6ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης: Επιμορφωτικά σεμινάρια για τον τουρισμό
ΠΗΓΗ: https://www.mynews.gr/6o-esperino-epal-thessalonikis-epimorfotika-seminaria-gia-ton-toyrismo/
Με την ευκαιρία που αναδεικνύεται στην πόλη μας με την ανάπτυξη του λιμανιού της Θεσσαλονίκης δημιουργείται εντονη ανάγκη ανάπτυξης χώρων αποθήκευσης προϊόντων και την επάνδρωσή τους με ικανά στελέχη.
Βάζοντας ένα λιθαράκι στην προσπάθεια να συνδεθεί η εκπαίδευση με την αγορά εργασίας δημιουργήθηκε συγκεκριμένη δράση με την αμέριστη συμπαράσταση της Διευθύντριας του 6ου Εσπερινού ΕΠΑΛ κας Κ. Μπαλτζάκη και όλων των Οικονομολόγων Εκπαιδευτικών που απαρτίζουν το τμήμα ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ –ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ του 6ου Εσπερινού ΕΠΑΛ, σε συνεργασία με έγκριτους επιστήμονες του ΑΠΘ, επαγγελματίες της αγοράς και σε συνεργασία με το Εργαστηριακό Κέντρο του Ευκλείδη.
Η δράση έχει ως στόχο να προσφέρει, μέσα από μια σειρά ενημερωτικών και επιμορφωτικών σεμιναρίων, δεξιότητες που εντάσσονται στο πρόγραμμα σπουδών τους και αναβαθμίζουν τον συνδυασμό των διαπροσωπικών ικανοτήτων επικοινωνίας των μαθητών του 6ου ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΕΠΑΛ , των προσωπικών τους πεποιθήσεων, της συνολικής προσέγγισης για τα θέματα της ζωής και της εργασίας τους, και βελτιώνουν τα χαρακτηριστικά του επαγγελματικού τους προφίλ.
Οι επιμορφούμενοι μαθητές του ΕΠΑΛ μπορούν :
Α) να εμβαθύνουν σε μοντέρνες τεχνικές παροχής και αξιολόγησης της γνώσης HS(«hardskills»επιστημονικό επίπεδο γνώσεων),
Β) να βελτιώσουν το επαγγελματικό τους προφίλ με την αποκόμιση τεχνολογικά προηγμένων γνώσεων στα αντικείμενα της ειδικότητάς τους , να καλλιεργήσουν κουλτούρα συμμετοχικότητας και ομαδοσυνεργατικής πρακτικής και προσαρμοστικότητα στις τρέχουσες αλλαγές ,να βελτιώσουν τις δεξιότητες οργάνωσης και διαχείρισης του προσωπικού και επαγγελματικού τους χρόνου.
Με τη συγκεκριμένη δράση το σχολείο(6o ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ) συμβάλλει στην προαγωγή του επαγγελματισμού και στην εργασιακή ανάπτυξη των μαθητών, στην προσαρμογή και υποστήριξή τους σε ένα μεταβαλλόμενο πλαίσιο κοινωνικών, πολιτικών, πολιτισμικών, τεχνολογικών, υγειονομικών αλλαγών και στην, εντέλει, ενδυνάμωσή τους στη μαθησιακή διαδικασία.