Πέμπτη 14 Απριλίου 2022

Ψυχολόγος Καρολάιν: "Με απειλούσαν ότι, θα με σκοτώσουν, όταν κατέθεσα στη ΓΑΔΑ"!



Απειλές κατά της ζωής της είπε στο δικαστήριο ότι, δέχτηκε η ψυχολόγος, μετά από την κατάθεση της στο τμήμα Δίωξης Ανθρωποκτονιών, λίγες ημέρες μετά τη δολοφονία της Καρολάιν.

Σε ερωτήσεις του συνηγόρου Υπεράσπισης Αλέξνανδρου Παπαιωαννίδη, η κ. Μυλωνοπούλου, υποστήριξε ότι, κλήθηκε στη Δίωξη Ανθρωποκτονιών δύο ημέρες μετά.

"Τηλεφώνησα στη δικηγόρο μου, είπε και της δήλωσα ότι, δεν μπορώ να πάω να καταθέσω όλα όσα γνωρίζω, γιατί ο άνθρωπος αυτός κυκλοφορεί ελεύθερος. Η δικηγόρος μου μου είπε ότι, θα μιλήσει με το Ανθρωποκτονιών και θα το ρυθμίσει".

Συνήγορος: Tι είναι αυτά, που λέτε; Δεν μπορούμε να μιλήσουμε εμείς με το Ανθρωποκτονιών και μπόρεσε η Μάρκου?

Mυλωνοπούλου: Να κάνετε άρση τηλεφωνικού απορρήτου, να το δείτε.Και συνέχισε η ψυχολόγος:

"Πήγα στον αστυνόμο Μπαλαούρα και στον αστυνόμο Βενετίδη. Μου είπαν θέλετε να γραφτεί η κατάθεση? Tους είπα θα ήθελα να γράψουμε μία κατάθεση απλή, για να μην βάλουμε στο κάδρο το σύζυγο, αλλά θα σας πω τα παντα εκτός κατάθεσης, για να σας βοηθησω. Εδωσα μία απλή κατάθεση, όπου μίλησα για επιλόχειο κατάθλιψη. Κάθισα 3,5 ώρες εκεί. Και τους είπα τα πάντα. Υπάρχει βιντεοληπτικό και ηχητικό υλικό. Παρακάλεσα να μη διαρεύσει το όνομα μου. Στις 9.30 μπαινοντας στο πάρκινγκ του σπιτιού μου, δέχτηκα τηλεφώνημα από φίλο του Μπάμπή τον Ιωάννη Μαστοθόδωρο, που με ρώτησα εάν κατέθεσα στις Αρχές. Λέω όχι παιδί μου. Μου λέέι θα κληθείτε να καταθέσετε. Ενημερώνω αμέσως τον αστυνόμο Σαπλαούρα και μάλιστα του μίλησα με επιθετικό ύφος και εκείνος με καθησυχασε, λέγοντας μου ότι, ήταν τυχαίο τηλεφώνημα. Επί δυο ημέρες λάμβανα ανώνυμα τηλεφωνήματα, που μου έλεγαν : "Eαν δεν κάνεις αυτό, που πρέπει θα πεθάνεις. Θα σε σκοτώσω. Τα ίδια μηνύματα λάμβανε και η συνεργάτης μου, η οποία δεν άντεξε κι εφυγε. Μίλησα με τον κ Χασιώτη του Ανθρωποκτονιών και μου είπε: "Δεν κινδυνεύετε". Το αυτοκίνητο μου, το βρήκα χαραγμένο από άκρη σε άκρη. Αναγκάστηκα να βάλω φύλαξη επί 24ωρουμ για δύο μήνες. Ολα αυτα είναι κατατεθειμένα στις αρχές. Ελεγα, πού 'εχω μπλέξει?".