Δευτέρα 27 Ιουνίου 2022

Aπολογία Λιγνάδη: "Δεν είμαι πέφτουλας, ούτε βιαστής, ούτε εκβιαστής"!


"Μπορεί να 
είχα μια υπερβολή στην προσέγγισή μου. Μπορεί να ξέφυγα σ' αυτό, αλλά βιαστής δεν υπήρξα ποτέ. Ούτε βιαστής, ούτε εκβιαστής. Σιχαίνομαι τον βιασμό"!

Λόγια του Δημήτρη Λιγνάδη, στην απολογία του, που συνεχίζεται επί τέσσερεις ώρες, στο ΜΟΔ.

Ο σκηνοθέτης και πρώην διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου αρνείται τις κατηγορίες ότι, βίασε τέσσερα αγόρια, εκ των οποίων τα τρία ανήλικα και απέδωσε την εμπλοκή του, στον τρόπο που ασκούσε τη γοητεία του!

Είπε:

"Πολλές φορές απερίσκεπτα μπορεί να άσκησα τη γοητεία μου, κολακεύτηκα, φλέρταρα, έδωσα παραπανήσιες υποσχέσεις για το πόσο όμορφοι είναι είχα μια υπερβολή στην προσέγγισή μου. Δεν νομίζω ότι εδώ κατηγορούμαι για πέφτουλας ή για γύπας ή για γυτευτής, μπορεί να υπήρξα, μπορεί να ξέφυγα σ' αυτό αλλά βιαστής δεν υπήρξα ποτέ. Ούτε βιαστής, ούτε εκβιαστής. Σιχαίνομαι τον βιασμό. Έχω κλωτσίσει γάτο που έχει καβαλήσει με το ζόρι γάτα".

Ο κατηγορούμενος, αφού ολοκλήρωσε τους ισχυρισμούς του, για την μήνυση του πρώτου καταγγέλοντα, ρωτήθηκε από την πρόεδρο, για τα κίνητρα των άλλων τριών:

Πρόεδρος: Οι άλλοι 3 ποιο ήταν το όφελός τους;
Λιγνάδης: Συγκλίνουν κάποια κίνητρα, προσωπική εκδίκηση για την απόρριψη, να στεγαστούν στην ομπρέλα του #metoo και να θυματοποιηθούν και λυπάμαι που ένα τέτοιο κίνημα θεωρεί ότι είναι στην απέναντι όχθη από εμένα και κάτω από την ομπρέλα του στεγάζει και χλωρά και ξερά και φοβάμαι ότι αυτό θα οδηγήσει στην αυτοκατάργηση του. Ο καθένας που έχει ανοιχτούς λογαριασμούς βρήκε τρόπο να τους λύσει. Ψάχνουμε να βρούμε μεγάλα κίνητρα σε άτομα που είναι τελείως φθηνά.
Πρόεδρος: Παλιότερα είχατε κατηγορηθεί για γεννετήσια πράξη;
Λιγνάδης: Ήταν τόσο υποτιμημένο αυτό στο μυαλό μου που όταν με ρώτησε η ανακρίτρια πρώτη φορά της απάντησα όχι, είναι μια αστεία ιστορία όταν ήμουν 19-20, είχε πολλές υπερβολές, θυμήθηκα το περιστατικό με αδρές γραμμές, παίζαμε μπάλα και τον κατήγορο δεν τον παίζαμε. Θυμάμαι ότι το απόγευμα ήρθε η αστυνομία και μου είπε για ασέλγεια. Ήταν η μάνα του μια φυσιογνωμία από τον Παπαδιαμάντη και έλεγε συνέχεια για την φτώχεια. Εγώ ρώταγα τους αστυνομικούς πότε θα τελειώσουμε για να δω ένα ματς. Μετά από δύο χρόνια, αυτή η γυναίκα γνωρίστηκε με τους γονείς μου, κατάλαβε τι είμαστε και απέσυρε τη μήνυση.
Πρόεδρος: Δεν έχετε κατηγορηθεί για κάποιο παρεμφερές αδίκημα;
Λιγνάδης: Όχι.
Πρόεδρος: Γιατί ξέσπασε όλο αυτό σε βάρος σας;
Λιγνάδης: Συναντήθηκαν, δημιούργησαν ένα κράμα, ένα σύνολο ομάδων. Κάποιοι άνθρωποι 2,5 άνθρωποι, επειδή τον ΔΜ δεν τον ξέρω, αυτοί οι 2,5 άνθρωποι είχαν κάποια πικρία για εμένα. Ο ένας γιατί δεν έγινε ο σόουμαν που ήθελε, ο άλλος γιατί δεν του έκατσα για να το πω λαϊκά. Τριβές και έχθρα από κάποιους ηθοποιούς, προστριβές μεγάλες με το ΣΕΗ και διαμάχες, υπάρχουν κάποιοι δημοσιογράφοι ή και inflouencers οι οποίοι είχαν τεράστια διαφωνία με την ιδεολογία μου και με τη θέση μου στο Εθνικό Θέατρο. Για παράδειγμα η κα Χατζηαντωνίου, η κα Ακρίτα μετέβαλε τη θέση της μετά και κάποιοι δημοσιογράφοι του ψευτοαριστερού κόσμου. Υπήρχε ένας ΒΚ που βρέθηκε χρόνια μετά να προστρέξει στην κα Κουρτέση, να πει μια ιστορία που στο 99,9% την έχει βγάλει από το μυαλό του και άρχισε τον χορό και ένας ΝΣ που πήγε στην αγαπημένη του Ναταλί Χατζηαντωνίου για να μιλήσει για έναν βιασμό μετά από χρόνια που μετά βγήκε ότι, είναι ο Λιγνάδης. Μετά ακολούθησε μια κοινωνία εθισμένη στο αίμα, κυρίως από σκανδαλώδης κλειδαρότρυπες μια πολιτική εκμετάλλευση και όχι μόνο υιοθετήθηκε σαν προϊόν αλλά συνεχίστηκε κιόλας και οι εφημερίδες και η τηλεόραση βρήκαν ευκαιρία να χτυπήσουν και να φέρουν έναν διάσημο σε όλο αυτό και έχουν δημιουργήσει όσα έχουν γίνει μέχρι τώρα. Στο Εθνικό Θέατρο μπορώ να σας πω τις αντιπαλότητες.
Πρόεδρος: Δεν θα σταματούσε κάποιον αυτό που ισχυρίζεστε; Κάποιον που είναι αθώος;
Λιγνάδης: Η ποιότητα μιας κατηγορίας φαίνεται από το ποιος την λέει, όλοι αυτοί που παρέλασαν εδώ πέρα φαίνεται τι ποιόν έχουν και φαίνεται και το γιατί. Αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι άγνωστοι μεταξύ τους, οι καταγγέλοντες και οι βοηθούντες τους οι μάρτυτρες. Όλοι αυτοί δεν είναι άσχετοι, είναι ένα σύμπλεγμα. Είναι 10 άτομα ενωμένα σαν μια μονάδα.
Πρόεδρος: Κατηγορείς κάποιον που δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα;
Λιγνάδης: Βεβαίως. Δεν έχει συμβεί ο βιασμός, όχι ότι δεν έχουν συμβεί τα stories. Εγώ έδωσα αγώνα μέσα μου να θυμηθώ τον ΝΣ. Ποιος είναι; Μήπως είχαμε κάνει κανένα τρίο; Μήπως είχε μια βάση αλήθειας; Αυτό το αναρωτήθηκα και εγώ. Είπε στην κα Χατζηαντωνίου, η οποία με έχει αναλάβει εργολαβία από τότε με το Εθνικό. Αυτός ο άνθρωπος αντιευτελούς αντιτίμου. Και βεβαίως  ούτε που τον αναγνώρισα. Θέλω να σας πω για το Εθνικό. Πριν σας πω αυτό επειδή έχετε απέναντί σας έναν άνθρωπο που αρνείται ό,τι δεν έχει κάνει και παραδέχεται ό,τι κάνει ήμουν σε ένα μέρος με ανθρώπους που είχαν διαπράξει τερατώδη πράγματα, σκέφτηκα που βρίσκεται η δική μου ευθύνη. Πολλές φορές απερίσκεπτα μπορεί να άσκησα τη γοητεία μου, κολακεύτηκα, φλέρταρα, έδωσα παραπανήσιες υποσχέσεις για το πόσο όμορφοι είναι είχα μια υπερβολή στην προσέγγισή μου. Δεν νομίζω ότι εδώ κατηγορούμαι για πέφτουλας ή για γύπας ή για γυτευτής, μπορεί να υπήρξα, μπορεί να ξέφυγα σ' αυτό αλλά βιαστής δεν υπήρξα ποτέ. Ούτε βιαστής, ούτε εκβιαστής. Σιχαίνομαι τον βιασμό. Έχω κλωτσίσει γάτο που έχει καβαλήσει με το ζόρι γάτα. Το δεύτερο που σκέφτηκα με όλο τον σεβασμό, αναρωτήθηκα πολλές φορές με όλα αυτά που βλέπω στην τηλεόραση, ατιμωρητί από όλους, να βλέπω στα κανάλια να γίνεται δικαστήριο για το όνομά μου με ποικίλες εμφανίσεις συνηγόρων και από αυτό που λένε κάποιοι αριστεροί βοθροκάναλα και αναρωτήθηκα εγώ προφυλακισμένος και με χειροπέδες, με την ετικέτα του βιαστή και μάλιστα του παιδόφυλου, πώς θα πάω να μιλήσω σ' αυτούς τους ανθρώπους; Όμως έχω εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη. Δεν είμαι άγιος άνθρωπος και τα πράγματα που με έστειλαν εδώ δεν θέλω να τα επαναλάβω. Βιαστής όμως δεν είμαι σε καμία περίπτωση. Θέλω να σας πω για την πορεία μου στο Εθνικό Θέατρο και τις αντιπαλότητές μου. Δεν λέω ότι αυτές με έφεραν εδώ, αυτό που γίνεται πρόκειται για μια σκευωρία.
>