που κατέθεσαν εναντίον του και τόνισε: "Δεν θα τους ακολουθήσω στο βούρκο"!

Μεταξύ άλλων είπε:

"Θα ξεκινήσω καθήμενος στο εδώλιο, γιατί ως εισαγγελέας αντιλαμβάνομαι ότι, οι ρόλοι είναι διακριτοί. θα ξεκινήσω όρθιος, γιατί έτσι απαιτείται. Αλλά για αργότερα, θα σας θυμίσω αυτό που έγραφαν παλιά στα λεωφορεία ότι, "η ορθοστασία για τους νεους είναι άσκηση. Για τους ηλικιωμένους ειναι ταλαιπωρία".

"Κυρία Πρόεδρε, πάντα είχα ένα φόβο, να μην καταρρέυσω στο εδώλιο. Θελω να ευχαριστήσω εσάς και τα μέλη του δικαστηρίου, που εξασφαλίσατε μιά άψογη διαδικασία. Ζητώ συγγνώμη γιατί κάποιες υπερβολές δικές μου και των συνηγόρων μου θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθει. Αλλά να μας αναγνωρισετε το άλλοθι ότι, η αδικία και ο ανελέητος πόλεμος που δέχτηκα, τους έκαναν και με έκαναν να το παρουμε προσωπικά.

Οπως είναι γνωστό στο πανελλήνιο, το βούλευμα του Αρείου Πάγου αποφάσισε και έκρινε ομόφωνα, οριστικά και αμετάκλητα ότι, δεν υπάρχει σκευωρια Novartis, ουτε και Ρασπούτιν. Παρόλα αυτά τις προηγούμενες ημέρες στη Βουλή, κάποιοι έδειξαν παντελή σεβασμό στη Δικαιοσύνη και αγνόησαν το βούλευμα και μίλαγαν για Ρασπούτιν. Δεν θα μιλήσω για το τεκμήριο αθώωτητας, Αυτό που έχει σημασία είναι η έλλειψη σεβασμού στη Δικαιοσύνη. Αυτό ήταν και μια απρόσφορη απόπειρα να χειραγωγηθει η Δικαισύνη. Σήμερα είδα συνέντευξη υπουργού για τη Novartis και τις υποκλοπες και εύχομαι να διαψευσθω ότι, την τύχη μου θα έχει ο κ. Ράμμος και λισως και ο Μενουδάκος. Εαν μπορέσουν θα οδηγήσουν τον κ. Ράμο σε κάποιο εδωλιο. Οσο για τον κ. Μενουδακο θα εξαρτηθεί εάν θα κάνει το καθήκον το. Η μέθοδος είναι δοκιμασμένη. Σπιλώνουν συνειδήσεις!

Και πρόσθεσε:

"Με πληροφορούν έντιμοι άνθρωποι και από τη ΝΔ και από το ΠΑΣΟΚ ότι, σχεδιάζουν άλλη μία αθλιότητα σε βάρος μου, όχι σε σχέση με το δικαστήριο σας. Αλλά ελπίζω να μην το επιχειρήσουν".

Κυρία Πρόεδρε, κύριοι δικαστές, το εδωλιο για μένα που υπηρέτησα τη Δικαιοσύνη ως εισαγγελέας, είναι εφιάλτης. Επειδή παραμένω εισαγγελέας, έστω και μετά τη συνταξιοδότηση μου, η διαδικασία είναι εφιάλτης. Πέντε ολόκληρα χρόνια υφίσταμαι τα πανδεινα εγώ κι η οικογένεια μου. θα αναφερθώ στην ανελέητη σκευωρία σε βάρος μου. Υπηρέτησα τη Δικαιοσύνη και την πατρίδα ως ιδεολόγος. Και θελω να πεθανω ως ιδεολόγος.

Ενα πανίσχυρο σύστημα, πολιτικό, οικονομικά, με τεράστια δύναμη μιντιακή, που έχει χρήμα, που του έχουν εξασφαλίσει οι λαμογιές του και πολλές άκρες στη Δικαιοσύνη, με έχει στοχοποιήσει.

