Την προηγούμενη Δευτέρα 11 Απριλίου, η "Δίκη στο Open", φιλοξένησε αποκλειστικά στο στούντιο τον υποψήφιο πρόεδρο του ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, Παναγιώτη Μαλακατέ, που μίλησε για την κατασκευής του γηπέδου στο Βοτανικό, μετά και την ιστορική γενική συνέλευση του Συλλόγου, που άναψε το «πράσινο φως» για το σημαντικό αυτό έργο.
Δείτε την εκπομπή:
https://www.tvopen.gr/watch/113883/hdikhstoopen112f042f2022
«Οταν ξεκινάς μια διαπραγμάτευση πρέπει να είσαι αισιόδοξος. Πατήσαμε σε ένα Προεδρικό Διάταγμα, έπρεπε να τηρηθούν κάποια πράγματα, όταν θέλεις να πετύχεις για τον Σύλλογο που αγαπάς πρέπει να παλεύεις. Πετύχαμε μια μεγάλη πλειοψηφία. Είχα ήσυχη την συνείδησή μου όταν πετύχαμε κάτι σημαντικό. Το 70% που ψήφισε «ναι» είναι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό. Θεωρώ υγεία και δημοκρατία και τη διαφορετική άποψη. Σέβομαι και όσους ψήφισαν αρνητικά. Ολοι αγαπάμε τον Παναθηναϊκό», τόνισε ο Πρόεδρος του ερασιτέχνη.
Στην εκπομπή μίλησε για το πώς ξεκίνησε η προσπάθεια:
«Βρήκαμε την ανάπλαση σε ένα Προεδρικό Διάταγμα, είχε εγκριθεί από τον Θανάση Γιαννακόπουλο, δεν μπορούσαμε να πάμε κάπου αλλού. Παλαιότερα υπήρξε συζήτηση για το Ελληνικό, το Γουδί, τον Ελαιώνα, τη Λεωφόρο και πάλι, εκεί δεν γινόταν και τελικά αυτή επελέγη και θα αξιοποιηθεί για το σπίτι του Παναθηναϊκού. Και το 30% που ψήφισε κατά για συναισθηματικούς λόγους το έκανε. Η Λεωφόρος δε θα πάψει να είναι Παναθηναϊκός, θα είναι το μουσείο μας κι άλλα πράγματα μαζί. Ο Παναθηναϊκός φεύγει αλλά δεν ξεριζώνεται από τη Λεωφόρο. Θα αποκτήσει γήπεδο αντάξιο της ιστορίας του».
Για το αν έπρεπε να πάει και το μπάσκετ στο Βοτανικό:
«Για το μπάσκετ θα έπρεπε να αλλάξει το Προεδρικό Διάταγμα. Αυτό θα έφερνε σημαντική καθυστέρηση. Οι συνθήκες δεν θα ήταν ίδιες, τώρα όλες είναι ευνοϊκές, υπάρχει διακομματική πολιτική βούληση, αλλά και η χρηματοδότηση».
Για το αν πότε θα γκρεμιστεί η Λεωφόρος:
«Είναι γραμμένο στις συμβάσεις, πρώτα να γίνει η σέντρα στο Βοτανικό και μετά να γκρεμιστεί Λεωφόρος. Η σύμβαση θα υπογραφεί τις επόμενες μέρες. Λογικά την επόμενη εβδομάδα μετά το Πάσχα. Η υπογραφή των συμβάσεων οδηγεί στις δημοπρατήσεις και τις ολιστικές μελέτες. Το κλειδί για να ανοίξει ήταν η γενική συνέλευση. Επειδή είναι ιδιωτικά κεφάλαια, θα προχωρήσουν πολύ γρήγορα. Η Λεωφόρος θα γίνει Μητροπολιτικό Πάρκο».
Για την περιοχή του Βοτανικού:
«Είναι υποβαθμισμένη σήμερα η περιοχή, αλλά μιλάμε για ένα γήπεδο για 100 χρόνια και πάντα. Η περιοχή θα αναβαθμιστεί, όταν γίνουν τα γήπεδα και αναπλαστεί η περιοχή. Το 2024 θα είναι έτοιμο το σπίτι του ερασιτέχνη και το 2026 το γήπεδο του Βοτανικού. Το θεωρώ ρεαλιστικό και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα».
Για τη διαφορά με τη Νέα Τούμπα:
«Η Νέα Τούμπα ξεκινά από το μηδέν, εμείς πατήσαμε σε ένα Προεδρικό Διάταγμα. Υπήρχε η πολιτική βούληση, η βούληση των φιλάθλων του Παναθηναϊκού και η χρηματοδότηση. Δεν μπορώ να απαντήσω για τη χρηματοδότηση στη Νέα Τούμπα. Ο Παναθηναϊκός για να πάρει αυτά τα χρήματα, δίνει τη Λεωφόρο, το οποίο είναι ένα γήπεδο με ιστορία, σε ένα γήπεδο με μεγάλη αξία. Το πού ανήκει υπάρχει μια αμφισβήτηση. Αν δεν υπήρχε η Λεωφόρος, δε θα παίρναμε τίποτα. Μακάρι ο ΠΑΟΚ να φτιάξει το δικό του γήπεδο, η ΑΕΚ τελειώνει. Όταν υπάρχουν μεγάλα γήπεδα, υπάρχουν περισσότερα έσοδα».
