Τρίτη 12 Απριλίου 2022

Δολοφονία Καρολάιν: Συγκλονιστικός διάλογος Μπάμπη, με μάρτυρα στο δικαστήριο


Συγκλονιστικός ήταν ο διάλογος του Μπάμπη Αναγνωστόπουλου με την γειτόνισα του Αγγελική Γερολυμάτου, στην οποία υπέβαλλε ερωτήσεις, με τις οποίες προσπάθησε να εμφανίσει στο δικαστήριο προφίλ ενός πολύ φιλόζωου και φιλόστοργου ανθρώπου.


- Γιατί σκότωσες τότε τη Ρόξυ?, ήρθε η απάντηση από τη μάρτυρα, που ήχησε σαν ράπισμα στον Μπάμπη Αναγνωστόπουλο.


"Εχω μεγάλη οικειότητα με τη μάρτυρα, ξεκίνησε ο Μπάμπης.


Πρόεδρος: Οπως αισθάνεστε.

Κατηγορούμενος:Mε γνωρίσατε πριν από την Καρολάιν. Είπατε πριν ότι, γιά τα ζώα, που φροντίζατε με την Καρολάιν. Υπαρχει κάτι λιγότερο από έντονη υποστήριξη και αγάπη από την πλευρά μου, για οποιαδήποτε πρωτοβουλία της Καρολάιν για τα ζωάκια?

Mάρτυρας: Δεν υπήρχε. Απλά το κάναμε μαζί με την Καρολάιν.

Κατηγορούμενος: Πριν έρθει η σύζυγος μου, το κοινό σημείο επαφής, που μας έφερε κοντά, ήταν η αγάπη που έδωσα, γιά τα υπόλοιπα ζωάκια της περιοχής, εκτός από το γάτο, που κουβάλησα μαζί μου? Eνα ναι χρειάζεται να πείτε, στους ανθρώπους εδω που δεν γνωρίζουν.

Μάρτυρας: Δεν αμφιβάλλω, γι΄αυτά που λές. Αλλά εσύ σκότωσες της Ρόξυ! Αυτό δεν το περίμενα.

Κατηγορούμενος: Αφού χάσαμε την Καρολάιν, μετά το θάνατο της, γιατλι με αγκαλιάσατε κι εσύ και ο σύντροφος σου, γιατί επί 37 ημέρες, μου δείξατε ότι, ήμουνα άνθρωπος της οικογένειας σας?

Mάρτυρας (δακρυσμένη): Eσύ και η Καρολάιν είσασταν η οικογένεια μας. Δεν θα σου συμπαραστεκόμασταν; Δεν πήγε το μυαλό μας ότι, εσύ τη σκότωσες. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι, με δύο παιδιά, που τα είχα σαν παιδια μου, είχε συμβεί αυτό.

Κατηγορούμενος: Ξέρεις ότι, την Καρολάιν τη λάτρευα.

Μάρτυρας: Tότε, γιατί το έκανες, γιατί?

Πρόεδρος: Δεν μπορείτε να κάνετε προσωπικό διάλογο εδω μέσα. .

Κατηγορούμενος; H ερώτηση μου είναι, εάν από την πρωτη στιγμή που με γνωρισατε, πριν έρεθι η Καρολάιν στο σπίτι, υπήρχε οποιαδήποτε συμπεριφορά μου προς την Καρολαιν, που να δείχνει τίποτα λιγότερο από σεβασμό και αγάπη?

Μάρτυρας: Oχι. Aπλά αυτό που ειπα είναι ότι πολλές φορές, από τον Οκτ΄βριο του 2020 είχες κλειστεί στον εαυτό σου. Και όταν μας έβλεπες να μιλάμε με την Καρολάιν, ήσουνα απόμακρος και της έλεγες: "Eλα μέσα".

Κατηγορούμενος: Στο ίδιο διάστημα, που με είχατε ζήσει εσύ και ο Γρηγόρης, με 4 ζωάκια στο σπίτι μας εκτός της Ρόξυ, ειχαμε σώσει 10 με 15 ζωάκια με δικές μου ενέργειες? Eκτός από τη δική μας οικογένεια είχαμε φτιάξει μιά άλλη οικογένεια με ζωάκια? Είχες δει ποτε από μένα, κάτι λιγότερο από αγάπη γι΄αυτά?

Mάρτυρας: Eχεις σκοτωσει τη Ρόξυ κι αυτο είναι άσχημο

Κατηγορούμενος: Tο καταλαβαίνω.




ι