Το εδώλιο στο οποίο οδηγήθηκα όχι από τις πράξεις μου, αλλά από τις αθλιότητες τους και τις μεθοδευσεις τους, επειδή ήθελαν να συγκαλύψουν τις ευθύνες τους, για μενα δεν είναι μόνον εφιάλτης, αλλά και τίτλος τιμής.

Ενα σάπιο σύστημα, με θεώρησε επικίνδυνο και προσπάθησε να με εξουδετερωσει, για να συγκαλυψει τα μεγάλα σκάνδαλα φοροδιαφυγής, το σκάνδαλο Νοvartis, φοροδιαφυγής, με τη λίστα Λαγκάρντ και το σκάνδαλο Βγενόπουλου.

Το εδώλιο όμως για μένα είναι και μία ευκαιρία, για να εκθέσω στο δικαστήριο σας και στην πλειοψηφλια των ελλήνων δικαστών, την αλήθεια. Οχι τη δική μου, αλλά την αληθεια της δικογραφίας.

Το θέμα είναι ότι, πλήττεται η Δικαιοσύνη και η Δημοκρατία, όταν ακούγονται τα προσωνύμια που εφηύρε ο αρρωστημένος νούς τους.

Οπως η παρούσα δίκη δεν είναι πολιτική και πρεπει να ειπωθούν όλα, για να καταγραφούν όχι μόνο στα πρακτικά, αλλά και στην ιστορία.

Μετά την εξαντλητική διαδικασία στο δικαστήριο σας, το κατηγορητήριο εναντίον μου έχει καταρρεύσει. Δεν θα αναφερω νομικούς συλλογισμούς. Αυτά θα σας τα πουν οι δικηγόροι μου. Δεν θέλω να απαλλαγώ για νομικούς λόγους, αλλά επί της ουσίας.

Από όλους τους μάρτυρες τρεις μόνον εισαγγελείς από το σύνολο των χιλιάδων δικαστών και εισαγγελέων, παρά τις προσπάθειες να υπάρξουν πολλοι περισσότεροι, κατέθεσαν απροκάλυπτα ψεύδη, που επινοήθηκαν εκ των υστέρν, για να διαστρεβλώσουν την αλήθεια. Φάσκουν και αντιφάσκουν μεταξύ τους.

θα αναφερθώ μόνο στα ψεύδη των τριών εισαγγελέων, που αποτελούν τη βαση των κατηγοριών εναντίον μου. Τα ψεύδη τους είναι τόσα πολλά, που ακομη και χτες το βράδυ, τόσα χρόνια μετά, που έκανα την τελευταια επισκόπηση, εντόπισα κι αλλα.

Ολες οι καταθέσεις τους από την αρχή μέχρι το τέλος, είναι κατασκευασμένες. Θα περιοριστώ σε ενδεικτική και πληρως αποκαλυπτική απαρίθμηση.

Οι πολιτικοί διώκτες μου και οι τρεις αυτοί μάρτυρες προσπάθησαν να εμφανίσουν το σκάνδαλο της Novartis, που είναι σκάνδαλο σε όλο τον κόσμο, ως σκευωριες δικές μου.

Κατέστρεψαν τη ζωή μου και τη ζωή της οικογένειας μου. Ενα πανίχυρο και διεφθαρμένο σύστημα προσπάθησε να με εξοντώσει. Απέτυχαν, έμεινα όρθιος και θα παραμείνω. Αγνοούν όμως ότι, ποτέ μα ποτέ δεν ηττήθηκαν από την ύλη και την κτηνωδία, οι ιδέες και το πνευμα!

Οποια αποφαση και να πάρετε εγώ θα ειμαι ο νικητής και ακόμη μετά το θάνατο μου, ακόμη και μετά την ενδεχόμενη καταδίκη μου, θα είμαι ο εισαγγελέας που συγκρούστηκε με τη διαπλοκή.

Δεν φοβήθηκα τα τέρατα, που πήγαν να με κατασπαράξουν. Γιά μένα ο μαγαλύτερος κίνδυνος είναι να μοιάσεις στα τέρατα. Απέφυγα αυτόν τον κίνδυνο, για σκέφτηκα ότι, εάν γινω σαν κι αυτούς, θα χάσω οριστικά".

H απολογία του κ. Παπαγγελόπουλου είναι σε εξέλιξη.