Πέμπτη 14 Απριλίου 2022

Μπάμπης σε ψυχολόγο: "Γιατί με λές χειριστικό"?


Σε βομβαρδισμό ερωτήσεων υπέβαλλε την ψυχολόγο Ελένη Μυλωνοπούλου ο Μπάμπης Αναγνωστόπουλος, γιά το εάν είναι χειριστικός, όπως τον χαρακτήρισε η μάρτυρας.

Εγινε ο παρακάτω διάλογος:

Κατηγορούμενος: Kατ΄αρχήν δεν μου αρέσει η λέξη χειριστικός. Αλλά επειδή την αναφέρατε. Πείτε μου. Πως είναι χειριστικός ένας άνθρωπος, που επιδιώκει να φέρει το σύντροφο του σε επικοινωνία με κάποιον ειδικό, που επιδιώκει να τον φέρει σε επαφή, με έναν επιστήμονα, για να τον βοηθήσει, ταυτόχρονα να είναι ο ίδιος, που επιζητεί να τον αποκόψει από τους αλλους?

Ψυχολόγος: H πρώτη αντίφαση είναι ότι, η Καρολάιν είναι νεκρή και ο κατηγορούμενος μπροστά μου ζωντανός.

Πρόεδρος: Σας ρωτάει πως είναι δυνατόν, ένας άνθρωπος χειριστικός, να οδηγεί το σύμβουλο του σε σύμβουλο ψυχικής υγείας, ενω κινδυνεύει να αποκαλυφτεί?

Ψυχολόγος: Oι άνθρωποι που χειραγωγούν, κάνουν τα παντα, γιανα μην βγει αυτό προς τα έξω. Είναι συμβατό, να έχει το κοινωνικό περιβάλλον να έχει την αριστη γνώμη, για το χειριστικό άτομο.

Κατηγορούμενος: Πως γίνεται ένας άνθρωπος, που θέλει να αποκόψει το σύντροφο του, να φέρνει στη ζωή του νέους ανθρωπους?

Ψυχολόγος: O σύμβουλος ψυχικής υγείας δεν είναι κοινωνικό περιβάλλον. Δεν ήμουνα φίλη της Καρολάιν.

Κατηγορούμενος: Από ποια στοιχεία προκύπτει η δική μου κακοπροαίρετη προσπάθεια αποκλεισμού της Καρολάιν από τον κοινωνικό της περίγυρο?

Ψυχολόγος: Γνωρίζω μόνον ότι, μου εκμυστηρεύτηκε η Καρολάιν. Μου έλεγε ότι, ήταν κλεισμένη και έκανε μονο οικιακά και το παιδί.

Κατηγορούμενος: Η Καρολάιν, όταν ήρθε από την Αλόνησσo δεν ήταν ένας άνθρωπος, που είχε επαφή με 100 ανθρώπους και βρεθηκε με 2. Αντίθετα ήξερε μόνον έναν ανθρωπο, δηλαδή εμένα και σιγα - σιγα γνωριζε και τους φίλους μου. Γνώριζε και τη γειτονισα. Δηλαδή δύο άτομα, με τα οποία επικοινωνούσε καθημερινά. Από ποιόν λοιπον την απέκλεισα και με ποιόν τρόπο?

Ψυχολόγος: Η αποκοπή έχει μία έννοια πολύ ευρεία. Σύμφωνα με όσα μου εκμυστηρεύτηκε η Καρολάιν, δεν μπορούσε να πάει πουθενά, δεν είχε χρήματα, ούτε για να ψωνισει τα του σπιτιού, Επρεπε να συνοδεύεται από το Μπάμπη. Οταν έβγαινε με τη φιλη της, κάποια στιγμή εμφανιζόταν ο Μπάμπης. Δεν είχε ελευθερία. Δεν είχε αυτοκίνητο. Επαιρνε το σκυλάκι και πήγαινε βόλτα.

Κατηγορούμενος: Αναφέρετε μετά βεβαιότητας ότι, η Καρολάιν μετακινούνταν με ταξι συγκεριμένου ανθρώπου, που ανήκε σε φίλο μου.

Ψυχολόγος: Ετσι μου είχε πει.

Κατηγορούμενος: Αυτο έχει συμβεί μία φορά, στις 16 Μαίου, επειδή το ταξί είχε ειδικό καρεκλακι για το παιδί.

Οι ερωτήσεις συνεχίζονται