Τρίτη 19 Μαρτίου 2024

ΒΙΝΤΕΟ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: Πρώην πρόεδρος της ΕΠΟ δημιουργεί επεισόδιο ως γιατρός αγώνα!



Στη «Δίκη στο Open» φιλοξενήθηκε ο πρόεδρος του συνδέσμου διαιτητών Χίου, Παντελής Ρούλλης, και μίλησε για το επεισόδιο που δημιούργησε εντός αγωνιστικού χώρου σε αγώνα του τοπικού πρωταθλήματος ο πρώην πρόεδρος της ΕΠΟ, Γιώργος Σαρρής, που ορίζεται ως γιατρός.

Αναλυτικά όσα είπε ο κ. Ρούλλης:

Για το τι έγινε με τον κ. Σαρρή: «Το περιστατικό είναι από τον αγώνα Κανάρης-Ηρακλής Θυμιανών στις 10 Μαρτίου. Είναι το τελευταίο της κανονικής περιόδου του πρωταθλήματος και μετά η μία από τις δύο ομάδες θα έμπαινε στα μπαράζ για τον πρωταθλητή. Ο πρώην πρόεδρος της ΕΠΟ, ο κ. Σαρρής, με έσπρωξε ενώ εγώ του είπα με όμορφο τρόπο να περάσει έξω γιατί δεν είναι αρμοδιότητα του γιατρού του αγώνα να μπαίνει μέσα στο γήπεδο όποτε θέλει. Και εκείνος μου επετέθη και με τα σπρωξίματα μου έλεγε ότι όταν γίνουν εκλογές και βγει η παράταξή του ότι εμένα, τον πρόεδρο της ΕΠΣ Χίου τον κ. Νικολαΐδη, και τον πρώην διαιτητή της SL τον κ. Ντάτη, θα μας διαγράψει και θα μας εξαφανίσει από τους καταλόγους. Αν αυτό δεν είναι απειλή, ποια είναι; Έχουμε μάρτυρες».

Αν έγραψε ο διαιτητής στο φύλλο αγώνα όσα έγιναν: «Όχι και παραπέμπεται για πειθαρχικό παράπτωμα στο συγκεκριμένο σημείο. Δεν γράφτηκαν στο φύλλο αγώνα ούτε από πλευράς παρατηρητή, ούτε από πλευράς διαιτητή. Τους παραπέμπω τους διαιτητές διότι δε γράφτηκε απολύτως τίποτα στο φύλλο αγώνα τη στιγμή που μπήκε μέσα και στο ημίχρονο δίχως να υπάρχει κάποιος τραυματισμός και να βρίσκεται κλεισμένος 5 λεπτά με τους διαιτητές και δεν ξέρω τι ειπώθηκε. Εγώ οικειοθελώς, διότι δεν έχουν πάρει τέτοια απόφαση οι ομάδες, πήγα ως παρατηρητής διαιτησίας. Δεν ήμουν στην κερκίδα γιατί όταν καθόμαστε εκεί μας βρίζουν και κάθισα εντός του γηπέδου».

Αν είπε κάτι στον κ. Σαρρή: «Του είπα να περάσει έξω γιατί δεν είναι αρμοδιότητά του να μπαίνει στο γήπεδο ότι ώρα θέλει. Μετά μου είπε ότι θα με εξαφανίσει όπως και τα συγκεκριμένα άτομα. Αν οι παράγοντες των σωματείων εδώ στη Χίο θέλουν να βγάλουν με ροδοπέταλα μια ξαναζεσταμένη συνταγή, εγώ δεν έχω πρόβλημα, είμαι στη διαιτησία και δε με αφορά. Εγώ θα παραμείνω πρόεδρος του συνδέσμου διαιτητών, στην επιτροπή δεν παραμένω γιατί είμαι και κάποια χρόνια εκεί».

Αν θα κάνει νομικές ενέργειες όπως καταγγελία στην Επιτροπή Δεοντολογίας της ΕΠΟ: «Επειδή εδώ στη Χίο είμαστε μια κλειστή κοινωνία και ξέρει ο καθένας τι ρόλο παίζει και τι καπνό φουμάρει και δε θέλω να το προχωρήσω. Μόνο στεναχώρια μου φέρνει αυτό γιατί δεν περίμενα από έναν γιατρό και επιστήμονα να μεταχειριστεί έτσι την κατάσταση και τη στιγμή που δεν του έχουμε κάνει απολύτως τίποτα. Ο κ. Ντάτης μας βοηθά οικειοθελώς γιατί δεν έχουμε άτομα. Και συνέχεια παίρνει ομάδες ο κ. Σαρρής για να κάνουν ένσταση για αντικανονική συμμετοχή του κ. Ντάτη σε παιχνίδια. Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό, βοηθάει ο κ. Ντάτης».