Τετάρτη 30 Ιουνίου 2021

"Αποτρέπω τα παιδιά μου, να εμβολιαστούν"!

"Αποτρέπω τα παιδιά μου, να εμβολιαστούν"!

Καθηλωτικός στις απαντήσεις του περί εμβολίων ο καθηγητής Φαρμακολογίας Δημήτρης Κούβελας, άφησε ΑΦΩΝΟ τον Κυριάκο Θωμαίδη, στη "Δίκη στο Οpen", της Δευτέρας 28 Ιουνίου, στη συζήτηση, για την επιστροφή θεατών στα γήπεδα εμβολιασμένων και ανεμβολίαστων.

Είχε προηγηθεί ερώτηση της Μαίρης Μπενέα, γιατί η Κυβέρνηση και οι λοιμωξιολόγοι, ενώ γνωρίζουν ότι, το εμβόλιο δεν  έχει αποτελεσματικότητα απόλυτα, γιά ποιό λόγο σπρώχνουν τον κόσμο στον εμβολιασμό και μάλιστα προκαλούν βαθύ κοινωνικό ρήγμα, μεταξύ εμβολιασμένων και ανεμβολίαστων;



ΘΩΜΑΙΔΗΣ: Aρα τα παιδιά σας δεν τα προτρέψατε να εμβολιαστούν, ούτε έχουν εμβολιαστεί;

KOYΒΕΛΑΣ: Oχι δεν τα προτρέπω, ΤΑ ΑΠΟΤΡΕΠΩ!

ΘΩΜΑΙΔΗΣ: Τα αποτρέπετε; Πόσων ετών είναι τα παιδιά; Aν επιτρέπετε..

KOYΒΕΛΑΣ: Εχω τρία παιδιά. Η μεγάλη μου κόρη είναι στα 27 και τα μικρότερα είναι 22.

ΘΩΜΑΙΔΗΣ: Και τα αποτρέπετε να εμβολιαστούν;

KOYBΕΛΑΣ: Μάλιστα. Η εκτίμηση κινδύνου είναι υπερ του να μην εμβολιαστούν. Και όχι υπερ του να εμβολιαστούν.

ΘΩΜΑΙΔΗΣ: Γιατί η κίνηση γιά το 150αρι είναι γι΄αυτά τα παιδιά. Γι΄αυτές τις ηλικίες, που συζητάμε τώρα.

ΚΟΥΒΕΛΑΣ: Θα... πλειοδοτήσω! Θα τους δώσω 160 εγώ..

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ: https://www.tvopen.gr/watch/76798/hdikhstoopen282f062f2021