Τέλος για τις θέσεις πάρκινγκ σημείωσε:
«Θα υπάρχουν 125 θέσεις κάτω από το κλειστό και 375 κάτω από το ποδοσφαιρικό γήπεδο. Οι υπόλοιπες θα θα ειναι για την περιοχή»
«Οταν ξεκινάς μια διαπραγμάτευση πρέπει να είσαι αισιόδοξος. Πατήσαμε σε ένα Προεδρικό Διάταγμα, έπρεπε να τηρηθούν κάποια πράγματα, όταν θέλεις να πετύχεις για τον Σύλλογο που αγαπάς πρέπει να παλεύεις. Πετύχαμε μια μεγάλη πλειοψηφία. Είχα ήσυχη την συνείδησή μου όταν πετύχαμε κάτι σημαντικό. Το 70% που ψήφισε «ναι» είναι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό. Θεωρώ υγεία και δημοκρατία και τη διαφορετική άποψη. Σέβομαι και όσους ψήφισαν αρνητικά. Ολοι αγαπάμε τον Παναθηναϊκό», τόνισε ο Πρόεδρος του ερασιτέχνη.
Στην εκπομπή μίλησε για το πώς ξεκίνησε η προσπάθεια:
«Βρήκαμε την ανάπλαση σε ένα Προεδρικό Διάταγμα, είχε εγκριθεί από τον Θανάση Γιαννακόπουλο, δεν μπορούσαμε να πάμε κάπου αλλού. Παλαιότερα υπήρξε συζήτηση για το Ελληνικό, το Γουδί, τον Ελαιώνα, τη Λεωφόρο και πάλι, εκεί δεν γινόταν και τελικά αυτή επελέγη και θα αξιοποιηθεί για το σπίτι του Παναθηναϊκού. Και το 30% που ψήφισε κατά για συναισθηματικούς λόγους το έκανε. Η Λεωφόρος δε θα πάψει να είναι Παναθηναϊκός, θα είναι το μουσείο μας κι άλλα πράγματα μαζί. Ο Παναθηναϊκός φεύγει αλλά δεν ξεριζώνεται από τη Λεωφόρο. Θα αποκτήσει γήπεδο αντάξιο της ιστορίας του».
Για το αν έπρεπε να πάει και το μπάσκετ στο Βοτανικό:
«Για το μπάσκετ θα έπρεπε να αλλάξει το Προεδρικό Διάταγμα. Αυτό θα έφερνε σημαντική καθυστέρηση. Οι συνθήκες δεν θα ήταν ίδιες, τώρα όλες είναι ευνοϊκές, υπάρχει διακομματική πολιτική βούληση, αλλά και η χρηματοδότηση».
Για το αν πότε θα γκρεμιστεί η Λεωφόρος:
«Είναι γραμμένο στις συμβάσεις, πρώτα να γίνει η σέντρα στο Βοτανικό και μετά να γκρεμιστεί Λεωφόρος. Η σύμβαση θα υπογραφεί τις επόμενες μέρες. Λογικά την επόμενη εβδομάδα μετά το Πάσχα. Η υπογραφή των συμβάσεων οδηγεί στις δημοπρατήσεις και τις ολιστικές μελέτες. Το κλειδί για να ανοίξει ήταν η γενική συνέλευση. Επειδή είναι ιδιωτικά κεφάλαια, θα προχωρήσουν πολύ γρήγορα. Η Λεωφόρος θα γίνει Μητροπολιτικό Πάρκο».
Για την περιοχή του Βοτανικού:
«Είναι υποβαθμισμένη σήμερα η περιοχή, αλλά μιλάμε για ένα γήπεδο για 100 χρόνια και πάντα. Η περιοχή θα αναβαθμιστεί, όταν γίνουν τα γήπεδα και αναπλαστεί η περιοχή. Το 2024 θα είναι έτοιμο το σπίτι του ερασιτέχνη και το 2026 το γήπεδο του Βοτανικού. Το θεωρώ ρεαλιστικό και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα».
Για τη διαφορά με τη Νέα Τούμπα:
«Η Νέα Τούμπα ξεκινά από το μηδέν, εμείς πατήσαμε σε ένα Προεδρικό Διάταγμα. Υπήρχε η πολιτική βούληση, η βούληση των φιλάθλων του Παναθηναϊκού και η χρηματοδότηση. Δεν μπορώ να απαντήσω για τη χρηματοδότηση στη Νέα Τούμπα. Ο Παναθηναϊκός για να πάρει αυτά τα χρήματα, δίνει τη Λεωφόρο, το οποίο είναι ένα γήπεδο με ιστορία, σε ένα γήπεδο με μεγάλη αξία. Το πού ανήκει υπάρχει μια αμφισβήτηση. Αν δεν υπήρχε η Λεωφόρος, δε θα παίρναμε τίποτα. Μακάρι ο ΠΑΟΚ να φτιάξει το δικό του γήπεδο, η ΑΕΚ τελειώνει. Όταν υπάρχουν μεγάλα γήπεδα, υπάρχουν περισσότερα έσοδα».
Τέλος για τις θέσεις πάρκινγκ σημείωσε:
«Θα υπάρχουν 125 θέσεις κάτω από το κλειστό και 375 κάτω από το ποδοσφαιρικό γήπεδο. Οι υπόλοιπες θα θα ειναι για την περιοχή»