Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021

Συγκινεί τη Δικαιοσύνη, η μητέρα της Καρολάιν!


Συγκλονιστικά στοιχεία και άγνωστες πτυχές, γιά τη ζωή της Καρολάιν και του Μπάμπη, αποκαλύπτονται από την αίτηση, που υπέβαλλε στην Εισαγγελία Ανηλίκων η μητέρα της, Σουζάνα Λυραράκη.

Στην αίτηση της, με την οποία ζητάει, να της ανατεθεί η αποκλειστική επιμέλεια της μικρής Λυδίας, η μητέρα της Καρολάιν, συγκινεί!

Διαβάστε την αίτηση αποκλειστικής επιμέλειας, που κατέθεσε ο συνήγορος της Θανάσης Χαρμάνης:




ΠΡΟΣ

ΤΗΝ κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ

ΑΙΤΗΣΗ

(Για έκδοση διατάξεως για τα πρόσφορα μέτρα

προστασίας της σωματικής και ψυχικής υγείας ανηλίκου κατ’ άρθρο 1532 και

1533 ΑΚ)

Της Lyraraki Susana του Sofronio, κατοίκου Αλοννήσου, Π.Ε.

Μαγνησίας, κατόχου του με αριθμό P 4044866 Α διαβατηρίου της

Δημοκρατίας των Φιλιππίνων, με ΑΦΜ 062575937.


Αθήνα 24-6-2021


Όπως ήδη γνωρίζετε την 11-5-2021 στα Γλυκά Νερά Π.Ε. Αττικής, ο Χαράλαμπος Αναγνωστόπουλος (γαμπρός μου) δολοφόνησε την κόρη μου Κάρολαϊν Κράουτς με τον πλέον ειδεχθή και σκληρό τρόπο του πνιγμού.

Η κόρη μου είχε αποκτήσει ένα τέκνο με τον Χαράλαμπο Αναγνωστόπουλο, την Λυδία, η οποία είναι σήμερα είναι ενός έτους (γεννηθείς την 3-6-2020). Με την εγγονή μου έχω άριστες σχέσεις καθώς την επισκεπτόμουν συνέχεια στην Αθήνα όπου διέμενε με την κόρη μου και τον Χαράλαμπο Αναγνωστόπουλο, επίσης είχε διαμείνει μαζί με την κόρη μου στην Αλόννησο σχεδόν όλο τον μήνα Σεπτέμβριο του 2020, όπου αρχικά είχαν έρθει και οι τρείς να τους φιλοξενήσω, στην συνέχεια αποχώρησε ο Χαράλαμπος Αναγνωστόπουλος και παρέμεινε η κόρη μου με την εγγονή μου στην Αλόννησο για περίπου 15 ημέρες ακόμα. Έπειτα μαζί με την κόρη μου και την εγγονή μου επιστρέψαμε στην οικία της κόρης μου στα Γλυκά Νερά, όπου παρέμεινα για μικρό χρονικό διάστημα.

Η επαφή μου με την εγγονή μου ήταν τακτική καθώς όπως προανέφερα επισκεπτόμουν την κόρη μου συχνά.

Αντιθέτως η μητέρα και ο πατέρας του Χαράλαμπου Αναγνωστόπουλου δεν είχαν δει την εγγονή τους Λυδία μέχρι και την ημέρα της δολοφονίας της κόρης μου παρά μόνο όταν γεννήθηκε, πρόκειται δηλαδή για δύο ξένους στην εγγονή μου ανθρώπους.

Επίσης όπως ο ίδιος ο Χαράλαμπος Αναγνωστόπουλος αναφέρει στην απολογία του ενώπιον του κ. Ανακριτή κάθε μήνα έστελνα το ποσό των 1.000,00 ευρώ στην κόρη μου με σκοπό να χρησιμοποιεί αυτά τα χρήματα για την σωστή ανατροφή της εγγονής μου. Ακόμη ο σύζυγος μου είχε δώσει στον Χαράλαμπο Αναγνωστόπουλο το ποσό των 30.000 ευρώ για την αγορά οικοπέδου, το οποίο προοριζόταν για την ανέγερση συζυγικής κατοικίας της κόρης μου και δικής του και τέλος από ακίνητο, που πώλησα στην γενέτειρα μου στις Φιλιππίνες αποκόμισα το ποσό των 120.000,00 ευρώ (231.000,00 πέσος), από το οποίο θα έδινα το ποσό των 10.000,00 στην κόρη μου για να το διαθέσει κατά την ανέγερση της οικίας τους.

