Πέμπτη 14 Απριλίου 2022

Ψυχολόγος Καρολάιν: "Δεν είχε ούτε 5 ευρώ πάνω της"!


Καταιγιστικά είναι τα "πυρά" της ψυχολόγου Ελένης Μυλωνοπούλου κατά του Μπάμπη Αναγνωστόπουλου, με όσα καταθέτει στο δικαστήριο.

"Η Καρολάιν δεν είχε ούτε πέντε ευρώ πάνω της" είπε η κ. Μυλωνοπούλου και συνέχισε:

"Μου έκανε εντύπωση ότι, η κοπέλα αυτή ερχόταν παντα πολύ απλά ντυμένη. Δεν ξόδευε τίποτα γιά τον εαυτό της. Αντίθετα με τον Μπάμπη, που ήταν παντα πολύ καλοντυμένος. Η διαφορά στο ζευγάρι ήταν εμφανής".

Eνώ συμπλήρωσε:

"Παραμονή πρωτοχρονιάς έγινε ένας πολύ μεγαλος καυγάς. Τσακωθήκανε σε περίπατο. Ο λόγος ήταν το σπίτι, που θα φτιάχνανε. Οταν ξαναήρθε μου είπε πνίγομαι. Δεν μπορώ, δε με αφήνει να πάω πουθενά. Δεν έχω χρήματα πάνω μου"!

Η μάρτυρας στην αρχή της κατάθεσης της είπε ότι, ο Μπάμπης και η Καρολάιν ήρθαν στο γραφείο μου στις αρχές Νοεμβρίου του 2020.

"Στην αρχή ήρθαν και οι τρεις μαζί. Η Λυδία ήταν τότε 5 μηνών. Ηρθαν 12 φορες, για ωριαίες συνεδρίες. Ο Μπάμπης περιέγραφε μία πανέμορφη, τέλεια ζωή. Μου έδειχνε φωτό από το γάμο τους, αλλά οι πρώτες λέξεις, που μου είπε η Καρολάιν, ήταν ότι, εγώ θέλω να φύγω από το σπίτι. Τη ρώτησα γιατί μετά από μία αποβολή θέλανε να ξανακάνουν τόσο γρήγορα παιδί. Η Καρολάιν δεν απαντησε. Οταν ήταν στην Αλόνησσο ήταν κοινωνική και όλοι την αγαπούσαν. Ηταν χαρούμενη".

Η ψυχολόγος υποστήριξε ότι, ο κατά τον κατηγορούμενο πάντα ο καυγάς ξεκινούσε από την Καρολάιν.

Τη ρώτησα επίσης τι είναι αυτό, που σε κάνει να είσαι σε μία σχεση τόσο απόμακρή?
Δεν μου απαντησε".