Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2021

Ανατροπή σκηνικού από Τουλουπάκη, για Novartis


Ανατροπή του σκηνικού, στην έρευνα του Αρείου Πάγου, γιά τους χειρισμούς της πρώην Εισαγγελίας Διαφθοράς στην υπόθεση της Novartis, επιχειρεί η πρώην επικεφαλής της, εισαγγελέας Εφετών Ελένη Τουλουπάκη, που είναι κατηγορούμενη ότι, κινήθηκε με σκοπιμότητα.
Θέλοντας να καταδείξει - όπως ισχυρίζεται - ότι, έγιναν υπερτιμολογήσεις σκευασμάτων και αποζημιώσεις φαρμάκων της Novartis, κατά το επίμαχο χρονικό διάστημα από Αύγουστο 2013 έως και Δεκέμβριο 2014, από τις οποίες ευνοήθηκε η φαρμακευτική εταιρία, η πρώην Εισαγγελέας Διαφθοράς υπέβαλλε αίτημα στην ανακρίτρια του Συμβουλίου του Αρείου Πάγου, Αρεοπαγίτη Κωνσταντίνα Αλεβιζοπούλου και ζητάει, να συμπεριληφθούν στην έρευνα του Αρείου Πάγου στοιχεία από τη δικογραφία, στην οποία είναι ποινικά ελεγχόμενοι ο σημερινός υπουργός Ανάπτυξης και τότε υπουργός Υγείας της Κυβέρνησης Σαμαρά, Αδωνις Γεωργιάδης, καθώς και ο επίσης υπουργός Υγείας στην ίδια Κυβέρνηση της ΝΔ Δημήτρης Αβραμόπουλος.
Να σημειωθεί επίσης ότι, προ ημερών ο επικεφαλής της Οικονομικής Εισαγγελίας Χρήστος Μπαρδάκης, με έγγραφο του είχε ζητήσει από τους αρμόδιους εισαγγελείς, να ολοκληρωθεί άμεσα η έρευνα για τον Άδωνι Γεωργιάδη και τον Δημήτρη Αβραμόπουλο, που εκκρεμεί από το 2017.

Στο αίτημα της η κ. Τουλουπάκη, ζητάει να συμπεριληφθούν στη δικογραφία στον Αρειο Πάγο:


Α) όλες οι καταθέσεις των προστατευόμενων μαρτύρων που λήφθηκαν από την Εισαγγελία διαφθοράς, μετά την διαβίβαση της δικογραφίας από την Βουλή στην προαναφερόμενη Εισαγγελία,

Β) όλες οι εκθέσεις του Μικτού Κλιμακίου Ελέγχου και ιδίως η 3 η και 4 η Συμπληρωματικές Εκθέσεις που συντάχθηκαν κατόπιν παραγγελίας μας, αφορούσες τυχόν παράνομες υπερτιμολογήσεις σκευασμάτων κατά το επίμαχο χρονικό διάστημα καθώς και αποζημιώσεις φαρμάκων από Αύγουστο 2013 έως και Δεκ 2014 και ιδίως:
1) οι εκθέσεις που σχετίζονται με την έκδοση και τις συνέπειες της υπ’ αριθμ 82961/2013 Υπουργικής Απόφασης προκειμένου να διαπιστωθεί αν από την συγκεκριμένη Υπουργική απόφαση ευνοήθηκε η φαρμακευτική εταιρία Novartis,


2) η έκθεση του Μικτού Κλιμακίου Ελέγχου που αναφέρεται στις υπερτιμολογήσεις φαρμάκων προκειμένου να διαπιστωθεί η αναγκαιότητα διερεύνησης της υπόθεσης μέσω των Ευρωπαϊκών Εντολών Έρευνας και να αξιολογηθούν τα όσα ανέφερα στις έγγραφες εξηγήσεις μου, σχετικά με την υπερτιμολόγηση των φαρμάκων, μετά τα πρώτα επίσημα αποτελέσματα, που είχαμε ως Εισαγγελία διαφθοράς από τις ληφθείσες ευρωπαϊκές εντολές έρευνας, καθώς εκτιμώ ότι, η συγκεκριμένη έκθεση έχει πλέον ολοκληρωθεί από το Μικτό κλιμάκιο Ελέγχου, που διενεργούσε τον συγκεκριμένο έλεγχο κατόπιν παραγγελίας μας και έχει διαβιβασθεί στον Εισαγγελέα Οικονομικού εγκλήματος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η κ. Τουλουπάκη υποστηρίζει στην αίτηση της ότι:


"Τα ανωτέρω έγγραφα είμαι βέβαιη ότι θα καταδείξουν την πραγματικότητα και το σαθρό των σε βάρος μου κατηγοριών.


Εκτιμώ δε ότι χωρίς τα ανωτέρω έγγραφα δεν δύναται να σχηματίσει το Δικαστικό Συμβούλιο επαρκή δικανική πεποίθηση για την υπό κρίση υπόθεση και τυχόν σχετική παράλειψη θα προσβάλει
τα υπερασπιστικά μου δικαιώματα και δεν θα μου παράσχει μία δίκαιη δίκη, αφού η υπόθεση δεν θα διερευνηθεί σε βάθος και πλήρως ώστε να αποδειχθεί πλήρως η αλήθεια που αναμφίβολα οδηγεί στην αθωότητά μου.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η πρώην επικεφαλής της Εισαγγελίας Διαφθοράς υποστηρίζει επίσης ότι:


"Τα ανωτέρω έγγραφα είμαι βέβαιη ότι θα καταδείξουν την πραγματικότητα και το σαθρό των σε βάρος μου κατηγοριών. Εκτιμώ δε ότι χωρίς τα ανωτέρω έγγραφα δεν δύναται να σχηματίσει το Δικαστικό Συμβούλιο επαρκή δικανική
πεποίθηση για την υπό κρίση υπόθεση και τυχόν σχετική παράλειψη θα προσβάλει τα υπερασπιστικά μου δικαιώματα και δεν θα μου παράσχει μία δίκαιη δίκη, αφού η υπόθεση δεν θα διερευνηθεί σε βάθος και πλήρως ώστε να αποδειχθεί πλήρως η
αλήθεια που αναμφίβολα οδηγεί στην αθωότητά μου.
Να επισημάνω, με τη ρητή επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματός μου, ότι:
α) η άσκηση της ποινικής δίωξης σε βάρος μου είναι άκυρη παρά την έκδοση του με αριθμ….. Βουλεύματος που δεν απάντησε στις αιτιάσεις μου,
β) Η Βουλή δεν αποτελεί τον φυσικό μου δικαστή και ως εκ τούτου θα πρέπει μόνον εφόσον κρίνετε ότι υπαρχουν επαρκείς ενδείξεις σε βάρος μου ως συμμετόχου, να κληθώ για απολογία ενώπιόν Σας αφού προηγουμένως ασκήσετε εκ νέου ποινική δίωξη
,καθως η ηδη ασκηθείσα ποινική δίωξη είναι άκυρη.
Επειδή όσα ζητώ παραπάνω αποσκοπούν σε μία δίκαιη προδικασία και δίκη και στην ορθή απονομή της δικαιοσύνης μέσω διάφανων διαδικασιών που θα εξαντλήσουν το ερευνητικό επίπεδο ώστε να ανευρεθεί η αλήθεια, θα παρακαλέσω να γίνουν δεκτά στο σύνολό τους.