Το ποσό των 120.000,00 ευρώ (231.000,00 πέσος), το οποίο προέρχεται από την πώληση ακινήτου ιδιοκτησίας μου στις Φιλιππίνες, βρίσκεται ανέπαφο στην διάθεση μου, σε τράπεζα των Φιλιππίνων και πλέον βρήκε τον προορισμό του αφού θα διατεθεί αποκλειστικά και μόνο για την σωστή ανατροφή, διατροφή, περίθαλψη, μόρφωση και εν γένει επιμέλεια της εγγονής μου Λυδίας.

Στην απολογία του ενώπιον του κ. Ανακριτή ο Χαράλαμπος Αναγνωστόπουλος κατέθεσε ότι η κόρη μου Κάρολαϊν είχε τυπικές σχέσεις με την μητέρα του και έτερη γιαγιά της εγγονής μου, γεγονός, το οποίο καταδεικνύει ότι ουδέποτε επεδίωξε η μητέρα του Χαράλαμπου Αναγνωστόπουλου να έχει καλές σχέσεις με την κόρη μου και κατά συνέπεια με την εγγονή μου. 

Είναι λοιπόν απορίας άξιο πως σήμερα δύναται να κριθεί ως κατάλληλη για την ανατροφή της.

Μέχρι σήμερα έχω βιώσει τον θάνατο της κόρης μου δύο φορές,  μια, όταν έμαθα ότι δολοφονήθηκε και μια, όταν έμαθα ότι δολοφονήθηκε από τον Χαράλαμπο Αναγνωστόπουλο, γεγονός, το οποίο με έχει καταβάλλει.

Μοναδική παρηγοριά μου είναι η εγγονή μου Λυδία, στο πρόσωπο της οποίας βλέπω την κόρη μου Κάρολαϊν. Έχω την θέληση, το σθένος, την στήριξη ολόκληρης της Αλοννήσου και βεβαίως την οικονομική δυνατότητα να μεγαλώσω και να αναθρέψω την εγγονή μου Λυδία, παρέχοντας της όλα τα απαραίτητα εφόδια, την στοργή που χρειάζεται για να αφομοιώσει το γεγονός ότι, ο πατέρας της δολοφόνησε τόσο ψυχρά την μητέρα της, όταν είναι στην κατάλληλη ηλικία για να λάβει τις πληροφορίες αυτές και πάντα μετά από υπόδειξη των παιδοψυχολόγων, που ήδη έχω συμβουλευτεί.

Το σπίτι στο οποίο κατοικώ στην Αλόννησο πληροί όλες τις προϋποθέσεις για την σωστή διαβίωση της εγγονής μου, το περιβάλλον το οικογενειακό αλλά και ολόκληρου του νησιού στο οποίο θα κληθεί να μεγαλώσει η εγγονή μου, είναι ένα στοργικό και απολύτως φιλικό περιβάλλον, που μόνο θετικές εικόνες μπορεί να προσδώσει σε αυτή.

Αντιθέτως το περιβάλλον των παππούδων από την πλευρά του πατέρα σχετίζεται άμεσα με τον πατέρα της, τον οποίο θα πρέπει εκείνη να προσεγγίσει αν και όταν το θελήσει και ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΜΑΘΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, όχι νωρίτερα. 

Η επαφή με περιβάλλον του πατέρα της μέσω των παππούδων της, σαν χώρος ανάπτυξης της και επιρροής πάνω της (συνεπιμέλεια) φέρει σοβαρό κίνδυνο να δημιουργήσει μία διάσπαση συναισθημάτων και να υπονομεύει υποσυνείδητα για την Λυδία την αβεβαιότητα της ίδιας της σωματικής της ακεραιότητας, κάτι που είναι και η βάση αγχωτικών διαταραχών και όχι μόνο. 

Επιπλέον πρέπει να επισημανθεί ότι, απ’ όσο γνωρίζω οι σχέσεις του Χαράλαμπου Αναγνωστόπουλου με τους γονείς του ήταν τεταμένες και είχαν την απολύτως τυπική επικοινωνία, τον τελευταίο χρόνο γι’ αυτό άλλωστε όπως παραδέχθηκε και η ίδια η μητέρα του μέχρι την ημέρα, που δολοφονήθηκε η κόρη μου δεν είχε πάρει αγκαλιά την εγγονή μου και πως θα μπορούσε να την πάρει αγκαλιά αφού δεν την είχε δει παρά μόνο στην γέννηση της.

