Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2023

Και τον Κουφοντίνα επικαλείται η Στενιώτη στην ανακοίνωση κατά Σεβαστίδη!


Χρησιμοποιώντας απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, όπως “μειοψηφία της κλειδαρότρυπας”, "φαλλοκρατικών αντιλήψεων" και "χαφιεδισμό", τους οποίους απευθύνει στον επικεφαλής της μειοψηφίας του ΔΣ της Ενωσης Δικαστών και Εισαγγελέων Χριστόφορο Σεβαστίδη, η Πρόεδρος της ΕνΔΕ Μαργαρίτα Στενιώτη απάντησε στην ανακοίνωση της ομάδας του, που ζήτησε την παραίτηση της, μετά τη δημοσιοποίηση φωτογραφιών, για συμμετοχή της σε εκδήλωση σε εστιατόριο της Αθήνας, την οποία διοργάνωσε το γραφείο γνωστού δικαστικού επιμελητή.

Η Πρόεδρος της ΕνΔΕ κ. Στενιώτη, η οποία δεν έχει επιδείξει ανάλογη δυναμική και σφοδρότητα σε άλλες δημόσιες τοποθετήσεις της, φτάνει στο σημείο να χαρακτηρίσει τον κ. Σεβαστίδη "υποστηρικτή τρομοκράτη", αναφερόμενη προφανώς στην δημόσια έκκληση, που είχε απευθύνει ο πρωην Πρόεδρος της ΕνΔΕ, στην περίπτωση Κουφοντίνα, "να μεριμνήσει το Κράτος για την ζωή και την υγεία ενός πολυισοβίτη κρατουμένου του οποίου η ζωή κινδυνεύει μετά από πολυήμερη απεργία πείνας και δίψας".

Μάλιστα απειλεί η κ. Στενιώτη ότι, "θα ασκήσω κάθε νόμιμο δικαίωμά μου έναντι όλων όσων αυτές τις ημέρες με τοποθετήσεις, σχόλια κλπ. πλήττουν την προσωπικότητά μου δημόσια, σε έντυπα, ομάδες Viber, sites και βέβαια έναντι γνωστής εφημερίδας, που με έχει, επί μεγάλο διάστημα, στοχοποιήσει και, στους φέροντες κουκούλες, πληροφοριοδότες αυτής”.

Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση της κ. Στενιώτη:

“Η καταλλαγή που έχει επέλθει στην Ένωση, η αποδοχή του έργου του νυν Προεδρείου από τη συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων ενοχλεί τη μειοψηφία του ΔΣ.

Οκτώ μήνες μετά την εκλογική διαδικασία και την πανωλεθρία της ομάδας του ο πρώην Πρόεδρος της ΕΝΔΕ Σεβαστίδης δεν μπορεί να αποδεχθεί την ήττα του καθώς και την ήττα των φίλων του σ’ άλλη Δικαστική Ένωση.

Κάνουμε πράξη αυτό που εξαγγείλαμε. Η Ένωση δεν θα είναι βραχίονας κομμάτων και συγκεκριμένων μέσων ενημέρωσης αλλά ανεξάρτητη και θα έχει γνώμονα όλων των ενεργειών της την αναβάθμιση του Κύρους της και προτεραιότητα αυτής θα αποτελεί η βελτίωση της καθημερινότητας του Δικαστή.

Αυτό δεν αρέσει στον πρώην Πρόεδρο και προσπαθεί να πλήξει την τιμή μου, την υπόληψή μου, την αξιοπρέπειά μου και εν γένει την προσωπικότητά μου και το έργο μου με τη χρήση στοιχείων από την προσωπική και οικογενειακή μου ζωή, από τη συμμετοχή σε εκδήλωση φίλων μου, απο το κάλεσμα για την ονομαστική μου εορτή την 12-2-2023, απο τις καλοκαιρινές μου διακοπές κλπ. Αν υπάρχει κάτι ηθικά μεμπτό στο να συμμετέχω σε κοινωνική εκδήλωση και να καλώ και 20 συναδέλφους υπάρχουν δικαστικά όργανα να επιληφθούν.

Επειδή έχω λάβει γνώση όλων των στοιχείων, που αναρτά ο πρώην πρόεδρος της ΕΝΔΕ σε ομάδα Viber που ο ίδιος χειρίζεται, ένα έχω να πω, ότι ο «χαφιεδισμός» είναι φαινόμενο άλλων εποχών επικίνδυνων για τη Δημοκρατία. Η αποδόμηση προσωπικοτήτων από τον υποστηρικτή τρομοκράτη και τον αδελφό του, Χαράλαμπο Σεβαστίδη, όπως έπραξε ο τελευταίος και με τη γενική γραμματέα της Ένωσης και με δεδομένο ότι δεν μπορούν οι αδελφοί Σεβαστίδη να δεχθούν λόγω φαλλοκρατικών αντιλήψεων τους, ότι στο τιμόνι της ΕΝΔΕ είναι δύο γυναίκες δεν θα περάσει (το metoo καλά κρατεί) και τούτο διότι σήμερα είμαι εγώ και η γενική γραμματέας (θα ακολουθήσει σχετική ανακοίνωση και βιντεοληπτικό υλικό), αύριο θα είναι άλλοι συνάδελφοι. Εξάλλου, υπάρχει προηγούμενο συναδέλφου, που παραπέμφθηκε στα πειθαρχικά όργανα απο τον πρώην πρόεδρο Σεβαστίδη και αθωώθηκε πανηγυρικά.

Προχωράμε μπροστά με ήθος, εργατικότατα, μεθοδικότητα και διάθεση προσφοράς στους συναδέλφους. Αφήνουμε στο περιθώριο αυτούς που αρέσκονται να ασχολούνται με την «κλειδαρότρυπα», αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν θα ασκήσω κάθε νόμιμο δικαίωμά μου έναντι όλων όσων αυτές τις ημέρες με τοποθετήσεις, σχόλια κλπ. πλήττουν την προσωπικότητά μου δημόσια, σε έντυπα, ομάδες Viber, sites και βέβαια έναντι γνωστής εφημερίδας, που με έχει, επί μεγάλο διάστημα, στοχοποιήσει και, στους φέροντες κουκούλες, πληροφοριοδότες αυτής”.