Σύμφωνα με τα παραπάνω είναι προφανές ότι η εγγονή μου Λυδία επιβάλλεται να μεγαλώσει μαζί μου σ’ ένα περιβάλλον στο οποίο νοιώθει απόλυτα προστατευμένη και στην κοινωνία θα χαίρει εκτίμησης ως η κόρη του θύματος, αφού το τραυματικό γεγονός της βίας που έζησε, μπορεί να μην είναι καταγεγραμμένο συνειδητά στην μνήμη της στην ηλικία της, αλλά υπάρχουν ενδείξεις και πανεπιστημιακές έρευνες γύρω από την αναπτυξιακή Ψυχολογία, που αποδεικνύουν πως υπάρχουν επιπτώσεις σε νεογνούς ακόμα και σε ηλικία 6 μηνών, όταν βρίσκονται σε περιβάλλον ενδοοικογενειακής βίας λόγω της ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ αποθηκευμένης εμπειρία βίας. 

Αντιθέτως στην Αθήνα θα αντιμετωπιστεί από την κοινωνία ως η κόρη του δράστη γεγονός, το οποίο θα της είναι αδύνατο να το διαχειριστεί.

Προσκομίζω τα κατωτέρω έγγραφα προς επίρρωση των ισχυρισμών

μου:

1) Την από 18-6-2021 απολογία του Χαράλαμπου Αναγνωστόπουλου, την οποία έδωσε ενώπιον του κ. Ανακριτή Αθηνών και επιβεβαιώνει τις άριστες σχέσεις μου με την κόρη και την εγγονή μου αλλά και την οικονομική συνδρομή τόσο την δική μου όσο και του συζύγου μου.

2) Το από 21-6-2021 έγγραφο της Τράπεζας των Φιλιππίνων Metro Bank, από το οποίο προκύπτει ότι σε λογαριασμό μου υπάρχουν καταθέσεις ύψους 120.000,00 ευρώ (231.000,00 πέσος), οι οποίες όπως προανέφερα προορίζονται για τις εν γένει ανάγκες της εγγονής μου.

3) Εκκαθαριστικά δικό μου και του συζύγου μου και πατέρα της Καρολάϊν των οικονομικών ετών 2019 από το οποία προκύπτει ότι το οικογενειακό μας εισόδημα ανέρχεται στο ποσό των 18.000,00 ευρώ και επαρκεί πλήρως για την κάλυψη των εν γένει αναγκών της εγγονής μας.

4) Ψυχιατρική ανάλυση με αφορμή την συγκεκριμένη υπόθεση της

Δικαστηριακής Ψυχολόγου και καθηγήτριας του Πανεπιστημίου Αθηνών κας Χριστίνας Αντωνοπούλου.

5) Γνωμάτευση μετά από αίτημα μου της Ψυχιάτρου, Ψυχοθεραπεύτριας και ειδικής στην διαπολιτισμική Ψυχολογία κας Άλκηστις Ηγουμενάκη, από την οποία προκύπτει ότι πλέον κατάλληλο περιβάλλον για να μεγαλώσει η εγγονή μου είναι αυτό της οικίας μου στην Αλόννησο.


ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

ΖΗΤΩ


Να εκδώσετε Διάταξη με την οποία να αφαιρείτε προσωρινώς και μέχρι την έκδοση αποφάσεως επί της αιτήσεως, που θα κατατεθεί για οριστική ανάθεση επιμέλειας της εγγονής μου ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, την γονική μέριμνα και σε κάθε περίπτωση την επιμέλεια από τον δολοφόνο της κόρης μου και μητέρας της εγγονής μου, Χαράλαμπο Αναγνωστόπουλο, καθώς ο ίδιος δεν είναι δυνατό να την ασκήσει καθόσον είναι κρατούμενος, επίσης πρέπει να του αφαιρεθεί η γονική μέριμνα και σε κάθε περίπτωση η επιμέλεια καθώς απώλεσε το παραπάνω δικαίωμα με την κακή άσκηση της δολοφονώντας την σύζυγο του και μητέρα της κόρης του.

Να αναθέσετε σ’ εμένα και στον σύζυγο μου David Crouts και πατέρα της Κάρολαϊν την αποκλειστική επιμέλεια της εγγονής μας Λυδίας Αναγνωστοπούλου, για διάστημα μέχρι την έκδοση αποφάσεως επί της αιτήσεως, που θα κατατεθεί για οριστική ανάθεση επιμέλειας της εγγονής μου ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών.

Με τιμή

Η αιτούσα

και α/α ο πληρεξούσιος δικηγόρος